Psychologia? Poznajemy człowieka i jego emocje [20-lecie UZ]
Psychologia – to kolejny kierunek, któremu poświęciliśmy naszą uwagę z okazji 20-lecia Uniwersytetu Zielonogórskiego. Psychologia to młody, ale prężnie rozwijający się kierunek naukowy coraz popularniejszy zresztą wśród studentów. Dlaczego warto go studiować? – By poznać człowieka i jego emocje – mówi Konrad Opaliński z Instytutu Psychologii. Psychologia 1 Nasz gość dodaje, że ostatnio prowadził badania … ochodzi z serwisu . Wszelkie treści zamieszczone na tej stronie internetowej (teksty, zdjęcia itp.) podlegają ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r., Dz.U. nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Bez zgody autora zabronione jest m.in. powielanie treści, ich kopiowanie, przedruk, przechowywanie i przetwarzanie z zastosowaniem jakichkolwiek środków elektronicznych, zarówno w całości, jak i w części. Zabronione jest dalsze rozpowszechnianie, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt b ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
20.10.2021 6:57
Psychologia – to kolejny kierunek, któremu poświęciliśmy naszą uwagę z okazji 20-lecia Uniwersytetu Zielonogórskiego. Psychologia to młody, ale prężnie rozwijający się kierunek naukowy coraz popularniejszy zresztą wśród studentów. Dlaczego warto go studiować? – By poznać człowieka i jego emocje – mówi Konrad Opaliński z Instytutu Psychologii. Psychologia 1 Nasz gość dodaje, że ostatnio prowadził badania … ochodzi z serwisu . Wszelkie treści zamieszczone na tej stronie internetowej (teksty, zdjęcia itp.) podlegają ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r., Dz.U. nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Bez zgody autora zabronione jest m.in. powielanie treści, ich kopiowanie, przedruk, przechowywanie i przetwarzanie z zastosowaniem jakichkolwiek środków elektronicznych, zarówno w całości, jak i w części. Zabronione jest dalsze rozpowszechnianie, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt b ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Źródło:
www.wzielonej.pl
Psychologia na UZ wciąż cieszy się dużym zainteresowaniem
Już od października ponad sto osób rozpocznie studia psychologiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim. O każde z miejsc walczyły trzy osoby. Komu się udało dostać, ten będzie mógł wybrać jedną z trzech specjalizacji – psychologię kliniczną, edukacyjną oraz organizacji i zarządzania. Co ciekawe zawód psychologa cieszy się dużym zainteresowaniem nie tylko w naszej uczelni. Co wabi młodych … ochodzi z serwisu . Wszelkie treści zamieszczone na tej stronie internetowej (teksty, zdjęcia itp.) podlegają ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r., Dz.U. nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Bez zgody autora zabronione jest m.in. powielanie treści, ich kopiowanie, przedruk, przechowywanie i przetwarzanie z zastosowaniem jakichkolwiek środków elektronicznych, zarówno w całości, jak i w części. Zabronione jest dalsze rozpowszechnianie, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt b ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
07.09.2021 17:00
Już od października ponad sto osób rozpocznie studia psychologiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim. O każde z miejsc walczyły trzy osoby. Komu się udało dostać, ten będzie mógł wybrać jedną z trzech specjalizacji – psychologię kliniczną, edukacyjną oraz organizacji i zarządzania. Co ciekawe zawód psychologa cieszy się dużym zainteresowaniem nie tylko w naszej uczelni. Co wabi młodych … ochodzi z serwisu . Wszelkie treści zamieszczone na tej stronie internetowej (teksty, zdjęcia itp.) podlegają ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r., Dz.U. nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Bez zgody autora zabronione jest m.in. powielanie treści, ich kopiowanie, przedruk, przechowywanie i przetwarzanie z zastosowaniem jakichkolwiek środków elektronicznych, zarówno w całości, jak i w części. Zabronione jest dalsze rozpowszechnianie, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt b ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Źródło:
www.wzielonej.pl
UJD uruchomił kolejny nowy kierunek studiów
23.08.2021 14:17
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana DÅ‚ugosza w CzÄ™stochowie otrzymaÅ‚ zgodÄ™ Ministerstwa Edukacji i Nauki na prowadzenie kierunku psychologia na jednolitych studiach magisterskich o profilu praktycznym.Â
Tagi: Psy, Psychologia
Źródło:
www.wczestochowie.pl
Psychologia i hiszpaĹski to sposĂłb na zainteresowanie mĹodzieĹźy
23.06.2021 15:18
DuĹźe zainteresowanie nowymi propozycjami kieleckich szkóŠĹrednich. PrzykĹadem jest wyjÄ
tkowo dobra rekrutacja w V Liceum OgĂłlnoksztaĹcÄ
cym im. ksiÄdza Piotra Ĺciegiennego.
Źródło:
radio.kielce.pl
Studia: dziennikarstwo, pedagogika, psychologia
29.04.2021 5:22
OgĹoszenie uĹźytkownika:
PozostaĹo: 14 dni
Opis: Warszawska WyĹźsza SzkoĹa Humanistyczna im. BolesĹawa Prusa zaprasza na studia licencjackie, magisterskie i podyplomowe na kierunkach: dziennikarstwo,
PozostaĹo: 14 dni
Opis: Warszawska WyĹźsza SzkoĹa Humanistyczna im. BolesĹawa Prusa zaprasza na studia licencjackie, magisterskie i podyplomowe na kierunkach: dziennikarstwo,
Źródło:
www.letmeknow.pl
Studia: psychologia, dziennikarstwo, pedagogika
29.01.2021 5:21
OgĹoszenie uĹźytkownika:
PozostaĹo: 14 dni
Opis: Warszawska WyĹźsza SzkoĹa Humanistyczna im. BolesĹawa Prusa (WWSH) zaprasza na piÄcioletnie jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia. Psyc
PozostaĹo: 14 dni
Opis: Warszawska WyĹźsza SzkoĹa Humanistyczna im. BolesĹawa Prusa (WWSH) zaprasza na piÄcioletnie jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia. Psyc
Źródło:
www.letmeknow.pl
Nowy sposĂłb Ĺźycia EuropejczykĂłw â wyniki badania firmy Samsung
Pandemia i lockdown zmieniĹy Ĺźycie codzienne milionĂłw ludzi. PrzykĹad? AĹź 41% EuropejczykĂłw â w tym najwiÄcej PolakĂłw i WĹochĂłw â podjÄĹo w domu aktywnoĹci lub hobby, ktĂłrych wczeĹniej nie prĂłbowali. Ale to jeszcze nie wszystko.
âZdecentralizowane Ĺźycie: od nawykĂłw wyrobionych w czasie lockdownu po nowy sposĂłb Ĺźyciaâ to nazwa badania przeprowadzonego przez firmÄ Samsung, ktĂłrego wyniki pokazano dzisiaj. MiaĹo ono na celi sprawdzenie, jak zmieniĹo siÄ u mieszkaĹcĂłw Europy - dziÄki technologii i moĹźliwoĹci pracy z dowolnej lokalizacji - postrzeganie relacji z rodzinÄ , spoĹecznoĹciami i wĹasnymi domami .
DoĹwiadczenie pandemii wzmocniĹo emocjonalnÄ wiÄĹş wielu osĂłb z ich przestrzeniÄ mieszkalnÄ . AĹź 39% EuropejczykĂłw wyraĹşniej niĹź kiedykolwiek postrzega swĂłj dom jako miejsce, w ktĂłrym mogÄ wyraĹźaÄ siebie, a 37% twierdzi, Ĺźe dziĹ bardziej niĹź przed pandemiÄ zaleĹźy im na wyglÄ dzie domu. W Polsce odsetek takich osĂłb jest wiÄkszy - aĹź dla 53% PolakĂłw postrzega swĂłj dom jako przestrzeĹ do wyraĹźania siebie. A co ciekawe, choÄ w bieĹźÄ cym roku spÄdzaliĹmy w domu znacznie wiÄcej czasu, wyniki badania sugerujÄ , Ĺźe zamiast znudziÄ siÄ tÄ przestrzeniÄ , czujemy siÄ znacznie bardziej z niÄ zwiÄ zani. Dla 64% EuropejczykĂłw dom w czasie pandemii staĹ siÄ âbezpiecznÄ przestrzeniÄ â.
Z badaĹ wynika, Ĺźe dla 33% osĂłb waĹźniejsze sÄ przedmioty poprawiajÄ ce emocjonalny lub mentalny dobrostan, natomiast dla 37% istotniejsze jest dziĹ kupowanie rzeczy, ktĂłre zwiÄkszajÄ wygodÄ Ĺźycia w domu. Dlatego Europejczycy (spoĹrĂłd zaprezentowanych im opcji) aĹź 10-krotnie czÄĹciej wybierali inteligentne technologie i sprzÄty domowe (38%) niĹź markowe ubrania (4%) czy dodatki (3%). Jak komentuje to Benjamin Braun, Chief Marketing Officer w Samsung Europe:
Wraz ze wzrostem popularnoĹci wideorozmĂłw, zapraszamy do naszych domĂłw wiÄcej osĂłb niĹź kiedykolwiek wczeĹniej, aczkolwiek robimy to wirtualnie. Chcemy wiÄc, by nasz dom odzwierciedlaĹ naszÄ osobowoĹÄ. OgromnÄ rolÄ odgrywajÄ w tym najnowsze technologie, dlatego nie dziwi mnie, Ĺźe ludzie znacznie chÄtniej inwestujÄ w inteligentne urzÄ dzenia do domu niĹź w markowÄ biĹźuteriÄ czy odzieĹź. ZaobserwowaliĹmy takĹźe niezwykĹy wzrost popytu na urzÄ dzenia, ktĂłre moĹźna personalizowaÄ, by lepiej pasowaĹy do naszego domu, lub ktĂłre ĹÄ czÄ funkcjonalnoĹÄ z wygodÄ i przyjemnoĹciÄ â takich jak bezprzewodowe sĹuchawki i inteligentne gĹoĹniki
Badania pokazuje, Ĺźe aĹź 41% EuropejczykĂłw podejmuje we wĹasnym domu nim aktywnoĹci, ktĂłrych nigdy wczeĹniej nie realizowali w swojej przestrzeni mieszkalnej. 78% osĂłb (czyli ok. 8 na 10) podjÄĹo podczas lockdownu nowy rodzaj aktywnoĹci, aĹź 74% tej grupy pragnie dalej realizowaÄ nowe hobby, takie jak malowanie czy prace ogrodnicze, dwie trzecie (66%) chce nadal zmieniaÄ swĂłj dom, a 6 na 10 (60%) osĂłb chciaĹaby kontynuowaÄ treningi online w domu.
Nowo odkryte w czasie lockdownu zamiĹowanie do gotowania sprawia, Ĺźe kuchnia znĂłw staje siÄ sercem domu. Dla ponad dwĂłch trzecich EuropejczykĂłw (68%) waĹźna jest lepsza organizacja kuchni, a ponad poĹowa (52%) prawdopodobnie kupi w ciÄ gu najbliĹźszych 12 miesiÄcy nowy sprzÄt AGD. Jest to zbieĹźne z danymi Samsung, z ktĂłrych wynika, Ĺźe w skali rok do roku sprzedaĹź duĹźych lodĂłwek tej firmy wzrosĹa o 12%. 73% PolakĂłw uwaĹźa, Ĺźe sposobem na ograniczenie marnowania ĹźywnoĹci jest lepszy system organizacji jej przechowywania. W Polsce niemal cztery osoby na piÄÄ (78%) czujÄ siÄ winne z powodu iloĹci marnowanej ĹźywnoĹci, a w wyniku lockdownu ponad poĹowa (51%) jest bardziej Ĺwiadoma tego, ile produktĂłw spoĹźywczych wyrzuca.2
Ponadto technologie ubieralne odgrywajÄ coraz wiÄkszÄ rolÄ w Ĺledzeniu poziomu aktywnoĹci. Ponad jedna trzecia (34%) EuropejczykĂłw deklaruje, Ĺźe w ciÄ gu najbliĹźszych 12 miesiÄcy prawdopodobnie dokona zakupu produktu opartego na technologii zwiÄ zanej z fitnessem lub zdrowiem, a wykorzystanie urzÄ dzeĹ Samsung monitorujÄ cych aktywnoĹÄ wzrosĹo o 17% rok do roku.
Internet umoĹźliwiĹa niektĂłrym grupom ludzi skuteczne odtworzenie spoĹecznych interakcji sprzed lockdownu. W caĹej Europie prawie dwie trzecie (64%) osĂłb w wieku od 25 do 34 lat i osĂłb majÄ cych dzieci uwaĹźa, Ĺźe technologia uĹatwiĹa im podtrzymanie waĹźnych relacji z przyjaciĂłĹmi i rodzinÄ , natomiast niemal co trzeci respondent (31%) poniĹźej 35 roku Ĺźycia powiedziaĹ, Ĺźe technologia umoĹźliwiĹa mu umawianie siÄ na randki w czasie pandemii. Jak czytamy w raporcie: "Sugeruje to, Ĺźe wirtualne spotkania bynajmniej nie sÄ aspoĹeczne â przeciwnie, odegraĹy bardzo waĹźnÄ rolÄ w podtrzymywaniu relacji i zachowaniu wiÄzi rodzinnych. W efekcie trwale mĂłgĹ ulec zmianie sposĂłb wchodzenia przez nas w w interakcjÄ z osobami z naszego krÄgu spoĹecznego, a zrodzone z koniecznoĹci nawyki pozostanÄ z nami jeszcze na dĹugo".
DokĹadnie poĹowa EuropejczykĂłw, ktĂłrzy w czasie pandemii albo zaczÄli przeprowadzaÄ wideorozmowy z przyjaciĂłĹmi i rodzinÄ , albo robili to czÄĹciej niĹź przedtem, pragnie nadal korzystaÄ z tej formy komunikacji â nawet po zniesieniu wszelkich restrykcji zwiÄ zanych z lockdownem. A moĹźliwoĹÄ uczestniczenia w danym wydarzeniu wirtualnie zamiast osobiĹcie moĹźe wrÄcz sprawiÄ, Ĺźe chÄtniej weĹşmiemy w nim udziaĹ â do tej kategorii zaliczajÄ siÄ spotkania z przyjaciĂłĹmi (53% badanych), urodziny (50%) i spotkania integracyjne w pracy (41%).
Badanie zostaĹo przeprowadzone dla Samsung Europe przez firmÄ Ipsos MORI, ktĂłra przeprowadziĹa wywiady na prĂłbie liczÄ cej ĹÄ cznie 10 883 osĂłb dorosĹych w wieku: 16â75 lat w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech, 16â70 lat w Belgii, Niderlandach i we WĹoszech, 16â65 lat w Hiszpanii i Szwecji, 18â65 lat w Norwegii oraz 16â60 lat w Polsce.
24.12.2020 9:59
Pandemia i lockdown zmieniĹy Ĺźycie codzienne milionĂłw ludzi. PrzykĹad? AĹź 41% EuropejczykĂłw â w tym najwiÄcej PolakĂłw i WĹochĂłw â podjÄĹo w domu aktywnoĹci lub hobby, ktĂłrych wczeĹniej nie prĂłbowali. Ale to jeszcze nie wszystko.
âZdecentralizowane Ĺźycie: od nawykĂłw wyrobionych w czasie lockdownu po nowy sposĂłb Ĺźyciaâ to nazwa badania przeprowadzonego przez firmÄ Samsung, ktĂłrego wyniki pokazano dzisiaj. MiaĹo ono na celi sprawdzenie, jak zmieniĹo siÄ u mieszkaĹcĂłw Europy - dziÄki technologii i moĹźliwoĹci pracy z dowolnej lokalizacji - postrzeganie relacji z rodzinÄ , spoĹecznoĹciami i wĹasnymi domami .
Wniosek 1:Â przestrzeĹ mieszkalna jako âprzedĹuĹźenieâ siebie - nowa psychologia domu
DoĹwiadczenie pandemii wzmocniĹo emocjonalnÄ wiÄĹş wielu osĂłb z ich przestrzeniÄ mieszkalnÄ . AĹź 39% EuropejczykĂłw wyraĹşniej niĹź kiedykolwiek postrzega swĂłj dom jako miejsce, w ktĂłrym mogÄ wyraĹźaÄ siebie, a 37% twierdzi, Ĺźe dziĹ bardziej niĹź przed pandemiÄ zaleĹźy im na wyglÄ dzie domu. W Polsce odsetek takich osĂłb jest wiÄkszy - aĹź dla 53% PolakĂłw postrzega swĂłj dom jako przestrzeĹ do wyraĹźania siebie. A co ciekawe, choÄ w bieĹźÄ cym roku spÄdzaliĹmy w domu znacznie wiÄcej czasu, wyniki badania sugerujÄ , Ĺźe zamiast znudziÄ siÄ tÄ przestrzeniÄ , czujemy siÄ znacznie bardziej z niÄ zwiÄ zani. Dla 64% EuropejczykĂłw dom w czasie pandemii staĹ siÄ âbezpiecznÄ przestrzeniÄ â.
Wniosek 2: nowe nawyki zakupowe
Z badaĹ wynika, Ĺźe dla 33% osĂłb waĹźniejsze sÄ przedmioty poprawiajÄ ce emocjonalny lub mentalny dobrostan, natomiast dla 37% istotniejsze jest dziĹ kupowanie rzeczy, ktĂłre zwiÄkszajÄ wygodÄ Ĺźycia w domu. Dlatego Europejczycy (spoĹrĂłd zaprezentowanych im opcji) aĹź 10-krotnie czÄĹciej wybierali inteligentne technologie i sprzÄty domowe (38%) niĹź markowe ubrania (4%) czy dodatki (3%). Jak komentuje to Benjamin Braun, Chief Marketing Officer w Samsung Europe:
Wraz ze wzrostem popularnoĹci wideorozmĂłw, zapraszamy do naszych domĂłw wiÄcej osĂłb niĹź kiedykolwiek wczeĹniej, aczkolwiek robimy to wirtualnie. Chcemy wiÄc, by nasz dom odzwierciedlaĹ naszÄ osobowoĹÄ. OgromnÄ rolÄ odgrywajÄ w tym najnowsze technologie, dlatego nie dziwi mnie, Ĺźe ludzie znacznie chÄtniej inwestujÄ w inteligentne urzÄ dzenia do domu niĹź w markowÄ biĹźuteriÄ czy odzieĹź. ZaobserwowaliĹmy takĹźe niezwykĹy wzrost popytu na urzÄ dzenia, ktĂłre moĹźna personalizowaÄ, by lepiej pasowaĹy do naszego domu, lub ktĂłre ĹÄ czÄ funkcjonalnoĹÄ z wygodÄ i przyjemnoĹciÄ â takich jak bezprzewodowe sĹuchawki i inteligentne gĹoĹniki
Wniosek 3: wypracowane podczas lockdownu rytuaĹy pozostanÄ
z nami na dĹuĹźej
Badania pokazuje, Ĺźe aĹź 41% EuropejczykĂłw podejmuje we wĹasnym domu nim aktywnoĹci, ktĂłrych nigdy wczeĹniej nie realizowali w swojej przestrzeni mieszkalnej. 78% osĂłb (czyli ok. 8 na 10) podjÄĹo podczas lockdownu nowy rodzaj aktywnoĹci, aĹź 74% tej grupy pragnie dalej realizowaÄ nowe hobby, takie jak malowanie czy prace ogrodnicze, dwie trzecie (66%) chce nadal zmieniaÄ swĂłj dom, a 6 na 10 (60%) osĂłb chciaĹaby kontynuowaÄ treningi online w domu.
Nowo odkryte w czasie lockdownu zamiĹowanie do gotowania sprawia, Ĺźe kuchnia znĂłw staje siÄ sercem domu. Dla ponad dwĂłch trzecich EuropejczykĂłw (68%) waĹźna jest lepsza organizacja kuchni, a ponad poĹowa (52%) prawdopodobnie kupi w ciÄ gu najbliĹźszych 12 miesiÄcy nowy sprzÄt AGD. Jest to zbieĹźne z danymi Samsung, z ktĂłrych wynika, Ĺźe w skali rok do roku sprzedaĹź duĹźych lodĂłwek tej firmy wzrosĹa o 12%. 73% PolakĂłw uwaĹźa, Ĺźe sposobem na ograniczenie marnowania ĹźywnoĹci jest lepszy system organizacji jej przechowywania. W Polsce niemal cztery osoby na piÄÄ (78%) czujÄ siÄ winne z powodu iloĹci marnowanej ĹźywnoĹci, a w wyniku lockdownu ponad poĹowa (51%) jest bardziej Ĺwiadoma tego, ile produktĂłw spoĹźywczych wyrzuca.2
Ponadto technologie ubieralne odgrywajÄ coraz wiÄkszÄ rolÄ w Ĺledzeniu poziomu aktywnoĹci. Ponad jedna trzecia (34%) EuropejczykĂłw deklaruje, Ĺźe w ciÄ gu najbliĹźszych 12 miesiÄcy prawdopodobnie dokona zakupu produktu opartego na technologii zwiÄ zanej z fitnessem lub zdrowiem, a wykorzystanie urzÄ dzeĹ Samsung monitorujÄ cych aktywnoĹÄ wzrosĹo o 17% rok do roku.
Wniosek 4: roĹnie rola Ĺźycia towarzyskiego i spoĹecznego online
Internet umoĹźliwiĹa niektĂłrym grupom ludzi skuteczne odtworzenie spoĹecznych interakcji sprzed lockdownu. W caĹej Europie prawie dwie trzecie (64%) osĂłb w wieku od 25 do 34 lat i osĂłb majÄ cych dzieci uwaĹźa, Ĺźe technologia uĹatwiĹa im podtrzymanie waĹźnych relacji z przyjaciĂłĹmi i rodzinÄ , natomiast niemal co trzeci respondent (31%) poniĹźej 35 roku Ĺźycia powiedziaĹ, Ĺźe technologia umoĹźliwiĹa mu umawianie siÄ na randki w czasie pandemii. Jak czytamy w raporcie: "Sugeruje to, Ĺźe wirtualne spotkania bynajmniej nie sÄ aspoĹeczne â przeciwnie, odegraĹy bardzo waĹźnÄ rolÄ w podtrzymywaniu relacji i zachowaniu wiÄzi rodzinnych. W efekcie trwale mĂłgĹ ulec zmianie sposĂłb wchodzenia przez nas w w interakcjÄ z osobami z naszego krÄgu spoĹecznego, a zrodzone z koniecznoĹci nawyki pozostanÄ z nami jeszcze na dĹugo".
DokĹadnie poĹowa EuropejczykĂłw, ktĂłrzy w czasie pandemii albo zaczÄli przeprowadzaÄ wideorozmowy z przyjaciĂłĹmi i rodzinÄ , albo robili to czÄĹciej niĹź przedtem, pragnie nadal korzystaÄ z tej formy komunikacji â nawet po zniesieniu wszelkich restrykcji zwiÄ zanych z lockdownem. A moĹźliwoĹÄ uczestniczenia w danym wydarzeniu wirtualnie zamiast osobiĹcie moĹźe wrÄcz sprawiÄ, Ĺźe chÄtniej weĹşmiemy w nim udziaĹ â do tej kategorii zaliczajÄ siÄ spotkania z przyjaciĂłĹmi (53% badanych), urodziny (50%) i spotkania integracyjne w pracy (41%).
Badanie zostaĹo przeprowadzone dla Samsung Europe przez firmÄ Ipsos MORI, ktĂłra przeprowadziĹa wywiady na prĂłbie liczÄ cej ĹÄ cznie 10 883 osĂłb dorosĹych w wieku: 16â75 lat w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech, 16â70 lat w Belgii, Niderlandach i we WĹoszech, 16â65 lat w Hiszpanii i Szwecji, 18â65 lat w Norwegii oraz 16â60 lat w Polsce.
Źródło:
www.telepolis.pl
BĂłg, ĹmierÄ i cierpienie. Psychologia i wiara dajÄ
odpowiedzi
31.10.2020 14:09
ĹmierÄ dotyka nie tylko osoby najbardziej zwiÄ
zane ze zmarĹym, ale takĹźe ich bliskich. Szok, rozpacz, cierpienie, gniew, bezradnoĹÄ, a jednoczeĹnie...
Tagi: Psy, Psychologia
Źródło:
ksiazki.wp.pl
STUDIA: PSYCHOLOGIA, PEDAGOGIKA, DZIENNIKARSTWO
15.09.2020 6:28
OgĹoszenie uĹźytkownika:
PozostaĹo: 14 dni
Opis: Warszawska WyĹźsza SzkoĹa Humanistyczna im. BolesĹawa Prusa (WWSH) zaprasza na piÄcioletnie jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia. Psyc
PozostaĹo: 14 dni
Opis: Warszawska WyĹźsza SzkoĹa Humanistyczna im. BolesĹawa Prusa (WWSH) zaprasza na piÄcioletnie jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia. Psyc
Źródło:
www.letmeknow.pl
Nowy Rok peĹen nadziei [RECENZJA]
Pedagogiczna Biblioteka WojewĂłdzka im. Marii Grzegorzewskiej w Zielonej GĂłrze zaprasza do lektury ksiÄ Ĺźki âPsychologia nadzieiâ. Czym jest nadzieja? To duchowy stan, ktĂłry dopada nas, kiedy mamy w sobie zgodÄ na Ĺźycie, takie jakie jest. GĹĂłwnym ĹşrĂłdĹem jej sÄ relacje z innymi, oparcie w sobie, sposĂłb, w jaki myĹlÄ czyli dialog wewnÄtrzny. MoĹźna jÄ takĹźe czerpaÄ âŚ ochodzi z serwisu . Wszelkie treĹci zamieszczone na tej stronie internetowej (teksty, zdjÄcia itp.) podlegajÄ ochronie prawnej na podstawie przepisĂłw ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r., Dz.U. nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Bez zgody autora zabronione jest m.in. powielanie treĹci, ich kopiowanie, przedruk, przechowywanie i przetwarzanie z zastosowaniem jakichkolwiek ĹrodkĂłw elektronicznych, zarĂłwno w caĹoĹci, jak i w czÄĹci. Zabronione jest dalsze rozpowszechnianie, o ktĂłrym mowa w art. 25 ust. 1 pkt b ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
07.01.2020 22:21
Pedagogiczna Biblioteka WojewĂłdzka im. Marii Grzegorzewskiej w Zielonej GĂłrze zaprasza do lektury ksiÄ Ĺźki âPsychologia nadzieiâ. Czym jest nadzieja? To duchowy stan, ktĂłry dopada nas, kiedy mamy w sobie zgodÄ na Ĺźycie, takie jakie jest. GĹĂłwnym ĹşrĂłdĹem jej sÄ relacje z innymi, oparcie w sobie, sposĂłb, w jaki myĹlÄ czyli dialog wewnÄtrzny. MoĹźna jÄ takĹźe czerpaÄ âŚ ochodzi z serwisu . Wszelkie treĹci zamieszczone na tej stronie internetowej (teksty, zdjÄcia itp.) podlegajÄ ochronie prawnej na podstawie przepisĂłw ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r., Dz.U. nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Bez zgody autora zabronione jest m.in. powielanie treĹci, ich kopiowanie, przedruk, przechowywanie i przetwarzanie z zastosowaniem jakichkolwiek ĹrodkĂłw elektronicznych, zarĂłwno w caĹoĹci, jak i w czÄĹci. Zabronione jest dalsze rozpowszechnianie, o ktĂłrym mowa w art. 25 ust. 1 pkt b ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Źródło:
www.wzielonej.pl