Wiadomości z tagiem Virgin Mobile  RSS
Promocja w Virgin Mobile. Miesiąc rozmów i internetu za darmo

07.08.2023 8:37

Virgin Mobile ma ofertę specjalną dla nowych klientów. Osoby, które zdecydują się skorzystać z usługi #GIGAMAKS na kartę, otrzymają miesiąc rozmów i paczuszkę internetu za darmo.

Źródło: www.benchmark.pl

Virgin Mobile z mocną promocją. Darmowy miesiąc dla nowych klientów

04.08.2023 11:49


Virgin Mobile ogłosił wakacyjną promocję. Jest ona skierowana głównie do nowych klientów, lecz swoje uszczknąć mogą również ci z dłuższym stażem.
Virgin Mobile przygotował specjalną promocję dla nowych klientów usług na kartę, łączy się ona z ofertą Masz za Staż, więc konsumenci, którzy są związani z operatorem od dłuższego czasu, również mogą zgarnąć coś dla siebie.

#GIGAMAKS przez miesiąc za darmo


Z Virgin Mobile szczególnie warto spędzić sezon urlopowy, ponieważ zwolennicy usług prepaidowych, którzy kupią starter za 5 zł i zasilą swoje konto na kwotę 10 zł, mogą dodatkowo aktywować promocję Miesiąc za darmo, dzięki której zyskają nie tylko dostęp do nielimitowanych rozmów i SMS-ów, ale również do 30 GB darmowego internetu w zasięgu 5G. Ponadto na start po aktywacji pakietu #GIGAMAKS za 0 zł na miesiąc, klient dostaje z automatu 400 GB na 30 dni.
Aby aktywować promocję, należy wpisać kod *222*31*1#, dzięki temu klient zyska dostęp do dodatkowych gigabajtów, co na przykład pozwoli nadrobić filmowe zaległości bez obaw o utratę danych.

#GIGAMAKS za 30 zł na każdy kolejny miesiąc ze 100 GB w prezencie


Pakiet #GIGAMAKS u osób, które zdecydują się na dalsze korzystanie z tej opcji, zostanie automatycznie odnowiony. Za 30 zł miesięcznie będzie można nadal bez przeszkód korzystać z nielimitowanych połączeń i SMS-ów oraz 30 GB transferu danych mobilnych 5G w pakiecie. Co więcej, przy każdym cyklicznym odnowieniu pakietu #GIGAMAKS, klient automatycznie otrzyma prezent w postaci 100 GB miesięcznie przez kolejne 11 miesięcy.

Jeszcze więcej gigabajtów z promocją Masz za staż


Warto dodać, że pakiet #GIGAMAKS łączy się z promocją stażową, dzięki której najbardziej lojalni i najdłużej korzystający z oferty użytkownicy mogą liczyć nawet na 15 GB ekstra transferu danych co miesiąc.
Każdy użytkownik #GIGAMAKS może zapisać się do promocji Masz za staż za pośrednictwem aplikacji Play24 – od tej chwili liczony jest czas, po którym przyznawane są comiesięczne bonusowe paczki danych:
  • 5 GB – po 6 miesiącach
  • 10 GB – po roku
  • 15 GB – po dwóch latach

 
 

Źródło: www.telepolis.pl

Play zamyka promocjÄ™ w Virgin Mobile. W zamian daje nowÄ…

18.07.2023 14:39



Play robi kolejne porządki w Virgin Mobile. Tym razem chodzi o ofertę na kartę i dostępną w niej promocję Masz za staż. Operator zamyka ja i otwiera w nowej odsłonie.
18 sierpnia 2023 r. Virgin Mobile zamyka dostępną w ofercie na kartę promocję Masz za staż z pakietem #GIGADAJE. Oznacza to, że od tego dnia aktywacja promocji nie będzie już możliwa, ale jeśli użytkownicy aktywują ją przed zamknięciem, nadal będą otrzymywać bonusowe gigabajty.
Co w zamian? Już dziś Virgin Mobile uruchamia specjalną promocję stażową dla pakietu #GIGAMAKS. Dzięki niej najbardziej lojalni i najdłużej korzystający z oferty użytkownicy mogą liczyć nawet na 15 GB ekstra transferu danych co miesiąc.
Każdy użytkownik #GIGAMAKS może zapisać się do promocji Masz za staż za pośrednictwem aplikacji Play24 – od tej chwili liczony jest czas, po którym przyznawane są comiesięczne bonusowe paczki danych:
  • 5 GB – po peÅ‚nych 6 miesiÄ…cach,
  • 10 GB – po roku,
  • 15 GB – po dwóch latach.

Co więcej, jeśli ktoś korzystał z promocji Masz za staż w #GIGADAJE, to może zachować zebrane GB stażowe, przechodząc na pakiet #GIGAMAKS. Dzięki temu dużą paczkę darmowego internetu można otrzymać jeszcze szybciej, a staż nie zostanie wyzerowany. 
Poziom stażowy wynikający z promocji Masz za staż dla #GIGADAJE (dla Abonentów, którzy mieli aktywny pakiet #GIGADAJE, wyłączyli go a następnie aktywowali pakiet #GIGAMAKS oraz niniejszą Promocję), nie ulega wyzerowaniu. W momencie aktywacji niniejszej Promocji Abonent otrzymuje Pakiet Promocyjny wypracowany w ramach poprzedniej promocji Masz za Staż 

– podaje operator w .
Otrzymany w promocji pakiet danych może być wykorzystany wyłącznie na terytorium Polski, w sieci operatora, za to nie działa w roamingu międzynarodowym.
Dodatkowo Virgin Mobile kusi możliwością skorzystania z promocji takich jak „1200 GB dla #GIGAMAKS” oraz „Dodatkowe 150 GB dla #GIGAMAKS".
 
 

Źródło: www.telepolis.pl

Play zyskuje, znów traci Plus. Przenoszenie numerów w 2Q2023

17.07.2023 15:09



W polskich sieciach mobilnych w drugim kwartale 2023 roku przeniesiono ponad 350 tys. numerów, a w sieciach stacjonarnych blisko 50 tys. – wynika z najnowszych raportów przenoszenia numerów UKE. Wśród operatorów mobilnych najwięcej zyskał Play. 
W II kwartale 2023 roku w sieciach mobilnych przeniesionych zostało łącznie 350 041 numerów. To o 10 tys. mniej niż w I kwartale 2023 r., gdy przeniesiono 360 137 numerów.

Wśród czterech największych operatorów komórkowych w ostatnim kwartale bilans dwóch zamknął się na minusie.
W wyniku przenoszenia numerów bilans Orange Polska zmniejszył się o 8,6 tys. użytkowników kart SIM, Polkomtel (operator sieci Plus) stracił 53,4 tys., natomiast P4 (operator sieci Play) zyskał w I kwartale blisko 31 tys. użytkowników kart, a T-Mobile zakończył kwartał, zyskując 4,7 tys. nowych użytkowników.
Operator Dawca Biorca Bilans
Orange Polska 84 003 75 388 -8 615
Play P4 79 723 110 721 30 998
Plus Polkomtel 97 783 44 403 -53 380
T-Mobile Polska 64 343 69 080 4 737

Wśród operatorów wirtualnych oraz w osobnych markach wielkiej czwórki też widać było pewien ruch, jednak mniejszy niż w poprzednich okresach. Najwięcej numerów – 7570 – pozyskała spółka Tide Software, do której należy marka Tide Mobile zajmująca się masową wysyłką wiadomości SMS, MMS i VMS. W ostatecznym bilansie zyskały także Premium Mobile (5695 numerów), Mobile Vikings (4785), Vectra (4549), Netia (3878), INEA (1073) czy Otvarta (916). Dużą stratę zanotował należący do Playa UPC, którego bilans zamknął się wynikiem -8215 numerów. 
W puli zaliczanej do P4 znalazły się także numery marki Virgin Mobile, która kolejny kwartał nie jest już analizowana jako osobna sieć.
Sieć Fonia, która próbowała podbić rynek , pozyskała w tym okresie na czysto tylko 209 numerów.

W sieciach stacjonarnych w II kwartale 2023 roku przeniesionych zostało łącznie 49 740 numerów, o 97,6 tys. mniej niż w poprzednim kwartale, kiedy liczba ta wyniosła 147 428.
 
 

Źródło: www.telepolis.pl

Virgin Mobile z nową ofertą. Aby skorzystać, musisz być młody

13.07.2023 14:57

Virgin Mobile przedstawia ofertę Unlimited. To abonament z - jak sugeruje nazwa - rozmowami i internetem bez organiczeń. Limit nałożono natomiast na wiek użytkowników.

Źródło: www.benchmark.pl

Virgin Mobile: abonament Unlimited z internetem w pełnej prędkości

13.07.2023 13:18



Play dalej rozbudowuje ofertę Virgin Mobile. Dziś operator wprowadził abonament Unlimited z nielimitowanym internetem z pełną prędkością. Jest jednak jeden haczyk, a z oferty nie będą mogli skorzystać wszyscy chętni.
Play wprowadził do oferty Virgin Mobile nową taryfę. Przedstawia ją jako „propozycję dla osób młodych, które potrzebują czuć prawdziwą wolność w korzystaniu z telefonu tak, jak chcą – bez ograniczeń”. 
W nowym abonamencie Virgin Mobile Unlimited internet w smartfonie jest dostępny bez limitu danych z pełną prędkością, także w technologii 5G. Do tego nielimitowane są również rozmowy, SMS-y i MMS-y.
Abonament Virgin Mobile Unlimited kosztuje 50 zł miesięcznie po rabatach i będzie dostępny na virginmobile.pl. 
W czym tkwi haczyk? Oferta przeznaczona jest dla osób między 18 a 26 rokiem życia. Play przekonuje, że dzięki niej młodzi będą mogli w pełni korzystać ze swojego telefonu na wakacjach, festiwalach, w pracy czy na uczelni nie martwiąc się o limity danych. 
Umowa jest bezterminowa, dzięki czemu można z niej zrezygnować w dowolnym momencie. Zakup oferty realizowany jest przez internet, plusem jest brak opłaty aktywacyjnej.

Operator przypomina też, że klienci Virgin Mobile już mają możliwość wygodnego zarządzania swoim kontem w aplikacji Play24. Za jej pośrednictwem można m.in. włączyć lub wyłączyć dodatkowe usługi i pakiety, sprawdzić kwotę ostatniej faktury bądź ustawić automatyczne pobieranie opłat ze wskazanego rachunku bankowego.
 
 

Źródło: www.telepolis.pl

Aplikacja Play24 obsługuje ponad 7 milionów numerów

06.07.2023 12:47



Play pochwalił się nowym osiągnięciem: aplikacja dla klientów – Play24 – obsługuje ponad 7 milionów numerów. Jednocześnie w tym miesiącu apce stuknie 12 lat.
Jesteśmy niezwykle dumni z naszej aplikacji Play24 i podkreślamy to na każdym kroku. Co chwila dodajemy nowe funkcje, aby dostarczyć Wam jak najlepszą funkcjonalność naszej apki. Dzisiaj możemy pochwalić się efektami tej pracy: 7 milionów numerów miesięcznie jest zarządzanych przez aplikację Play24

– chwali się Play na firmowym blogu.
Operator podaje również, że Play24 jest najwyżej ocenianą apką do zarządzania kontem wśród aplikacji największych operatorów. Play24 jest w TOP3 najpopularniejszych aplikacji w Sklepie Play oraz w App Store,
Aplikacja Play24 zadebiutowała 28 lipca 2011 roku – na początek w wersji na Androida, jako plik APK do pobrania ze strony operatora. Wersja dla iOS udostępniona została natomiast w marcu 2012 r.
Play24 umożliwia między innymi opłacanie faktur, doładowywanie konta, włączanie i wyłączanie dodatkowych pakietów oraz kontrolowanie stanu środków. Apka pozwala na bieżąco monitorować historię zużycia internetu i wykonanych połączeń nawet na kilku numerach jednocześnie. Dzięki niej można też w łatwy sposób skontaktować się z konsultantem, np. za pomocą specjalnie przygotowanego chatu. Są też dodatkowe funkcje jak np. możliwość zamówienia startera.
W ostatnich miesiącach aplikacja Play24 została udostępniona klientom Virgin Mobile zamiast używanej dotąd w tej sieci apki Klub Virgin Mobile.
[ANKIETA:1495]
 
 

Źródło: www.telepolis.pl

Virgin Mobile z nowymi abonamentami. Od dwóch dyszek miesięcznie

25.06.2023 11:16

Virgin Mobile pokazał nowe oferty. Operator proponuje między innymi pakiet z 20 GB danych i nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami za 20 złotych miesięcznie.

Źródło: www.benchmark.pl

Play: VoLTE i Wi-Fi Calling dla wszystkich w Virgin Mobile. Wielka paczka 5G

22.06.2023 17:57



Play z lekkim opóźnieniem oficjalnie poinformował o nowych taryfach w Virgin Mobile. Co jednak ważne, operator potwierdził już dostępność VoLTE i Wi-Fi Calling dla wszystkich klientów – dotąd nie wszyscy mogli korzystać z tych usług.
Nowe taryfy w Virgin Mobile pojawiły się na początku czerwca, . Dotąd jednak operator nie ogłosił tego oficjalnie, a nowa oferta została wprowadzona po cichu. Teraz jednak Play stawia „kropkę nad i” i obwieszcza nowości w Virgin Mobile.
W nowych ofertach Virgin Mobile operator proponuje nielimitowane rozmowy, SMS-y oraz MMS-y. 
Główna wprowadzona nowość, czyli Plan S zamiast dawnego Abonamentu Dla Każdego to opcja dla osób szukających przystępnej cenowo oferty bez większych zobowiązań. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony. Za 20 zł miesięcznie klienci otrzymują też 20 GB danych do wykorzystania. W tym planie nie ma jednak dostępu do 5G.
Kto chce korzystać z 5G w Virgin Mobile, powinien wybrać wyższy abonament. W Planie M klienci otrzymają 40 GB na każdej karcie SIM za 30 zł miesięcznie z możliwością zakupu kolejnych numerów za 20 zł miesięcznie. 
Z kolei Plan L za 40 zł miesięcznie gwarantuje 60 GB i możliwość nabycia kolejnych kart SIM za 30 zł miesięcznie. Ofertę można nabyć online lub poprzez infolinię. Dodatkowo osoby przenoszące numer do ofert Plan M i Plan L zyskają też pierwszy miesiąc bez opłat.
Co też ważne, wszystkim abonentom Virgin Mobile udostępniono usługi podnoszące komfort korzystania z telefonu – Wi-Fi Calling i VoLTE. Wcześniej z tych rozwiązań mogli korzystać tylko klienci Virgin Mobile na kartę, natomiast czerwiec miał upłynąć pod znakiem dostarczania tych usług w abonamencie. W końcu to się stało.
Abonenci Virgin Mobile mogą się też już logować do aplikacji Play24. Za jej pośrednictwem można m.in. włączyć lub wyłączyć dodatkowe usługi i pakiety, sprawdzić kwotę ostatniej faktury bądź ustawić automatyczne pobieranie opłat ze wskazanego rachunku bankowego.

Internet 5G bez limitu GB, 250 GB z pełną prędkością


Operator ma też coś ekstra: wielką paczkę internetu 5G bez limitu GB. Dzięki niej osoby korzystające z usług Virgin Mobile nie będą musiały się martwić ograniczonym dostępem do internetu podczas wakacyjnych podróży. Za 50 zł miesięcznie klienci Virgin otrzymają nielimitowany internet 5G, w tym pakiet 250 GB dostępny jest z pełną prędkością. Z usługi można zrezygnować w dowolnym momencie.
 
 

Źródło: www.telepolis.pl

Darmowe 20 GB od Play. W Virgin Mobile ruszajÄ… ostateczne zmiany

16.06.2023 16:02



W Virgin Mobile ruszyły zapowiadane już wcześniej zmiany dotyczące klientów z abonamentem. Play rozpoczął proces udostępniania im fioletowej aplikacji do zarządzania kontem – Play24.
Zapowiedzi przeniesienia abonamentowych klientów Virgin Mobile do aplikacji Play24 oraz systemu zarządzania usługami w Play padały od czasu, gdy taką samą operację fioletowy operator przeprowadził już w ofertach Virgin Mobile na kartę. 
 
W zeszłym tygodniu na stronie Virgin Mobile pojawił się regulamin promocji „20 GB w aplikacji Play24”, dzięki której abonamentowi klienci Virgin Mobile mieli zyskać za darmo paczkę internetu za pierwsze zalogowanie się do aplikacji Play24. Regulamin sobie, a Play sobie – możliwości zalogowania się dotąd jeszcze nie było.
Dziś Play poinformował na blogu, że w końcu rozpoczął proces udostępniania abonamentowym użytkownikom Virgin Mobile aplikacji do zarządzania kontem Play24. Niestety, dotyczy to tylko części klientów. Ci, którzy już mają taką możliwość, po zalogowaniu się do aplikacji Play24 otrzymają jednorazowy pakiet 20 GB do wykorzystania przez 30 dni. Wystarczy go aktywować w aplikacji do 30 września.
Szczegóły w regulaminie:

Jak zapowiada Play, dzięki przenosinom już niebawem abonamentowi klienci Virgin Mobile będą mogli korzystać z technologii VoLTE, pozwalającej na realizowanie połączeń głosowych najwyższej jakości w technologii LTE, a także Wi-Fi Calling – usługi umożliwiającej realizację połączeń głosowych poprzez sieć Wi-Fi, bez konieczności instalowania dodatkowych aplikacji czy komunikatorów w telefonie.

Koniec aplikacji Klub Virgin Mobile


Przenosiny do fioletowej apki oznaczać będą także zbliżający się koniec aplikacji Klub Virgin Mobile. Klienci Virgin będą mogli zarządzać kontem w nowej apce. W Play24 można m.in. sprawdzić kwotę ostatniej faktury i zapłacić bezpośrednio w aplikacji korzystając z Google Pay, Apple Pay lub BLIKA. Można również wybrać jedną z automatycznych metod opłacania faktur.
Aplikacja daje także możliwość włączania, w zależności od potrzeb, dodatkowych usług lub pakietów internetu, minut lub SMS-ów oraz kontrolowania środków do wykorzystania.
 
 

Źródło: www.telepolis.pl

reklama
Kontakt z nami