Warszawa: Nowa kładka połączyła dwa brzegi Wisły
Nowa kładka dla rowerzystów i pieszych połączyła dwa brzegi Wisły w Warszawie. W ten sposób zakończył się kolejny etap budowy nowej przeprawy. Dzisiaj grupa dziennikarzy mogła sprawdzić na miejscu, na jakim etapie jest budowa kładki i jaki widok na Wisłę i stolicę czeka osoby, które będą z niej korzystać.
Nowa kładka dla rowerzystów i pieszych połączyła dwa brzegi Wisły w Warszawie. W ten sposób zakończył się kolejny etap budowy nowej przeprawy. Dzisiaj grupa dziennikarzy mogła sprawdzić na miejscu, na jakim etapie jest budowa kładki i jaki widok na Wisłę i stolicę czeka osoby, które będą z niej korzystać.
Źródło:
www.rmf24.pl
dziś, 17 paź 15:25 (TVP Sport) - Piłka nożna: Eliminacje mistrzostw Europy do lat 19 - mecz: Polska - Niemcy
W Bydgoszczy Biało-Czerwoni rozegrają teoretycznie najtrudniejszy mecz w pierwszej fazie eliminacji do mistrzostw Europy U-19. W ich drużynie zagra...
17.10.2023 9:46
W Bydgoszczy Biało-Czerwoni rozegrają teoretycznie najtrudniejszy mecz w pierwszej fazie eliminacji do mistrzostw Europy U-19. W ich drużynie zagra...
Ważna zmiana dla turystów we Włoszech. Koloseum zmienia bilety
W rzymskim Koloseum od środy wprowadzone będą imienne bilety wstępu. Będą sprzedawane zarówno w internecie, jak i w kasach biletowych na miejscu oraz telefonicznych. W ten sposób dyrekcja zabytku odwiedzanego przez miliony turystów chce walczyć ze zjawiskiem spekulacji i sprzedawania biletów przez tzw. koników.
Karol Świderski nawet się nie zastanawiał. Błyskawiczna decyzja po Mołdawii
17.10.2023 6:28
Zaledwie 12 godzin po zakończeniu meczu z Mołdawią (1:1), strzelec jedynego gola dla reprezentacji Polski Karol Świderski był już w samolocie do Stanów Zjednoczonych. Polski napastnik w ten sposób robi wszystko, by już w środę zagrać w kluczowym meczu MLS Charlotte FC z Interem Miami, który może zadecydować o awansie drużyny "Świdra" do play-offów.
Źródło:
www.sport.pl
PiS zwyciężył w niemal wszystkich podlaskich powiatachPiS zwyciężył w niemal wszystkich podlaskich powiatach
Najniższe – 26 procent – w powiecie hajnowskim, który jest też jedynym powiatem, w którym zwyciężyli kandydaci Komitetu Wyborczego Koalicji Obywatelskiej, na których zagłosowało 28.6 procent wyborców. Tam też spore poparcie – nieco ponad 24 procent uzyskali kandydaci Trzeciej...
16.10.2023 19:57
Najniższe – 26 procent – w powiecie hajnowskim, który jest też jedynym powiatem, w którym zwyciężyli kandydaci Komitetu Wyborczego Koalicji Obywatelskiej, na których zagłosowało 28.6 procent wyborców. Tam też spore poparcie – nieco ponad 24 procent uzyskali kandydaci Trzeciej...
Już dosyć! Czas ujawnić bolesną prawdę. Oto największy problem reprezentacji Polski
16.10.2023 19:50
Brzęczek - zły, Sousa - zły, Michniewicz - zły, Santos - zły, Probierz za chwilę też będzie zły, ale już dosyć. Czas postawić sprawę jasno: największym problemem reprezentacji Polski są piłkarze! Dlaczego? Co w takiej sytuacji powinien zrobić nowy selekcjoner? Zapraszamy na program Sport.pl LIVE, którego gośćmi Dominika Wardzichowskiego będą Szymon Borczuch z TVP Sport i Dawid Szymczak ze Sport.pl.
Tagi: TVP Sport
Źródło:
www.sport.pl
Kasztany zbierane w szczytnym celu. Pomóc może każdy
Do końca października we Wrocławiu trwa akcja "Kasztanki dla hospicjum". Każdy może przynieść kasztany, które zostaną sprzedane. Zebrane w ten sposób pieniądze zasilą konto Wrocławskiego Hospicjum dla Dzieci.
Do końca października we Wrocławiu trwa akcja "Kasztanki dla hospicjum". Każdy może przynieść kasztany, które zostaną sprzedane. Zebrane w ten sposób pieniądze zasilą konto Wrocławskiego Hospicjum dla Dzieci.
Śmiać się czy płakać? TVP pokazało nagranie
Okazji multum, a... bramka tylko jedna. Spotkanie Polska - Mołdawia w ramach eliminacji do Euro 2024 zakończyło się niepowodzeniem. TVP Sport po niedzielnym meczu opublikowało specjalny materiał, ukazujący bolączkę naszej kadry.
T-Mobile ma nowy program lojalnościowy. Oto Magenta Moments
T-Mobile Polska uruchamia program lojalnościowy Magenta Moments. Ma on połączyć klientów operatora ze światem wyjątkowych ofert i usług, od zniżek na seanse filmowe i jedzenie, po rabaty na najmodniejsze ubrania czy podróże. Nie tylko w Polsce, ale również poza jej granicami.
Każdy lubi być doceniany, a 94% z nas oczekuje od operatora telekomunikacyjnego, że ten będzie wynagradzał stałych klientów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, T-Mobile oferuje różnego rodzaju bonusy i dodatki. Teraz telekom poszedł o krok dalej i zaprezentował program lojalnościowy Magenta Moments, który wykorzystuje potencjał grupy Deutsche Telekom. W ramach programu na użytkowników T-Mobile czekają ekscytujące oferty, bonusy i usługi od lokalnych jak i międzynarodowych partnerów.
Magenta Moments to integralna część międzynarodowej inicjatywy zaangażowania klientów, w ramach strategii customer experience Deutsche Telekom, której towarzyszy wprowadzenie nowego hasła marki: „Connecting your world”. Magentowy operator chce w ten sposób podkreślić swoją pozycję globalnego lidera, który na każdym kroku dąży do zapewnienia klientom najlepszych doświadczeń – od doskonałości technologicznej, przez świetną obsługę, aż po łączenie użytkowników z tym, co najlepsze i dla nich najważniejsze.
Wierzę w przekraczanie granic i wychodzenie poza utarte schematy. W T-Mobile mamy ambicję bycia więcej niż tylko firmą telekomunikacyjną. Zgodnie z naszym nowym hasłem, „Connecting your world”, chcemy być dla klientów prawdziwym partnerem, marką, która poza świetną technologią dostarcza im także inne wartości – niezapomniane przeżycia i wyjątkowe doświadczenia. Magenta Moments to wyraz naszej dbałości o satysfakcję osób, które są częścią naszej sieci, ale też podziękowanie za okazane nam zaufanie. W ten sposób, łącząc siły z najlepszymi partnerami, chcemy dać naszym klientom radość, wygodę czy łatwiejszy dostęp do realizacji swoich marzeń.
Magenta Moments to świat ofert i usług dostępnych w atrakcyjnych cenach. Na start programu, klienci będą mogli między innymi odebrać vouchery do punktów Bafra Kebab, skorzystać ze zniżek na Booking.com, kupić najmodniejsze ubrania na Answear.com w niższych cenach, a także cieszyć się filmowymi doznaniami w Cinema City, odbierając bilety w atrakcyjnych cenach, korzystając z oferty Magentowych Czwartków i szeregu innych atrakcji.
Klienci T-Mobile korzystający z Magenta Moments będą mieli również możliwość skorzystania z lokalnych ofert partnerów programu, dostępnych w innych krajach, w których obecni są operatorzy z grupy Deutsche Telekom. Na przykład, jadąc na weekend do czeskiej Pragi, będziemy mogli skorzystać ze zniżek, które są udostępnione klientom przez T-Mobile CZ.
Ciągłe wysiłki w zakresie działań customer experience i troska o najwyższą satysfakcję użytkowników są kluczowymi elementami strategii T-Mobile. Wiemy, że klienci chcą aby marka dbała o nich przez cały cykl życia od momentu sprzedaży, a operatorzy telekomów często o tym zapominają. Dlatego też uruchamiamy program Magenta Moments – aby zaadresować ich oczekiwania! Aby pokazać klientom, że aktywnie ich słuchamy i chcemy się o nich stale troszczyć. Wreszcie, aby pokazać im, że doceniamy ich lojalność. Mocno wierzę, że takie wysiłki na ich rzecz sprawią, że T-Mobile będzie siecią najlepszych doświadczeń.
Aby skorzystać z Magenta Moments, wystarczy uruchomić aplikację Mój T-Mobile, wybrać ikonę serca w dolnym menu i korzystać do woli z ofert partnerów programu. Całe doświadczenie uzupełniają grywalne interakcje, pozwalające zdobywać serca – im więcej zebranych serc, tym więcej okazji do wyboru.
16.10.2023 16:10
T-Mobile Polska uruchamia program lojalnościowy Magenta Moments. Ma on połączyć klientów operatora ze światem wyjątkowych ofert i usług, od zniżek na seanse filmowe i jedzenie, po rabaty na najmodniejsze ubrania czy podróże. Nie tylko w Polsce, ale również poza jej granicami.
Każdy lubi być doceniany, a 94% z nas oczekuje od operatora telekomunikacyjnego, że ten będzie wynagradzał stałych klientów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, T-Mobile oferuje różnego rodzaju bonusy i dodatki. Teraz telekom poszedł o krok dalej i zaprezentował program lojalnościowy Magenta Moments, który wykorzystuje potencjał grupy Deutsche Telekom. W ramach programu na użytkowników T-Mobile czekają ekscytujące oferty, bonusy i usługi od lokalnych jak i międzynarodowych partnerów.
Magenta Moments to integralna część międzynarodowej inicjatywy zaangażowania klientów, w ramach strategii customer experience Deutsche Telekom, której towarzyszy wprowadzenie nowego hasła marki: „Connecting your world”. Magentowy operator chce w ten sposób podkreślić swoją pozycję globalnego lidera, który na każdym kroku dąży do zapewnienia klientom najlepszych doświadczeń – od doskonałości technologicznej, przez świetną obsługę, aż po łączenie użytkowników z tym, co najlepsze i dla nich najważniejsze.
Wierzę w przekraczanie granic i wychodzenie poza utarte schematy. W T-Mobile mamy ambicję bycia więcej niż tylko firmą telekomunikacyjną. Zgodnie z naszym nowym hasłem, „Connecting your world”, chcemy być dla klientów prawdziwym partnerem, marką, która poza świetną technologią dostarcza im także inne wartości – niezapomniane przeżycia i wyjątkowe doświadczenia. Magenta Moments to wyraz naszej dbałości o satysfakcję osób, które są częścią naszej sieci, ale też podziękowanie za okazane nam zaufanie. W ten sposób, łącząc siły z najlepszymi partnerami, chcemy dać naszym klientom radość, wygodę czy łatwiejszy dostęp do realizacji swoich marzeń.
– powiedział Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska
Kino co czwartek, restauracja, a może zniżki podczas wakacyjnych wyjazdów?
Magenta Moments to świat ofert i usług dostępnych w atrakcyjnych cenach. Na start programu, klienci będą mogli między innymi odebrać vouchery do punktów Bafra Kebab, skorzystać ze zniżek na Booking.com, kupić najmodniejsze ubrania na Answear.com w niższych cenach, a także cieszyć się filmowymi doznaniami w Cinema City, odbierając bilety w atrakcyjnych cenach, korzystając z oferty Magentowych Czwartków i szeregu innych atrakcji.
Klienci T-Mobile korzystający z Magenta Moments będą mieli również możliwość skorzystania z lokalnych ofert partnerów programu, dostępnych w innych krajach, w których obecni są operatorzy z grupy Deutsche Telekom. Na przykład, jadąc na weekend do czeskiej Pragi, będziemy mogli skorzystać ze zniżek, które są udostępnione klientom przez T-Mobile CZ.
Ciągłe wysiłki w zakresie działań customer experience i troska o najwyższą satysfakcję użytkowników są kluczowymi elementami strategii T-Mobile. Wiemy, że klienci chcą aby marka dbała o nich przez cały cykl życia od momentu sprzedaży, a operatorzy telekomów często o tym zapominają. Dlatego też uruchamiamy program Magenta Moments – aby zaadresować ich oczekiwania! Aby pokazać klientom, że aktywnie ich słuchamy i chcemy się o nich stale troszczyć. Wreszcie, aby pokazać im, że doceniamy ich lojalność. Mocno wierzę, że takie wysiłki na ich rzecz sprawią, że T-Mobile będzie siecią najlepszych doświadczeń.
– powiedział Goran Marković, członek zarządu i dyrektor ds. B2C w T-Mobile Polska
Jak skorzystać z Magenta Moments?
Aby skorzystać z Magenta Moments, wystarczy uruchomić aplikację Mój T-Mobile, wybrać ikonę serca w dolnym menu i korzystać do woli z ofert partnerów programu. Całe doświadczenie uzupełniają grywalne interakcje, pozwalające zdobywać serca – im więcej zebranych serc, tym więcej okazji do wyboru.
reklama