Wiadomości z tagiem Santander Consumer Bank  RSS
Rola i korzyści ubezpieczenia kredytu gotówkowego [Faramuszki]

26.09.2023 8:52

W artykule sponsorowanym Santander Consumer Bank podkreśla się, że ubezpieczenie kredytu gotówkowego nie jest obowiązkowe, ale umożliwia lepsze (...)

Źródło: DziennikUbezpieczeniowy.pl

Raty w Pekao? Teraz załatwisz to szybciej i wygodniej

12.07.2023 11:55

Raty w Pekao? Teraz załatwisz to szybciej i wygodniej
Bank Pekao S.A. rozszerza swoją ofertę o wygodną metodę spłaty rat kredytu oraz dokonywania zakupów przez Internet. Chodzi tu o integrację bramki płatniczej Comfino.
Pekao S.A. wraz z firmą Comperia.pl S.A. odpowiadająca za platformę Comfino, ogłosiły rozszerzenie współpracy. Już teraz klienci jednego z największych banków w Polsce będą mogli skorzystać z szerokiej oferty, jaką zapewnia świeży marketplace. Bramka płatnicza Comfino działa jak swego rodzaju wtyczka dla sklepów internetowych, a po jej zastosowaniu użytkownik otrzymuje dostęp do szeregu dedykowanych sposobów zapłaty za produkty z koszyka, w tym płatności mobilnych, odroczonych (BNPL), czy ratalnych.

Wygodny system ratalny w Pekao S.A. dzięki wsparciu Comfino


Już teraz klienci banku Pekao S.A. mogą skorzystać z bramki płatniczej Comfino w celu zapłaty za internetowe zakupy. Współpraca obejmuje kredyt ratalny (raty 0% i raty odsetkowe) na kwotę od 300 do 20000 złotych. Co więcej, płatności można rozłożyć nawet do 60 rat oraz wykorzystać nawet trzymiesięczny okres karencji.
Partnerstwo z Bankiem Pekao, jednym z największych banków komercyjnych w Polsce, to kolejny kamień milowy w rozwoju Comfino (...) Naszym głównym celem jest zapewnienie sprzedawcom w e-sklepach najbardziej odpowiednich oraz różnorodnych metod finansowania zakupów dla ich klientów. Cierpliwość konsumenta, szczególnie w internecie, jest dużo krótsza niż w sklepie stacjonarnym, dlatego szybkie finansowanie w e-commerce jest kluczowe, aby nie tracić klientów. Pekao poprzez zastosowanie nowych technologii, przyspiesza ten proces

– wyjaśnia Paweł Szukalski, członek zarządu Comperia.pl S.A., odpowiedzialny za wdrożenie Comfino.
Marketplace płatności Comfino został stworzony w 2021 roku, a już obsługuje ponad 500 internetowych sklepów, w tym MKS Meble, Moderno Meble, Fumio.pl, ByBikes.pl czy platforma Kliniki.pl. Jednak jak zapewniają osoby odpowiedzialne za projekt, ich celem są również placówki stacjonarne. Przykładowo, z platformy można skorzystać w kilkudziesięciu salonach sieci DepilConcept. 
W zakresie finansowania zakupów Comfino może pochwalić się współpracą z największymi podmiotami finansowymi w Polsce, w tym BLIK, Twisto, Alior Bank, Santander Consumer Bank i InBank. Teraz do tego grona dołączyło również Pekao S.A.
 
 

Miliony Polaków bez bankomatów i kart. Duże utrudnienia w weekend

26.05.2023 13:59

Miliony Polaków bez bankomatów i kart. Duże utrudnienia w weekend
Klienci aż czterech banków muszą przygotować się w ten weekend (26-28 maja) na duże utrudnienia. Część usług będzie niedostępna.
W ten weekend (26-28 maja) na duże utrudnienia muszą przygotować się klienci aż czterech banków — ING Bank Śląski, BNP Paribas, Santander Consumer Bank oraz ValoBank. Część usług będzie w nich niedostępna, w tym także płatności BLIK-iem czy też przelewy.

Utrudnienia w ING Bank ÅšlÄ…ski


Utrudnienia w ING Banku Śląskim potrwają w nocy 27/28 maja od 23:30 do 6:00 rano. W tym czasie duża część usług nie będzie w ogóle dostępna. Chodzi o:
  • Bankomaty i wpÅ‚atomaty 
  • Systemy Moje ING i ING Business 
  • PÅ‚atnoÅ›ci BLIK 
  • Przelewy ekspresowe 
  • PÅ‚atnoÅ›ci internetowe za pomocÄ… PÅ‚ać z ING 
  • PÅ‚atnoÅ›ci kartami w internecie z 3DSecure (czyli te, które potwierdzasz w aplikacji lub kodem SMS) 
  • Specjalny interfejs PSD2

ING uprzedza, że w tym czasie nie da się też kupić nowych produktów w Moim ING oraz na stronie internetowej banku, w tym nie da się otworzyć nowego konta oraz wziąć pożyczki. Mogą pojawić się też przerwy w obsłudze kart.

Utrudnienia BNP Paribas


Z kolei w BNP Paribas pierwsze utrudnienia pojawią się już w piątek wieczór (26 maja). Od godziny 20:00 klienci nie będą mieli dostępu do bankowości mobilnej i internetowe. Do 2:00 nad ranem w sobotę niedostępne będą między innymi GOonline Biznes, GOmobile Biznes oraz GOconnect Biznes.
Poza tym w nocy z soboty na niedzielę od 22:00 do 0:30 niedostępne będą: płatności BLIK, przelewy na telefon, przelewy express elixir, płatności za parkingi i bilety przez aplikację, a także płatności PaybyLink, PaybyNet oraz PayU Express.

Utrudnienia Santander Bank


Kolejnym bankiem, który uprzedza przed pracami serwisowymi jest Santander Consumer Bank. W tym przypadku przerwa w dostępności usług potrwa z w nocy z soboty na niedzielę. Nieodstępna będzie w tym czasie bankowość internetowa i mobilna.

Utrudnienia VeloBank


Z kolei w VeloBanku utrudnienia potrwają od 23:50 w sobotę (27 maja) do 6:00 w niedzielę (28 maja). W tym czasie klienci nie będą mieli dostępu do bankowości internetowej oraz płatności BLIK. Mogą pojawić się też utrudnienia w płatnościach online za pomocą kart płatniczych. Natomiast nie powinno być żadnych problemów z wypłatami z bankomatów oraz płatnościami stacjonarnymi.

Źródło: www.telepolis.pl

Kupujesz na raty? Comfino z ważną nowością

28.04.2023 15:45


Comfino zawarło współpracę z estońskim fintechem Paywerk, dzięki czemu zaoferuje swoim klientom nowe metody płatności, w tym wygodne rozwiązania ratalne i BNPL.
Comfino jest dynamicznie rozwijającą się platformą, która daje dostęp klientom internetowych i stacjonarnych sklepów do różnorodnych metod finansowania.
Teraz marketplace podjął współpracę z estońską firmą płatniczą Paywerk, by zaoferować swoim klientom jeszcze bardziej rozbudowaną sieć usług płatniczych.

BNPL i rozwiÄ…zania ratalne w Comfino


Współpraca Comfino z przedsiÄ™biorstwem Paywerk zaowocowaÅ‚o w poszerzenie oferty platformy o wygodne rozwiÄ…zania ratalne i pÅ‚atnoÅ›ci odroczone BNPL (Buy Now, Pay Later). Te metody pÅ‚atnicze sÄ… specjalnoÅ›ciÄ… estoÅ„skiego fintechu, który w 2021 roku zostaÅ‚ zaÅ‚ożony przez Jana Andresoo, Priita Põldoja oraz Inbank. 
Współpraca z Paywerk, to nie jest jedyne działanie, jakie Comperia.pl w ostatnim czasie podjęła w kierunku rozwoju swojej platformy płatniczej.
W zakresie finansowania zakupów Comfino współpracuje już z szeregiem banków i fintechów. Wśród największych partnerów warto wymienić Santander Consumer Bank, Alior Bank i Brutto. Z kolei wtyczka Comfino dostępna jest między innymi na czołowych platformach, dostarczających rozwiązania do sklepów internetowych (np. PrestaShop, Shoper, SOTE).
Partnerstwo z Paywerk to kolejny ważny etap w rozwoju Comfino. Naszym głównym celem jest zapewnienie konsumentom najbardziej odpowiednich metod finansowania zakupów, co pomaga w ograniczeniu porzuconych koszyków w ostatniej fazie procesu zamawiania, zwiększa konwersję, a w konsekwencji prowadzi do wyższej sprzedaży. Wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań Paywerk do oferty Comfino to kolejny krok w tworzeniu największego w Polsce marketplace'u płatniczego 

– podkreślił Paweł Szukalski, członek zarządu Comperia.pl SA odpowiedzialny za rozwój Comfino.
 
 

Źródło: www.telepolis.pl

Z danych GUS wynika, że w marcu ceny towarów i usług wzrosły o ponad 16 procentZ danych GUS wynika, że w marcu ceny towarów i usług wzrosły o ponad 16 procent

06.04.2023 15:42


Jeszcze bardziej podrożała żywność - o 24 procent. Inflacja powoduje, że wiele osób stara się podejść do tematu świątecznych zakupów spożywczych bardziej rozsądnie.

Jak wynika z badań na zlecenie Santander Consumer Banku, co czwarty Polak na zakupy...

Źródło: www.radio.bialystok.pl

Comperia.pl z rekordowymi wynikami za 2022 rok

08.03.2023 14:53


Comperia.pl z rekordowymi wynikami za 2022 rok
Grupa Comperia.pl SA pochwaliła się wynikami finansowymi za 2022 rok. Osiągnięty przychód był o 15% wyższy niż rok wcześniej, natomiast EBITDA urósł jeszcze bardziej.
Grupa Comperia.pl SA zakończyła 2022 rok z rekordowym przychodem bliskim 44,1 mln zł. To o 15% więcej niż rok wcześniej. Zysk EBITDA urósł do 8 mln zł, czyli o 22%.
W ostatnim roku udało nam się z sukcesami rozwijać nasze marki w obszarze wielokanałowej sprzedaży ubezpieczeń oraz platformę płatności i finansowania zakupów Comfino. Rozbudowaliśmy też portal Telepolis.pl, co zaowocowało pozyskaniem nowych partnerów biznesowych, a także znacznym wzrostem liczby czytelników. Nie zaniedbaliśmy również filaru naszej działalności, którym jest reklama efektywnościowa.

 – powiedział Szymon Fiecek, prezes Grupy Comperia.pl SA

Reklama efektywnościowa


Sytuacja ekonomiczna w Polsce, w której musimy się mierzyć między innymi z inflacją czy wysokimi stopami procentowymi, spowodowała znaczącą zmianę nastawienia partnerów biznesowych Grupy, czyli banków i instytucji finansowych. W 2022 roku główny nacisk przeniósł się z produktów kredytowych na depozytowo-rozliczeniowe.
Nasze doświadczenie i elastyczność w dostosowywaniu procesów, ale i całej organizacji, do aktualnej sytuacji gospodarczej okazał się kluczowa w tej sytuacji. Wyszliśmy naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom klientów i w rezultacie przychód z kampanii efektywnościowych realizowanych na rzecz banków w zakresie produktów oszczędnościowych wzrósł o 119 procent. Istotne w osiągnięciu dobrych wyników było też wypracowanie efektywnego modelu współpracy z wchodzącymi na polski rynek fintechami, które starały się dotrzeć do swoich pierwszych klientów.

– powiedział prezes Comperii
Ważnym czynnikiem w osiągnięciu świetnych wyników w obszarze reklamy efektywnościowej jest znaczący wzrost wydawców działających w ramach programu afiliacyjnego Comperialead. W tym obszarze nastawiono się przede wszystkim na optymalizację jakości leadów przekazywanych do instytucji finansowych. Dużo pracy włożono również w poprawę jakości współpracy z wydawcami, w efekcie czego ich liczba wzrosła o 87% rok do roku.

Działalność medialna


Ważnym elementem działalności Grupy Comperia.pl SA stał się portal technologiczny Telepolis.pl, który w 2022 roku był silnie rozwijany. Dzięki temu liczba użytkowników serwisu wzrosła w ciągu roku o 55% i osiągnęła 34 mln osób. Jednocześnie liczba odsłon zwiększyła się tym czasie o 163%. W comiesięcznych badaniach przeprowadzanych przez Mediapanel Telepolis.pl sukcesywnie znajdował się w gronie trzech najpopularniejszych serwisów w kategorii nauka i technologie.
Podnoszenie jakości treści prezentowanych na Telepolis.pl dało w ostatnim roku wyraźne pozytywne efekty. Teraz chcemy skupić się nad rozwojem nowych formatów prezentacji treści (m.in. wideo) oraz poszerzeniem tematyki portalu. To pozwoli nam zdobyć jeszcze szersze grono odbiorców, a co za tym idzie, także partnerów biznesowych.

– dodał Szymon Fiecek

Produkty ubezpieczeniowe


W zakresie sprzedaży ubezpieczeń działania Grupy skupione były wokół poprawy jakości i wydajności pracy całej sieci multiagencji Comperia Ubezpieczenia. W efekcie zrealizowane zostały wszystkie zakontraktowane plany sprzedażowe Towarzystw Ubezpieczeniowych. Mimo obserwowanej na polskim rynku spadającej średniej kwoty składki, Grupa uzyskała dodatnią dynamikę przypisu/inkasa.
Wprowadzone przez nas w ostatnim roku zmiany pokazały, że mimo nienajkorzystniejszych trendów na rynku ubezpieczeniowym, możemy w tym obszarze działać bardzo skutecznie. Dlatego też w tym roku chcemy nadal rozwijać naszą sieć agentów oraz usprawniać narzędzia wspomagające sprzedaż ubezpieczeń.

 – powiedział Szymon Fiecek
Sprzedaż ubezpieczeń Grupa prowadzi również online na swoim portalu Compero.pl. W ostatnim roku był on sukcesywnie ulepszany, aby jeszcze lepiej uzupełniał model sprzedaży wielokanałowej. Wprowadzono też zmiany mające na celu ułatwienie klientom poruszanie się na portalu.

Comfino w e-commerce i sklepach stacjonarnych


W 2022 roku Comperia.pl wiele uwagi poświęciła rozwojowi swojej platformie płatności i finansowania zakupów Comfino. Narzędzie to pozwala klientom indywidualnym i firmom wybrać najbardziej wygodną dla siebie formę finansowania zakupów – kup teraz, zapłać później (BNPL), rat 0%, rat marżowych, pożyczek dla firm lub płatności BLIK.
Dzięki współpracy z liderami w zakresie finansowania zakupów (m.in. Santander Consumer Bank) i czołowymi platformami typu SaaS, dostarczającymi rozwiązania do sklepów internetowych (np. PrestaShop, Shoper, SOTE) spółka podpisała ponad dwieście umów na świadczenie usług finansowania zakupów internetowych za pośrednictwem Comfino.
Choć pierwotnie Comfino dedykowane było sklepom internetowym, dostosowaliśmy naszą platformę również do działania w stacjonarnych punktach handlowych i usługowych. Dzięki temu mogliśmy nawiązać współpracę z międzynarodową siecią Depilconcept oraz szeregiem placówek medycznych, stomatologicznych i salonów urody. W perspektywie kolejnych kwartałów będziemy koncentrować się na zwiększeniu skali działalności projektu Comfino, ze szczególnym naciskiem na pozyskanie kolejnych partnerów dostarczających finansowanie oraz sklepów, których klienci będą z niego korzystać.

– powiedział Paweł Szukalski, członek zarządu Comperia.pl SA, odpowiedzialny m.in. za rozwój Comfino
 
 

TELEPOLIS.PL jest częścią Grupy Comperia.pl SA

Comfino się rozpędza. Sfinansuje też ubezpieczenia

08.02.2023 12:04



Klienci agentów Comperia Ubezpieczenia mogą już korzystać z metod finansowania i płatności oferowanych przez Comfino – rat i płatności ekspresowych BLIK. Sposób finansowania kupujący mogą wybrać w ciągu kilku dni od podpisania umowy ubezpieczeniowej. Cały proces jego pozyskania zrealizują poza biurem agenta, np. w domu, przy użyciu własnego smartfona lub komputera.
Comfino to uruchomione w 2021 r. rozwiązanie płatnicze, które oferuje różne metody finansowania zakupów, a także ekspresowe płatności BLIK. Wygodne płatności online przez Comfino udostępnia już 200 sklepów internetowych oraz 100  stacjonarnych punktów handlowych i usługowych. Za pomocą płatności Comfino opłacają polisy ubezpieczeniowe kupujący na Compero.pl.
Dzięki integracji Comfino z aplikacją Comperia Agent, wszyscy korzystający z niej sprzedawcy ubezpieczeń mogą teraz oferować nowe metody finansowania swoim klientom.

Do wyboru raty i płatności ekspresowe BLIK


Kupujący polisę od agentów Comperia Ubezpieczenia mają za pośrednictwem Comfino do wyboru raty i płatności ekspresowe BLIK, a wkrótce także płatności odroczone (BNPL). Ostatecznej decyzji o formie zapłaty nie muszą podejmować w momencie podpisywania umowy. Mają na to czas do określonego w polisie terminu płatności.
Panel klienta opłacającego ubezpieczenie w Comfino
Panel klienta opłacającego ubezpieczenie w Comfino

Dzięki temu klienci, którzy decydują się na zewnętrzne finansowanie, nie muszą podawać agentowi ubezpieczeniowemu żadnych dodatkowych danych wrażliwych podczas zakupu polisy. Należną kwotę będą mogli sami rozłożyć na wygodne raty za pośrednictwem wniosku składanego online z własnego smartfona lub komputera. Klienci, którzy wolą zapłacić całość od razu, mają do wyboru BLIK lub standardowy przelew.
Chcemy zagwarantować klientom kupującym ubezpieczenia jak największy komfort przy podejmowaniu decyzji. Dla wielu osób podawanie osobistych informacji niezbędnych do wypełnienia wniosku kredytowego, na przykład dotyczących sytuacji finansowej lub rodzinnej, może być krępujące. Stale rosnące zainteresowanie kupnem polisy online pokazuje, że klienci nie chcą się spowiadać obcym agentom z zarobków czy swoich możliwości finansowych

– mówi Szymon Fiecek, prezes Comperia.pl SA, twórcy Comfno.
Szymon Fiecek wyjaśnia, że korzystający z Comfino nie muszą wybierać metody płatności w obecności agenta, ani nawet informować go później o tym jaką decyzję podjęli. Mając na to więcej czasu, mogą zapoznać się z dostępnymi ofertami i dokonać najlepszego dla siebie wyboru – w pełni transparentnie i bez presji.

Szymon Fiecek, prezes Comperia.pl SA, twórcy Comfno
Szymon Fiecek, prezes Comperia.pl SA, twórcy Comfno

Płatności Comfino są też rozwiązaniem korzystnym dla agentów. Dzięki temu, że to kupujący samodzielnie dokonuje płatności lub wypełnia wniosek, sprzedający ubezpieczenia nie musi przechodzić dodatkowych szkoleń ani zostawać pośrednikiem finansowym. Dostęp klientów do różnych metod płatności i finansowania zakupu polisy zwiększa szansę na opłacenie jej w terminie.
Szymon Fiecek zauważa, że w ostatnim czasie widać wyraźny trend wzrostowy, jeśli chodzi o opóźnienia płatności za polisy. Ze względu na trudną sytuację klienci czasami muszą wybierać między na przykład wykupem obowiązkowego OC samochodu a wyjazdem z rodziną na ferie.
Comperia Ubezpieczenia wraz z Comfino wychodzi naprzeciw takim sytuacjom i umożliwia rozłożenie tych należności na raty. Co ważne, bez względu na wybraną przez kupującego formę finalizacji transakcji (raty, BLIK, przelew), przy rozliczeniu agent otrzymuje prowizję w pełnej wysokości

 – przekonuje prezes Comperia.pl SA.


Skuteczne finansowanie zakupów


Comfino współpracuje z bankami (Santander Consumer Bank, Inbank, Alior Bank) i fintechami (Twisto i Brutto), a dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego dostosowuje do klienta najlepszą ofertę – taką, która daje największe szanse na pozytywne rozpatrzenie wniosku. W razie jego odrzucenia przez jedną instytucję, system od razu kieruje zapytanie do kolejnej, zwiększając szansę na pozytywną decyzję. Dzięki dużej liczbie partnerskich instytucji finansowych prawdopodobieństwo uzyskania finansowania jest wysokie.
Comperia.pl od dekady rozwija i usprawnia narzędzia dające klientom wygodny dostęp do usług ubezpieczeniowych, zarówno online (porównywarka Compero.pl), jaki i bezpośrednio – dzięki sieci agentów multiagencji Comperia Ubezpieczenia. W 2021 r. spółka uruchomiła marketplace płatności Comfino, który umożliwia klientom dokonanie szybkiej płatności lub uzyskanie finansowania zakupu. 
Teraz łączymy nasze narzędzia, dając kupującym ubezpieczenia jeszcze większe możliwości. Współpraca z czołowymi polskimi bankami, pozwala nam dostarczać klientom korzystającym z Comfino naprawdę bardzo dobre propozycje finansowania zakupu ubezpieczeń


 – mówi Szymon Fiecek.
Comperia Agent to kompleksowa aplikacja stworzona specjalnie dla agentów multiagencji Comperia Ubezpieczenia. Służy nie tylko do porównywania ofert, wystawiania i sprzedaży polis. Jest to też narzędzie do zarządzania kontaktami z klientami (CRM), a od teraz także do obsługi płatności. Obecnie z aplikacji Comperia Agent korzysta już ponad 2 tys. partnerów Comperia Ubezpieczenia, którzy generują miesięcznie kilka tysięcy umów.
 
 

Media Markt ukarany. Chodzi o zakupy na raty

18.01.2023 9:10

Media Markt ukarany. Chodzi o zakupy na raty
Sieć MediaMarkt została ukarana przez UOKiK. Zdaniem urzędników sklep naruszał interesy klientów.
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postanowił ukarać MediaMarkt Polska. Chodzi o kampanię reklamową promocji "50 rat 0%", która zdaniem urzędników naruszała interesy klientów — informują .

MediaMarkt ukarany przez UOKiK


Promocja "50 rat 0%" realizowana była od listopada 2015 do lutego 2016 roku, więc sprawa dotyczy dość odległych kwestii. Zdaniem urzędników na billboardach i w gazetkach reklamowych nie było wystarczająco informacji, w tym między innymi o całkowitej kwoty i stopie oprocentowania kredytu, realizowanego przez Santander Consumer Bank, a także danych o zakresie umocowania do dokonywania czynności faktycznych lub prawnych.
MediaMarkt nie zgadzał się ze stanowiskiem UOKiK. Zdaniem firmy, w przypadku oferty "raty 0%" nie obowiązują te same przepisy i obowiązki informacyjne, co w przypadku ustawy o kredycie konsumenckim. Sklep bronił się tym, że wszelkie dodatkowe świadczenia wynikały z dodatkowych produktów, np. ubezpieczenia, natomiast klient sam decydował, czy chce z nich skorzystać (nie były obowiązkowe).
To nie przekonało UOKiK. Dlatego prezes urzędu nakazał MediaMarkt Polska zamieścić na górze swojej strony informację z linkiem do decyzji. Ta ma być widoczna aż przez 3 miesiące. Dodatkowo firma musi ponieść koszty postępowania w wysokości kilkuset złotych. Decyzja nie jest prawomocna, więc MediaMarkt Polska może się od niej odwołać.
 
 

Źródło: www.telepolis.pl

W sklepach trwają zimowe wyprzedaże - eksperci zalecają jednak ostrożnośćW sklepach trwają zimowe wyprzedaże - eksperci zalecają jednak ostrożność

29.12.2022 15:46


Eksperci zalecają jednak ostrożność, bo sprzedawcy mogą stosować w tym czasie różnego rodzaju chwyty marketingowe. Zapytaliśmy białostoczan czy korzystają z poświątecznych promocji.

Według badań Santander Consumer Banku, średnio co trzeci Polak...

Źródło: www.radio.bialystok.pl

Comperia ze świetnymi wynikami

17.11.2022 12:12


Grupa Comperia.pl SA właśnie zamknęła trzeci kwartał 2022 roku i ma powody do zadowolenia. Przychody spółki znacznie wzrosły w stosunku do poprzedniego roku, podobnie jak zasięgi Grupy. W tym ostatnim największą zasługę ma portal Telepolis.
Grupa Comperia.pl SA właśnie opublikowała swój kwartalny raport finansowy za trzeci kwartał 2022 roku. Spółka w tym okresie odnotowała przychód niemal 35 milionów złotych, co jest zauważalnym wzrostem w stosunku do tego samego okresu w zeszłym roku. Mowa tu o wzroście przychodów na poziomie 22% i EBITDA o 29%.
Grupa może pochwalić się tym, że udało jej się zrealizować założone cele zarówno w segmencie reklamy efektywnościowej, jak i dystrybucji ubezpieczeń. Głównym segmentem operacyjnym spółki jest reklama efektywnościowa, gdzie zanotowała wzrost EBITDA na poziomie 24%. Przedstawiciele firmy wyjaśniają, że na poprawę jej wyników wpłynęła strategia spółki polegająca na dywersyfikacji źródeł przychodów.
Analiza sytuacji makroekonomicznej, rosnące stopy procentowe, odwrócenie trendu na rynku kredytów gotówkowych (przez rosnące stopy procentowe wywołujące negatywne nastroje wśród konsumentów), spowodowały koncentrację sprzedaży na innych produktach oferowanych przez naszych partnerów. Większym zainteresowaniem klientów cieszyły się produkty antyinflacyjne: inwestycyjne oraz oszczędnościowe. Obrana strategia – elastycznej współpracy z wieloma partnerami oferującymi różne produkty – pozwala nam nie tylko przystosować się do aktualnych trendów rynkowych, ale również generować wzrosty w trudnych dla firm czasach.

- komentuje Szymon Fiecek, prezes zarzÄ…du Comperia.pl SA,
Swoją rolę w osiągnięciu dobrych wyników finansowych przez grupę Comperia.pl SA odegrał portal Telepolis, który przynosi spółce przychody z reklam i współprac z partnerami. Serwis od początku 2022 roku nie wypada poza top3 największych portali technologicznych w Polsce. Przez ostatnie trzy miesiące z rzędu TELEPOLIS.PL utrzymał w kategorii Nauka i Technologia pierwsze miejsce, z 5,6 mln Realnych Użytkowników w październiku.
W ostatnim czasie spółka postawiła na rozwój Comfino.pl, znanego narzędzia płatniczego. Klienci korzystający z Comfino.pl dostają dostęp do wygodnych opcji w zakresie finansów, takich jak płatność odroczona, raty czy kredyt. W tym roku do grona partnerów świadczących usługi finansowe za pośrednictwem Comfino, takich jak Alior Bank, InBank, Twisto, Brutto.pl, dołączył Santander Consumer Bank a samo narzędzie zostało wdrożone już w 200 sklepach internetowych.
 
 

TELEPOLIS.PL jest częścią Grupy Comperia.pl S.A.

reklama