25.07.2023 15:45
03.04.2023 15:50
04.10.2021 13:39
27 czerwca 2022 roku cztery ostatnie województwa w Polsce znajdą się w zasięgu nowego standardu naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T2/HEVC. O czym warto pamiętać? Między innymi o posiadaniu odpowiedniego telewizora lub dekodera.
30 czerwca 2022 roku to jedna z ważniejszych dat w historii telewizji w Polsce. Od tego dnia większość programów nadawanych drogą naziemną będzie dostępna wyłącznie w standardzie DVB-T2/HEVC. Zmiany rozpoczną się już w marcu przyszłego roku i będą wprowadzane etapami w kolejnych regionach kraju:
- 28 marca 2022 roku w województwach lubuskim i dolnośląskim,
- 25 kwietnia 2022 roku w województwach zachodniopomorskim, pomorskim, wielkopolskim i kujawsko-pomorskim,
- 23 maja 2022 roku w województwach łódzkim, opolskim, świętokrzyskim, śląskim, małopolskim i podkarpackim,
- 27 czerwca 2022 roku w województwach warmińsko-mazurskim, podlaskim, mazowieckim i lubelskim.
Â
Â
Przejście na standard DVB-T2/HEVC nie jest polskim pomysłem i następuje na całym obszarze Unii Europejskiej. Jest to zmiana przede wszystkim technologiczna, ale wynika również z konieczności zwolnienia niektórych częstotliwości radiowych na potrzeby komunikacji bezprzewodowej, w tym sieci 5G (pasmo 700 MHz).
Jak to wyglÄ…da teraz?
Za pośrednictwem naziemnej telewizji cyfrowej do widzów w Polsce dociera ponad 30 programów (przeważnie bezpłatnych). Nadawane są one z rozmieszczonych w całym kraju naziemnych stacji nadawczych. Aby odbierać jej sygnał wystarczy własna antena i odpowiedni telewizor lub dekoder. Nadawane programy podzielone są na multipleksy (MUX) i dostępne są na różnych kanałach telewizora, w zależności od regionu. Na przykład odbiorcy z województwa warmińsko-mazurskiego mają teraz do dyspozycji:
- multipleks MUX-1 (kanał 27, 28, 38 lub 43 telewizora): TTV, Polo TV, Eska TV, Antena HD, TV Trwam, TVP ABC, Fokus TV, Stopklatka TV,
- multipleks MUX-2 (kanał 21, 24, 33 lub 48): Polsat, Super Polsat, TVN, TVN7, TV Puls, TV Puls 2, TV4, TV6,
- multipleks MUX-3 (kanał 26, 29, 36 lub 50): TVP1 HD, TVP2 HD, TVP Info HD, TVP3 (Regionalna), TVP Historia, TVP Sport HD,
- multipleks MUX-4 (kanał 23, 36, 39 lub 46): kanały płatne oraz niekodowany Wydarzenia 24,
- multipleks MUX-8 (kanał 6, 7, 8 lub 9): TVP Kultura HD, TVP Rozrywka, Metro, Zoom TV, Nowa TV, Telewizja WP.
Po 27 czerwca 2022 roku sygnał dla multipleksów 1, 2, 3 i 4 będzie nadawany tylko w standardzie DVB-T2/HEVC.
DVB-T2/HEVC – większa oferta, lepsza jakość
Po uruchomieniu DVB-T2/HEVC przedstawiona powyżej lista programów szybko przestanie być aktualna. Standard ten pozwoli zwiększyć ich liczbę w ramach każdego z multipleksów i oferta nadawców będzie mogła się wzbogacić. Telewizja naziemna w nowym wydaniu przyniesie też widzom duży skok w jakości obrazu i dźwięku, którzy będą mogli zobaczyć swoje ulubione programy w jakości HD lub nawet w Ultra HD (4K), o ile będą dysponować odpowiednim odbiornikiem. Do tego dojdzie dźwięk przestrzenny w formacie Dolby AC-4.
To, co stanie się normą w przyszłym roku, można zobaczyć i wypróbować już teraz. Wiele stacji nadawczych w całej Polsce emituje multipleks z programami Telewizji Polskiej w formacie DVB-T2/HEVC. Ich zasięg można sprawdzić na stronie emimaps.emitel.pl.
Sprawdź, czy masz odpowiedni telewizor
Nowy standard nadawania naziemnej telewizji cyfrowej będzie wymagać od widzów odpowiedniego sprzętu, bez którego jej odbiór nie będzie możliwy. W ciągu najbliższych kilku miesięcy mieszkańcy Polski powinni sprawdzić, czy ich urządzenia są odpowiednie.
Potrzebny będzie przede wszystkim telewizor obsługujący DVB-T2/HEVC (lub odpowiedni dekoder). Listę funkcji, jakie powinien posiadać odbiornik, można znaleźć w specjalnie przygotowanym . Innym sposobem jest samodzielne sprawdzenie, czy odbieramy próbne programy DVB-T2/HEVC na naszym sprzęcie. Instrukcję przeprowadzenia takiego testu można znaleźć .
Jeżeli nasz telewizor nie spełnia wymagań, być może trzeba będzie zdecydować się na zakup nowego. Inne rozwiązanie to kupienie dekodera do telewizora starszego typu.
Â
Â
29.07.2021 20:58
01.06.2021 21:53
30.05.2021 21:51
02.04.2021 20:52
25.03.2021 9:55
W 2020 roku Grupa Polsat osiÄ gnÄĹa rekordowy przychĂłd w wysokoĹci 11,963 mld zĹ, o niemal 2,5% wyĹźszy niĹź rok wczeĹniej. Zysk netto za 12 miesiÄcy osiÄ gnÄ Ĺ 1,146 mld zĹ, co stanowi wzrost o 2,8% w ujÄciu rocznym.
Rok 2020 byĹ wyjÄ tkowym czasem i przyniĂłsĹ nowe wyzwania, ktĂłrym musieliĹmy sprostaÄ na wielu polach. Najbardziej priorytetowe dla nas byĹo zapewnienie maksymalnego bezpieczeĹstwa naszym pracownikom, a takĹźe ciÄ gĹoĹci biznesu i moĹźliwoĹci dostarczania klientom najwyĹźszej jakoĹci naszych usĹug, w szczegĂłlnoĹci internetowych i telefonicznych, dziÄki ktĂłrym m.in. mogli pracowaÄ i uczyÄ siÄ zdalnie.
â powiedziaĹ MirosĹaw BĹaszczyk, Prezes ZarzÄ
du Cyfrowego Polsatu i Polkomtela
W 2020 roku zostaĹy zrealizowane inwestycje, ktĂłre zapewniÄ
dalszy, konsekwentny rozwĂłj dziaĹalnoĹci Grupy. Jednym z najwaĹźniejszych wydarzeĹ byĹo uruchomienie pierwszej w Polsce sieci 5G oraz nawiÄ
zanie strategicznej wspĂłĹpracy z Cellnex Telecom, ktĂłra umoĹźliwi jeszcze szybszy rozwĂłj sieci 5G.
SieÄ 5G Plusa zostaĹa uruchomiona w maju 2020 roku w 7 miastach w Polsce na 100 nadajnikach i czÄstotliwoĹci 2600 MHz TDD. DziÄki szybkiemu rozwojowi sieci z 5G Plusa moĹźna juĹź korzystaÄ we wszystkich 16 wojewĂłdztwach. JuĹź wkrĂłtce najnowoczeĹniejsze 5G 2600 MHz TDD od Plusa obejmie zasiÄgiem ĹÄ
cznie ponad 11 milionĂłw mieszkaĹcĂłw Polski.
W lutym 2020 roku Grupa Polsat ogĹosiĹa zamiar nawiÄ
zania strategicznej wspĂłĹpracy z Cellnex Telecom. ZamysĹ tego partnerstwa oparty jest o koncepcjÄ wspĂłĹdzielenia aktywnej i pasywnej infrastruktury, w ramach ktĂłrej operator mobilny skupia siÄ przede wszystkim na zapewnieniu najwyĹźej jakoĹci usĹug, celem budowania maksymalnej satysfakcji klientĂłw, podczas gdy operator infrastrukturalny jest odpowiedzialny za dostarczenie zamĂłwionej pojemnoĹci sieciowej w sposĂłb najbardziej efektywny kosztowo.
Nowe moĹźliwoĹci przed GrupÄ
Polsat otworzyĹ zakup Grupy Interia.pl, czoĹowego gracza na polskim rynku Internetu. Po nabyciu Interii Grupa Polsat staĹa siÄ jednym z wiodÄ
cych podmiotĂłw na polskim rynku reklamy internetowej i e-commerce. Szybka integracja portalu w ramach struktur Grupy Polsat pozwala korzystaÄ z potencjaĹu licznych synergii. Od 1  paĹşdziernika ubiegĹego roku peĹna obsĹuga reklamowa Grupy Interia.pl jest realizowana przez Polsat Media, ktĂłre oferuje unikalne rozwiÄ
zania crossmediowe.
W 2020 roku Grupa rozpoczÄĹa takĹźe dziaĹalnoĹÄ na rynku fotowoltaiki, wprowadzajÄ
c ofertÄ instalacji fotowoltaicznych pod nowÄ
markÄ
ESOLEO. Oferta ESOLEO to szereg korzyĹci dla klientĂłw: mniejsze rachunki za prÄ
d, sprzÄt od renomowanych producentĂłw, kompleksowe zajÄcie siÄ formalnoĹciami, przygotowanie projektu, pomoc w uzyskaniu kredytu przy zerowym wkĹadzie wĹasnym oraz szybki montaĹź. Z ofertÄ
ESOLEO moĹźna zapoznaÄ siÄ na terenie caĹej Polski w ponad 1000 punktach sprzedaĹźy i obsĹugi klienta Plusa i Cyfrowego Polsatu, a takĹźe na stronie www.esoleo.pl i specjalnej infolinii 222 136 222.
JednoczeĹnie spĂłĹka ESOLEO, jako lider konsorcjum, wybuduje dla Grupy ZE PAK najwiÄkszÄ
farmÄ fotowoltaicznÄ
w Polsce o mocy 70 MWp. Elektrownia fotowoltaiczna powstanie w miejscowoĹci Brudzew na dziaĹkach o powierzchni okoĹo 100 ha, na zrekultywowanych gruntach, ktĂłre uprzednio eksploatowano w procesie wydobycia wÄgla brunatnego metodÄ
odkrywkowÄ
.
Grupa Polsat podpisaĹa umowÄ zakupu czystej energii z elektrowni sĹonecznej w Brudzewie i juĹź wkrĂłtce w caĹej swojej dziaĹalnoĹci bÄdzie korzystaĹa wyĹÄ
cznie z czystej, zeroemisyjnej energii elektrycznej, przyczyniajÄ
c siÄ w ten sposĂłb do ograniczenia emisji CO2 oraz reedukacji swojego Ĺladu wÄglowego. Ta decyzja idealnie wpisuje siÄ w dziaĹania proĹrodowiskowe prowadzone przez spĂłĹki z Grupy Polsat. Jako czĹonkowie Stowarzyszenia Program Czysta Polska, powoĹanego przez gĹĂłwnego akcjonariusza Zygmunta Solorza, spĂłĹki aktywnie angaĹźowaĹy siÄ w edukacjÄ ekologicznÄ
i promocjÄ zachowaĹ i postaw przyjaznych Ĺrodowisku i naturze, miÄdzy innymi na antenie Polsatu, w portalach Interia.pl i Polsatnews.pl, a takĹźe w ramach magazynu abonentĂłw âBrawo Ty!â.
Grupa Polsat od poczÄ
tku trwania epidemii podjÄĹa szereg inicjatyw prospoĹecznych, aby wesprzeÄ w trudnym okresie sĹuĹźbÄ zdrowia, dzieci wykluczone cyfrowo, seniorĂłw, chroniÄ zdrowie i Ĺźycie pracownikĂłw, a milionom klientĂłw zaproponowaÄ bezpieczne rozwiÄ
zania i ciÄ
gĹoĹÄ usĹug. Zygmunt Solorz i Grupa Polsat przeznaczyli ĹÄ
cznie ponad 50 milionĂłw zĹotych na ten cel, a wĹrĂłd przeprowadzonych wspĂłlnie z FundacjÄ
Polsat dziaĹaĹ znalazĹy siÄ m.in.: zakup 200 tysiÄcy testĂłw na koronawirusa wraz z niezbÄdnÄ
aparaturÄ
laboratoryjnÄ
za kwotÄ ponad 16 milionĂłw zĹotych, przekazanie 20 nowoczesnych respiratorĂłw o wartoĹci niemal 3 mln zĹotych dla szpitali zakaĹşnych, zakup ĹrodkĂłw ochrony, specjalny blok reklamowy w Polsacie, a takĹźe 2200 tabletĂłw dla dzieci wykluczonych cyfrowo (wiÄcej informacji).
NajwaĹźniejsze dane operacyjne
Ostatni kwartaĹ 2020 roku przyniĂłsĹ Grupie Polsat wzrost (rok do roku) w dwĂłch z trzech gĹĂłwnych segmentĂłw ofert abonamentowych. Jedynie w przypadku pĹatnej telewizji odnotowano niewielki spadek. W szczegĂłĹach wyglÄ daĹo to tak:
- telewizja - spadek o 0,6%, do 5,010 mln,
- telefonia komĂłrkowa - wzrost o 8,1%, do 8,535 mln,
- Internet - wzrost o 1,7%, do 1,827 mln.
Na koniec 2020 roku Grupa Polsat miaĹa 5,548 mln klientĂłw kontraktowych, o 1,6% mniej niĹź 12 miesiÄcy wczeĹniej. JednoczeĹnie o 3,6% wzrosĹa liczba klientĂłw usĹug ĹÄ czonych, osiÄ gajÄ c 2,065 mln. Statystyczny klient abonamentowy miaĹ na koniec IV kwartaĹu 2020 roku 2,77 usĹugi (2,61 rok wczeĹniej). UsĹugi abonamentowe Grupy stanowiĹy na koniec grudnia 85,4% wszystkich usĹug (84,7% na koniec grudnia 2019 roku). WskaĹşnik ARPU przez rok wzrĂłsĹ z 85,6 zĹ do 89,9 zĹ.
2020 rok, a takĹźe ostatni kwartaĹ, to okres spadkĂłw w usĹugach przedpĹaconych (prepaid), ale nie wszystkich. Niewielki wzrost odnotowano w przypadku telefonii komĂłrkowej:
- telewizja - spadek o 29,0%, do 114 tys.,
- telefonia komĂłrkowa - wzrost o 1,2%, do 2,446 mln,
- Internet - spadek o 28,5%, do 58 tys..
ARPU w ofertach prepaid wzrosĹo do 21,8 zĹ (+7,4% rok do roku).
Poczynione przez nas w 2020 roku inwestycje i decyzje, ktĂłre podejmujemy na bieĹźÄ co, pozwoliĹy nam z poczÄ tkiem tego roku zaprezentowaÄ nowe taryfy 5G, zapewniajÄ ce naszym klientom zupeĹnie nowe doĹwiadczenie z uĹźytkowania technologii mobilnej. Taryfy te zostaĹy dobrze przyjÄte przez klientĂłw i zamierzamy w tym roku poĹwiÄciÄ duĹźo uwagi popularyzacji usĹugi 5G poĹrĂłd abonentĂłw Plusa i Cyfrowego Polsatu.
â powiedziaĹ Maciej Stec, Wiceprezes ZarzÄ
du ds. Strategii Cyfrowego Polsatu i Polkomtela
Â
Â
Infrastruktura aktywna i pasywna
Grupa Polsat miaĹa na koniec roku 8 tys. stacji BTS, ktĂłre obsĹugiwaĹy 37 tys. noĹnych róşnego rodzaju. SzczegĂłĹy w tabeli:
Technologia / pasmo | Liczba systemĂłw on-air na 31.12.2020 | Zmiana rok do roku |
2G / GSM 900 | 7041 | +87 |
2G / GSM1800 | 622 | -50 |
3G / WCDMA 2100 | 3906 | -32 |
3G / WCDMA 900 | 7053 | +143 |
4G / LTE 1800 | 6883 | +281 |
4G / LTE 2600 TDD | 326 | +164 |
4G / LTE 2600 FDD | 2298 | +851 |
4G / LTE 2100 | 696 | +410 |
4G / LTE 900 | 7146 | +201 |
5G / 2600 TDD | 1047 | +1047 |
A oto, jakimi zasobami radiowymi dysponowaĹ Polkomtel (operator sieci Plus) oraz Aero2, spĂłĹki wchodzÄ ce w skĹad Grupy Polsat.
Pasmo | WielkoĹÄ pakietu | DzierĹźawa waĹźna do |
POLKOMTEL | ||
900 MHz | 2 x 9 MHz | 24.02.2026 |
1800 MHz | 2 x 9,6 MHz + 1 x 0,8 MHz | 14.09.2029 |
2100 MHz | 2 x 14,8 MHz + 1 x 5 MHz | 01.01.2023 |
2600 MHz | 2 x 20 MHz | 25.01.2031 |
420 MHz | 2 x 2,5 MHz | 31.12.2035 |
AERO2 | ||
900 MHz | 2 x 5 MHz | 31.12.2023 |
1800 MHz | 2 x 19,8 MHz | 31.12.2022 |
2600 MHz | 1 x 50 MHz | 31.12.2024 |
Grupa Polsat dysponowaĹa na koniec 2020 roku takĹźe 17 tys. radiolinii oraz 11 tys. km ĹwiatĹowodĂłw.
NajwaĹźniejsze dane finansowe
Grupa Polsat osiÄ gnÄĹa w IV kwartale 2020 roku przychĂłd w wysokoĹci 3,248 mld zĹ, o 5,8% wiÄcej niĹź w 4Q2019. Skorygowany wskaĹşnik EBITDA wyniĂłsĹ 1,127 mld zĹ, natomiast skorygowana marĹźa EBITDA - 34,7%. Zysk netto wyniĂłsĹ 326,7 mln zĹ (+4,7% rok do roku).
PrzychĂłd za caĹy rok osiÄ gnÄ Ĺ rekordowe 11,963 mld zĹÂ (+2,5% rok do roku), natomiast skorygowana EBITDAÂ wzrosĹa do 4,238 mld zĹÂ (+1,0%). Skorygowana marĹźa EBITDA wyniosĹa 35,4%, natomiast zysk netto osiÄ gnÄ Ĺ 1,146 mld zĹÂ (+2,8%).
Â
W 2020 roku wypracowaliĹmy bardzo dobre wyniki finansowe, co pozwoliĹo nam kontynuowaÄ bieĹźÄ ce projekty, inwestowaÄ w rozwĂłj sieci 5G i nowe obszary dziaĹalnoĹci, a takĹźe zdecydowaÄ o wypĹacie rekordowo wysokiej dywidendy za 2019 r. w wysokoĹci 640 mln zĹotych. RosnÄ ce zapotrzebowanie w czasie pandemii na usĹugi telekomunikacyjne i rozrywkÄ przeĹoĹźyĹo siÄ na wzrost przychodĂłw segmentu usĹug B2C i B2B, co wpĹynÄĹo takĹźe na wzrost wyniku EBITDA tego segmentu, a jednoczeĹnie na naszÄ decyzjÄ o przyspieszeniu inwestycji w technologiÄ 5G. Z kolei odbudowa skali przychodĂłw segmentu mediowego jest efektem odbicia rynku reklamy w drugiej poĹowie roku oraz konsolidacji wynikĂłw Grupy Interia.pl i nabycia nowych kanaĹĂłw Nowa TV i Fokus TV.
â powiedziaĹa Katarzyna Ostap-Tomann, CzĹonek ZarzÄ
du ds. Finansowych Cyfrowego Polsatu i Polkomtela
Pomimo pandemii w 2020 roku zrealizowaliĹmy wszystkie plany i zaĹoĹźenia. W tym miejscu chciaĹbym podziÄkowaÄ i podkreĹliÄ ogromnÄ
rolÄ naszego zespoĹu, ktĂłry w trudnym czasie wykazaĹ siÄ zaangaĹźowaniem i ogromnÄ
odpowiedzialnoĹciÄ
. Przed nami nowe cele i wyzwania. Chcemy dostarczaÄ klientom jak najlepsze i najnowoczeĹniejsze usĹugi dostosowane do ich potrzeb i rosnÄ
cego zapotrzebowania na niezawodny, szybki dostÄp do Internetu w zwiÄ
zku z przeniesieniem wielu naszych codziennych aktywnoĹci do sieci. Zadbamy o dynamiczny rozwĂłj sieci 5G, segmentu internetowego z GrupÄ
Interia.pl i programu smartDOM zgodnie z ideÄ
âDla kaĹźdego. WszÄdzieâ, a takĹźe inwestycje w atrakcyjny kontent
â podsumowaĹ MirosĹaw BĹaszczyk
Bardziej szczegĂłĹowe podsumowanie ubiegĹego roku w Grupie Polsat znajduje siÄ w .
Historyczne dane zebraliĹmy w tabelach
Karty SIM | Abonament | Prepaid | Internet (abonament) |
Internet (prepaid) |
ĹÄ cznie |
1Q2015 | 6,553 mln | 3,776 mln | 1,439 mln | 0,193 mln | 11,957 mln |
2Q2015 | 6,532 mln | 3,972 mln | 1,483 mln | 0,193 mln | 11,933 mln |
3Q2015 | 6,505 mln | 3,685 mln | 1,517 mln | 0,231 mln | 11,939 mln |
4Q2015 | 6,517 mln | 3,592 mln | 1,595 mln | 0,231 mln | 11,934 mln |
1Q2016 | 6,536 mln | 3,496 mln | 1,647 mln | 0,256 mln | 11,936 mln |
2Q2016 | 6,536 mln | 3,473 mln | 1,667 mln | 0,284 mln | 11,971 mln |
3Q2016 | 6,617 mln | 3,223 mln | 1,722 mln | 0,260 mln | 11,822 mln |
4Q2016 | 6,730 mln | 2,972 mln | 1,757 mln | 0,219 mln | 11,679 mln |
1Q2017 | 6,785 mln | 2,646 mln | 1,766 mln | 0,184 mln | 11,382 mln |
2Q2017 | 6,811 mln | 2,617 mln | 1,773 mln | 0,181 mln | 11,381 mln |
3Q2017 | 6,865 mln | 2,624 mln | 1,783 mln | 0,193 mln | 11,464 mln |
4Q2017 | 6,932 mln | 2,579 mln | 1,809 mln | 0,178 mln | 11,498 mln |
1Q2018 | 6,998 mln | 2,539 mln | 1,814 mln | 0,169 mln | 11,520 mln |
2Q2018 | 7,098 mln | 2,546 mln | 1,804 mln | 0,163 mln | 11,611 mln |
3Q2018 | 7,209 mln | 2,550 mln | 1,810 mln | 0,152 mln | 11,723 mln |
4Q2018 | 7,345 mln | 2,424 mln | 1,815 mln | 0,127 mln | 11,712 mln |
1Q2019 | 7,452 mln | 2,388 mln | 1,801 mln | 0,111 mln | 11,752 mln |
2Q2019 | 7,598 mln | 2,418 mln | 1,795 mln | 0,102 mln | 11,913 mln |
3Q2019 | 7,752 mln | 2,443 mln | 1,802 mln | 0,093 mln | 12,090 mln |
4Q2019 | 7,895 mln | 2,416 mln | 1,796 mln | 0,080 mln | 12,107 mln |
1Q2020 | 8,017 mln | 2,393 mln | 1,799 mln | 0,073 mln | 12,271 mln |
2Q2020 | 8,189 mln | 2,364 mln | 1,789 mln | 0,068 mln | 12,411 mln |
3Q2020 | 8,367 mln | 2,449 mln | 1,792 mln | 0,064 mln | 12,672 mln |
4Q2020 | 8,535 mln | 2,446 mln | 1,804 mln | 0,086 mln | 12,871 mln |
 | Przychód | Zysk netto | EBIDTA | Marşa EBIDTA |
1Q2015 | 2,329 mld zĹ | 170,9 mln zĹ | 896,6 mln zĹ | 38,5% |
2Q2015 | 2,469 mld zĹ | 305 mln zĹ | 977 mln zĹ | 39,6% |
3Q2015 | 2,415 mld zĹ | 502,5 mln zĹ | 930 mln zĹ | 38,5% |
4Q2015 | 2,610 mld zĹ | 186 mln zĹ | 891 mln zĹ | 33,8% |
1Q2016 | 2,364 mld zĹ | 179 mln zĹ | 846 mln zĹ | 35,8% |
2Q2016 | 2,443 mld zĹ | 231 mln zĹ | 935 mln zĹ | 38,3% |
3Q2016 | 2,110 mld zĹ | 270 mln zĹ | 957 mln zĹ | 40,1% |
4Q2016 | 2,535 mld zĹ | 342 mln zĹ | 902 mln zĹ | 35,6% |
1Q2017 | 2,389 mld zĹ | 271 mln zĹ | 929 mln zĹ | 38,9% |
2Q2017 | 2,470 mld zĹ | 282 mln zĹ | 964 mln zĹ | 39,0% |
3Q2017 | 2,391 mld zĹ | 235 mln zĹ | 851 mln zĹ | 35,6% |
4Q2017 | 2,579 mld zĹ | 157 mln zĹ | 873 mln zĹ | 33,9% |
1Q2018 | 2,346 mld zĹ | 292 mln zĹ | 890 mln zĹ | 37,9% |
2Q2018 | 2,603 mld zĹ | 231 mln zĹ | 946 mln zĹ | 36,1% |
3Q2018 | 2,735 mld zĹ | 227 mln zĹ | 920 mln zĹ | 33,6% |
4Q2018 | 3,002 mld zĹ | 66,1 mln zĹ | 941 mln zĹ | 31,4% |
1Q2019 | 2,792 mld zĹ | 300 mln zĹ | 1,038 mld zĹ | 38,2% |
2Q2019 | 2,923 mld zĹ | 269 mln zĹ | 1,076 mld zĹ | 36,8% |
3Q2019 | 2,892 mld zĹ | 236,5 mln zĹ | 1,021 mld zĹ | 35,3% |
4Q2019 | 3,069 mld zĹ | 311,9 mln zĹ | 1,062 mld zĹ | 32,7% |
1Q2020 | 2,849 mld zĹ | 184 mln zĹ | 1,027 mld zĹ | 36,0% |
2Q2020 | 2,863 mld zĹ | Â 291 mln zĹ | 1,002 mld zĹ | 35,0% |
3Q2020 | 3,004 mld zĹ | 345 mln zĹ | 1,082 mld zĹ | 36,0% |
4Q2020 | 3,248 mld zĹ | 326,7 mln zĹ | 1,127 mld zĹ | 34,7% |
PrzychĂłd na klienta | Abonament | Prepaid |
1Q2015 | 85,8 zĹ | 17,3 zĹ |
2Q2015 | 87,0 zĹ | 18,3 zĹ |
3Q2015 | 88,1 zĹ | 19,0 zĹ |
4Q2015 | 88,3 zĹ | 18,5 zĹ |
1Q2016 | 87,0 zĹ | 17,7 zĹ |
2Q2016 | 88,4 zĹ | 18,9 zĹ |
3Q2016 | 88,6 zĹ | 18,7 zĹ |
4Q2016 | 90,7 zĹ | 19,2 zĹ |
1Q2017 | 89,1 zĹ | 18,7 zĹ |
2Q2017 | 89,6 zĹ | 20,5 zĹ |
3Q2017 | 88,4 zĹ | 20,2 zĹ |
4Q2017 | 89 zĹ | 20,1 zĹ |
1Q2018 | 81,9 zĹ (MSSF 15) | 20,1 zĹ |
2Q2018 | 82,9 zĹ (MSSF 15) | 20,4 zĹ |
3Q2018 | 84,0 zĹ (MSSF 15) | 20,8 zĹ |
4Q2018 | 84,0 zĹ (MSSF 15) | 20,3 zĹ |
1Q2019 | 82,9 zĹ (MSSF 15) | 20,1 zĹ |
2Q2019 | 83,4 zĹ | 20,8 zĹ |
3Q2019 | 84,8 zĹ | 20,8 zĹ |
4Q2019 | 85,6 zĹ | 20,3 zĹ |
1Q2020 | 85,4 zĹ | 20,7 zĹ |
2Q2020 | 86,5 zĹ | 21,4 zĹ |
3Q2020 | 86,9 zĹ | 21,5 zĹ |
4Q2020 | 89,9 zĹ | 21,8 zĹ |
Â
Â
Â
04.12.2020 22:06
NaleĹźÄ ce do Vectry Multimedia Polska jednak nie odetnÄ swoich klientĂłw od wszystkich kanaĹĂłw Polsatu. CzÄĹÄ z nich zostanie, w tym Polsat i TV4.
Od 1 stycznia 2021 roku zmieni siÄ lista kanaĹĂłw gwarantowanych przez Multimedia Polska dla abonentĂłw telewizyjnych spĂłĹki. To daje moĹźliwoĹÄ wczeĹniejszego zerwania umowy z operatorem, o czym juĹź pisaliĹmy w podlinkowanym poniĹźej artykule.
Â
W przypadku oferty cyfrowej, od 1 stycznia 2021 roku kanaĹy Polsat 2, Polsat News HD, Polsat Film HD, Polsat Cafe HD, Polsat Play HD, Disco Polo Music, Polsat Sport, Polsat Ssport Extra przestanÄ byÄ kanaĹami gwarantowanymi i bÄdzie moĹźna je usunÄ Ä w kaĹźdej chwili. Poinformujemy naszych klientĂłw do 20 grudnia 2020 roku, o tym kiedy programy zostanÄ wyĹÄ czone, ktĂłre z programĂłw wyĹÄ czymy i jakie programy wzbogacÄ naszÄ ofertÄ w miejsce usuwanych programĂłw. Informacje pojawiÄ siÄ na naszej stronie www, kanale planszowym a tych z klientĂłw, ktĂłrzy przekazali nam swĂłj adres e-mail, poinformujemy w dedykowanej wiadomoĹci e-mail.
- czytamy w komunikacie Multimedia Polska
 Jak informuje operator w poprawionej informacji, kanaĹy Polsat oraz TV4 nadal bÄdÄ
dostÄpne dla abonentĂłw. Prawdopodobnie w ofercie pozostanÄ
na staĹe rĂłwnieĹź takie kanaĹy, jak TV6, Super Polsat, Fokus TV, Polo TV, Eska TV oraz Nowa TV.
Â
Â