10.05.2023 17:49
31.12.2021 15:45
29.11.2021 14:05
24.11.2021 9:45
10.06.2021 16:09
Modivo to modowy sklep internetowy, naleĹźÄ cy do eobuwie.pl. Klienci sklepu mogÄ korzystaÄ z pĹatnoĹci odroczonych PayPo. To coraz popularniejsze rozwiÄ zanie, ktĂłre pozwala szybciej cieszyÄ siÄ jakimĹ produktem, za ktĂłry moĹźna zapĹaciÄ później.
Od 15 miesiÄcy e-commerce jest na fali, ktĂłra do tej pory nie opada, pomimo sĹabnÄ cej juĹź pandemii. WedĹug najnowszych danych GUS-u, na koniec kwietnia e-handel stanowiĹ juĹź prawie 11% caĹej sprzedaĹźy detalicznej w Polsce. Oczekuje siÄ, Ĺźe ten udziaĹ mĂłgĹ siÄ nieznacznie zmniejszyÄ po otwarciu handlu tradycyjnego z poczÄ tkiem maja, ale nadal bÄdzie na poziomie nienotowanym wczeĹniej w historii. PowĂłd? Nieodwracalna zmiana zwyczajĂłw zakupowych. Analitycy McKinsey podajÄ , Ĺźe 9 na 10 EuropejczykĂłw zadeklarowaĹo dalsze korzystanie z e-zakupĂłw, nawet po zakoĹczeniu pandemii.  Z kolei z badania IQS wynika, Ĺźe 60% przebadanych osĂłb deklaruje zachowanie wydatkĂłw internetowych na dotychczasowym poziomie, a 25% twierdzi, Ĺźe w najbliĹźszych miesiÄ cach bÄdzie robiÄ zakupy internetowe czÄĹciej niĹź do tej pory. KorzystajÄ na tym róşnego rodzaju e-sklepy, ale jednym z najwiÄkszych beneficjentĂłw trwaĹej transformacji nawykĂłw zakupowych PolakĂłw sÄ odroczone pĹatnoĹci, a wĹrĂłd sklepĂłw, ktĂłre najchÄtniej udostÄpniajÄ tÄ metodÄ pĹatnoĹci swoim klientom, sÄ miÄdzy innymi te sprzedajÄ ce odzieĹź i obuwie.
Â
Â
Odroczone pĹatnoĹci teraz w Modivo
Jednym z serwisĂłw udostÄpniajÄ cych odroczone pĹatnoĹci podczas e-zakupĂłw jest w Polsce PayPo, ktĂłre wĹaĹnie wdroĹźyĹo swoje rozwiÄ zanie w e-sklepie Modivo, naleĹźÄ cym do eobuwie.pl.
E-commerce sprawiĹ, Ĺźe pomimo kilkunastu miesiÄcy podporzÄ dkowania dziaĹalnoĹci handlowej reĹźimowi pandemii, sprzedaĹź detaliczna ma siÄ teraz stosunkowo dobrze, a wyniki polskich firm handlowych za pierwszy kwartaĹ 2021 pokazujÄ , Ĺźe handel w Internecie nadal napÄdza sprzedaĹź. Jako dostawca nowoczesnych form pĹatnoĹci za zakupy online, widzimy, Ĺźe zainteresowanie naszymi odroczonymi pĹatnoĹciami tylko roĹnie â w kaĹźdym kolejnym miesiÄ cu realizujemy ponad 500 tys. transakcji, a w maju byĹo ich nawet wiÄcej niĹź w kwietniu. Nasi klienci sÄ bardzo aktywni zwĹaszcza jeĹli chodzi o zakupy odzieĹźy i obuwia, dlatego cieszymy siÄ, Ĺźe z moĹźliwoĹci odroczenia pĹatnoĹci bÄdÄ mogli teĹź korzystaÄ klienci Modivo. Mamy nadziejÄ, Ĺźe nasze rozwiÄ zanie bÄdzie im dobrze sĹuĹźyÄ, podobnie jak ma to miejsce w przypadku kupujÄ cych w innych sklepach z Grupy CCC.
â powiedziaĹ Tomasz Hadzik, czĹonek zarzÄ
du PayPo
Modivo to mutlibrand z modÄ
, ktĂłry wyróşnia bogata oferta. To aĹź 86 tys. produktĂłw 340 marek, w tym wĹoskich, sportowych, casualowych: Guess, Pinko, Tommy Hilfiger, Versace Jeans Couture, Victoria Beckham, Max Mara, Michael Kors oraz Liu Jo. OprĂłcz imponujÄ
cego portfolio, markÄ charakteryzuje innowacyjne podejĹcie do zakupĂłw. Wystarczy odwiedziÄ sklep stacjonarny w warszawskiej Galerii MĹociny, aby siÄ o tym przekonaÄ i zobaczyÄ, jak wyglÄ
da poĹÄ
czenie ĹwiatĂłw online i offline. W sklepie stacjonarnym klienci mogÄ
wygodnie przeglÄ
daÄ ofertÄ sklepu na tabletach, a wybrane outfity przymierzaÄ w interaktywnych przymierzalniach. W zakupach doradza profesjonalny konsjerĹź. Modivo optymalizuje takĹźe proces dystrybucji oraz rozwija wspĂłĹpracÄ z kolejnymi markami. Marka jest obecna na kilkunastu europejskich rynkach, w tym na WÄgrzech, w Rumunii, BuĹgarii, Grecji, Francji oraz we WĹoszech.
Handel online i offline przenikajÄ
siÄ, tworzÄ
c unikalne moĹźliwoĹci dla klientĂłw. MODIVO stawia na wygodÄ dokonywania zakupĂłw, a wdroĹźenie kolejnej przyjaznej i bezpiecznej dla uĹźytkownika usĹugi, jakÄ
sÄ
odroczone pĹatnoĹci od PayPo, doskonale wpisuje siÄ w tÄ strategiÄ.
â powiedziaĹ Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl S.A. oraz Modivo
Odroczone pĹatnoĹci coraz popularniejsze
Eksperci branĹźowi oceniajÄ , Ĺźe e-commerce najlepsze lata ma wciÄ Ĺź przed sobÄ . W ich ocenie w optymistycznym scenariuszu ten rynek moĹźe urosnÄ Ä w tym roku o kolejne 20-25%. Podobnie jest z odroczonymi pĹatnoĹciami. Szacuje siÄ, Ĺźe skumulowany roczny wskaĹşnik wzrostu (CAGR) dla globalnego rynku BNPL (buy now, pay later) wyniesie 21,2% do 2027 roku. WĹrĂłd gĹĂłwnych czynnikĂłw napÄdzajÄ cych tak dynamiczny rozwĂłj wymienia siÄ szerokÄ liczbÄ korzyĹci oraz innowacyjnych rozwiÄ zaĹ oferowanych przez firmy oferujÄ ce usĹugÄ âkup teraz, zapĹaÄ późniejâ, a takĹźe nawiÄ zywanie kolejnych partnerstw ze sklepami z takich branĹź, jak moda, elektronika i media oraz DIY.
W Polsce juĹź siÄ to dzieje. Po niedawnej integracji z platformami Shoper i IdoSell, zasiÄg odroczonych pĹatnoĹci polskiego fintechu (PayPo) wzrĂłsĹ jeszcze wyraĹşniej. Ta forma finansowania e-zakupĂłw jest dostÄpna dla ponad 20 tys. e-sklepĂłw, a dziÄki aktywnie prowadzonym rozmowom z kolejnymi podmiotami, to grono bÄdzie siÄ tylko powiÄkszaÄ.
DziĹ e-commerce w Polsce roĹnie w tempie 15-20% rocznie. Rynek odroczonych pĹatnoĹci w ujÄciu globalnym roĹnie wyraĹşnie szybciej, natomiast PayPo jako lider usĹugi BNPL w Polsce i regionie zwiÄksza skalÄ dziaĹania nawet 4-krotnie. W obecnym roku zrealizowaliĹmy juĹź ponad 2 mln transakcji i jesteĹmy na najlepszej drodze, by juĹź niedĹugo pobiÄ zeszĹoroczny rekord.
â dodaĹ Tomasz Hadzik
RozwiÄ
zanie PayPo jest wyjÄ
tkowo popularne wĹrĂłd sklepĂłw oferujÄ
cych produkty moda/fashion. W tym gronie jest juĹź ponad 100 podmiotĂłw, w tym H&M, CCC, eobuwie, sklepy z grupy LPP (Reserved, Mohito itp.), born2be, Answear, Big Star czy Sizeer. Obok sklepĂłw z odzieĹźÄ
i obuwiem pĹatnoĹci odroczone sÄ
rĂłwnieĹź dostÄpne miÄdzy innymi w topowych sklepach ze sprzÄtem RTV/AGD (Media Expert, Media Markt), sprzÄtem sportowym (Decathlon), czy artykuĹami budowlano-dekoracyjnymi (Leroy Merlin).
Â
Â
26.03.2021 20:44
09.11.2020 15:09
23.07.2020 12:03