Wiadomości z tagiem Handel online  RSS
Handel online na plusie w Europie Wschodniej, konsumenci bardziej wrażliwi na ceny

10.05.2023 17:49

Europa Wschodnia może się pochwalić wzrostem handlu online na poziomie 14%, podczas gdy na innych rynkach zanotowano spadki. Ceny stają się kluczowym czynnikiem przy wyborze produktów przez klientów, co wpływa na zmiany lojalności wobec marek - wynika z danych Salesforce.

Źródło: di.com.pl

Bramka płatnicza a płatności walutowe - wszystko, co musisz wiedzieć

31.12.2021 15:45

Wielowalutowa bramka płatności umożliwia przyjmowanie i przetwarzanie płatności w różnych walutach, szczególnie tych często używanych przy transakcjach międzynarodowych lub na terenie Unii Europejskiej. Co istotne, nie ma znaczenia, czy zajmujemy się handlem online na arenie krajowej czy międzynarodowej. Wdrożenie płatności wielowalutowej jest korzystne w każdym przypadku. W artykule opowiemy o zaletach takiego rozwiązania.

Źródło: di.com.pl

Zaległości e-commerce przekraczają 292 mln zł, ale rosną wolniej niż przed pandemią

29.11.2021 14:05

Dla przedsiębiorców z branży e-commerce zbliża się czas najważniejszych w roku żniw, które nierzadko decydują o kondycji firm na kolejne 12 miesięcy. Lawinę zakupów uruchamia Black Friday, atmosferę podkręca Cyber Monday, czyli promocje w sieci. Potem rusza grudniowe szaleństwo związane ze świętami i sylwestrem. Fakty są jednak takie, że dzięki pandemii handel online cały czas jest na dopingu, a mimo tego jego finanse nie prezentują się najlepiej. Jak pokazują dane Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor i bazy informacji kredytowych BIK, zaległości e-handlu wobec banków i dostawców wzrosły przez rok o ponad 21 mln zł i przekroczyły 292 mln zł.

Źródło: di.com.pl

Czy i jak Q-commerce przyspieszył handel online?

24.11.2021 9:45

Ograniczenia w handlu i kolejne lockdown’y wpłynęły na niespotykaną do tej pory adopcję Q- Commerce. Największym wygranym szybkich dostaw jest bez wątpienia klient.

Źródło: www.propertynews.pl

W e-sklepie Modivo skorzystamy z płatności odroczonych PayPo

10.06.2021 16:09


PayPo płatności odroczone e-sklep Modivo
Modivo to modowy sklep internetowy, należący do eobuwie.pl. Klienci sklepu mogą korzystać z płatności odroczonych PayPo. To coraz popularniejsze rozwiązanie, które pozwala szybciej cieszyć się jakimś produktem, za który można zapłacić później.
Od 15 miesięcy e-commerce jest na fali, która do tej pory nie opada, pomimo słabnącej już pandemii. Według najnowszych danych GUS-u, na koniec kwietnia e-handel stanowił już prawie 11% całej sprzedaży detalicznej w Polsce. Oczekuje się, że ten udział mógł się nieznacznie zmniejszyć po otwarciu handlu tradycyjnego z początkiem maja, ale nadal będzie na poziomie nienotowanym wcześniej w historii. Powód? Nieodwracalna zmiana zwyczajów zakupowych. Analitycy McKinsey podają, że 9 na 10 Europejczyków zadeklarowało dalsze korzystanie z e-zakupów, nawet po zakończeniu pandemii.  Z kolei z badania IQS wynika, że 60% przebadanych osób deklaruje zachowanie wydatków internetowych na dotychczasowym poziomie, a 25% twierdzi, że w najbliższych miesiącach będzie robić zakupy internetowe częściej niż do tej pory. Korzystają na tym różnego rodzaju e-sklepy, ale jednym z największych beneficjentów trwałej transformacji nawyków zakupowych Polaków są odroczone płatności, a wśród sklepów, które najchętniej udostępniają tę metodę płatności swoim klientom, są między innymi te sprzedające odzież i obuwie.
 
 

Odroczone płatności teraz w Modivo


Jednym z serwisów udostępniających odroczone płatności podczas e-zakupów jest w Polsce PayPo, które właśnie wdrożyło swoje rozwiązanie w e-sklepie Modivo, należącym do eobuwie.pl.
E-commerce sprawił, że pomimo kilkunastu miesięcy podporządkowania działalności handlowej reżimowi pandemii, sprzedaż detaliczna ma się teraz stosunkowo dobrze, a wyniki polskich firm handlowych za pierwszy kwartał 2021 pokazują, że handel w Internecie nadal napędza sprzedaż. Jako dostawca nowoczesnych form płatności za zakupy online, widzimy, że zainteresowanie naszymi odroczonymi płatnościami tylko rośnie – w każdym kolejnym miesiącu realizujemy ponad 500 tys. transakcji, a w maju było ich nawet więcej niż w kwietniu. Nasi klienci są bardzo aktywni zwłaszcza jeśli chodzi o zakupy odzieży i obuwia, dlatego cieszymy się, że z możliwości odroczenia płatności będą mogli też korzystać klienci Modivo. Mamy nadzieję, że nasze rozwiązanie będzie im dobrze służyć, podobnie jak ma to miejsce w przypadku kupujących w innych sklepach z Grupy CCC.

– powiedział Tomasz Hadzik, członek zarządu PayPo
Modivo to mutlibrand z modą, który wyróżnia bogata oferta. To aż 86 tys. produktów 340 marek, w tym włoskich, sportowych, casualowych: Guess, Pinko, Tommy Hilfiger, Versace Jeans Couture, Victoria Beckham, Max Mara, Michael Kors oraz Liu Jo. Oprócz imponującego portfolio, markę charakteryzuje innowacyjne podejście do zakupów. Wystarczy odwiedzić sklep stacjonarny w warszawskiej Galerii Młociny, aby się o tym przekonać i zobaczyć, jak wygląda połączenie światów online i offline. W sklepie stacjonarnym klienci mogą wygodnie przeglądać ofertę sklepu na tabletach, a wybrane outfity przymierzać w interaktywnych przymierzalniach. W zakupach doradza profesjonalny konsjerż. Modivo optymalizuje także proces dystrybucji oraz rozwija współpracę z kolejnymi markami. Marka jest obecna na kilkunastu europejskich rynkach, w tym na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii, Grecji, Francji oraz we Włoszech.
Handel online i offline przenikają się, tworząc unikalne możliwości dla klientów. MODIVO stawia na wygodę dokonywania zakupów, a wdrożenie kolejnej przyjaznej i bezpiecznej dla użytkownika usługi, jaką są odroczone płatności od PayPo, doskonale wpisuje się w tę strategię.

– powiedział Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl S.A. oraz Modivo

Odroczone płatności coraz popularniejsze


Eksperci branżowi oceniają, że e-commerce najlepsze lata ma wciąż przed sobą. W ich ocenie w optymistycznym scenariuszu ten rynek może urosnąć w tym roku o kolejne 20-25%. Podobnie jest z odroczonymi płatnościami. Szacuje się, że skumulowany roczny wskaźnik wzrostu (CAGR) dla globalnego rynku BNPL (buy now, pay later) wyniesie 21,2% do 2027 roku. Wśród głównych czynników napędzających tak dynamiczny rozwój wymienia się szeroką liczbę korzyści oraz innowacyjnych rozwiązań oferowanych przez firmy oferujące usługę „kup teraz, zapłać później”, a także nawiązywanie kolejnych partnerstw ze sklepami z takich branż, jak moda, elektronika i media oraz DIY.
W Polsce już się to dzieje. Po niedawnej integracji z platformami Shoper i IdoSell, zasięg odroczonych płatności polskiego fintechu (PayPo) wzrósł jeszcze wyraźniej. Ta forma finansowania e-zakupów jest dostępna dla ponad 20 tys. e-sklepów, a dzięki aktywnie prowadzonym rozmowom z kolejnymi podmiotami, to grono będzie się tylko powiększać.
Dziś e-commerce w Polsce rośnie w tempie 15-20% rocznie. Rynek odroczonych płatności w ujęciu globalnym rośnie wyraźnie szybciej, natomiast PayPo jako lider usługi BNPL w Polsce i regionie zwiększa skalę działania nawet 4-krotnie. W obecnym roku zrealizowaliśmy już ponad 2 mln transakcji i jesteśmy na najlepszej drodze, by już niedługo pobić zeszłoroczny rekord.

– dodał Tomasz Hadzik
Rozwiązanie PayPo jest wyjątkowo popularne wśród sklepów oferujących produkty moda/fashion. W tym gronie jest już ponad 100 podmiotów, w tym H&M, CCC, eobuwie, sklepy z grupy LPP (Reserved, Mohito itp.), born2be, Answear, Big Star czy Sizeer. Obok sklepów z odzieżą i obuwiem płatności odroczone są również dostępne między innymi w topowych sklepach ze sprzętem RTV/AGD (Media Expert, Media Markt), sprzętem sportowym (Decathlon), czy artykułami budowlano-dekoracyjnymi (Leroy Merlin).
 
 

Źródło: www.telepolis.pl

Ekspertka: handel online nie zastąpi stacjonarnego

26.03.2021 20:44

Restrykcje epidemiczne, w tym ograniczenia działalności centrów handlowych przyczynią się do zahamowania wydatków, bo handel online nie zastąpi stacjonarnego - uważa ekspertka PIE Urszula Kłosiewicz-Górecka. Dodała, że obecny lockdown spowoduje pogorszenie sytuacji mikro i małych firm.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

TikTok rozwija social commerce

09.11.2020 15:09

TikTok dalej inwestuje w s-commerce, ogłaszając nowe, globalne partnerstwo z platformą handlu online Shopify. Celem współpracy jest ułatwienie sprzedawcom korzystających z Shopify dotarcia do młodszych odbiorców TikToka. Docelowo partnerstwo rozszerzy się o inne funkcje.

Źródło: di.com.pl

GLP na fali

23.07.2020 12:03

W pierwszej połowie br. firma GLP podpisała na całym świecie umowy na ok. 8,9 mln mkw. powierzchni logistycznych, co stanowi wzrost o 41 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. Wskutek pandemii, szczególny popyt na budynki magazynowe wykazuje sektor e-commerce. Firmy prowadzące handel online zajmują obecnie ok. 40 proc. przestrzeni logistycznych dostępnych we wszystkich obiektach GLP. Jeszcze pięć lat temu odsetek ten wynosił ok. 20-25 proc.

Źródło: www.propertynews.pl

reklama
Kontakt z nami