punkta kod zniżkowy
Wiadomości z tagiem Discovery Channel  RSS
To koniec HBO Max. Serwis przejdzie ogromnÄ… zmianÄ™

13.04.2023 8:10

To koniec HBO Max. Serwis przejdzie ogromnÄ… zmianÄ™
David Zaslav robi dalsze porządki w grupie Warner Bros. Discovery. Jego najnowszą ofiarą jest serwis HBO Max, który przejdzie gruntowną przemianę.
David Zaslav od kilku tygodni robi porządki w grupie Warner Bros. Discovery. Na liście ofiar może sobie wpisać między innymi kilka filmów. Niektóre z nich nawet już były ukończone, ale w ramach oszczędności nie trafiły ani na wielki, ani na mały ekran. Nowy szef zaorał też całe DC Universe, które powstanie od nowa pod okiem Jamesa Gunna. Kolejną ofiarą jest HBO Max.

HBO Max zmienia siÄ™ w... Max


HBO poinformowało, że serwis streamingowy HBO Max przestanie istnieć. No dobra, przestanie istnieć w obecnej formie i nazwie. Już 23 maja tego roku zmieni się w po prostu... Max. Z nazwy znika człon "HBO". Czemu? Ponieważ nowa usługa będzie łączyć w sobie treści z HBO oraz Discovery+, czyli dwóch osobnych serwisów, które do tej pory działały w ramach grupy Warner Bros.
Max jest miejscem docelowym dla HBO Originals, filmów Warner Bros., Max Originals, uniwersum DC, czarodziejskiego świata Harry’ego Pottera, obszernej oferty treści dla dzieci i najlepszych w swojej klasie programów dotyczących jedzenia, domu, rzeczywistości, stylu życia i filmów dokumentalnych kultowych marek, takich jak HGTV, Food Network, Discovery Channel, TLC, ID i innych.

- czytamy w oficjalnym komunikacie Warner Bros. Discovery.
Niestety, taka zmiana oznacza też nowe ceny. Podstawowy pakiet będzie kosztował 9,99 dolarów miesięcznie lub 99,99 dolarów rocznie i pozwoli na streamowanie na dwóch urządzeniach w jakości 1080p. Nie pozwoli on na pobieranie materiałów offline, a dodatkowo będą w nim wyświetlane reklamy.

Źródło: www.telepolis.pl

Discovery i WarnerMedia połaczyły się w Warner Bros. Discovery

11.04.2022 8:19


Discovery WarnerMedia połączenia Warner Bros. Discovery
Spółki Discovery oraz AT&T sfinalizowały transakcję, w wyniku której doszło do połączenia Discovery z WarnerMedia. Efektem jest powstanie nowego giganta na globalnym rynku mediów i rozrywki, Warner Bros. Discovery.
Warner Bros. Discovery to powstały w wyniku połączenia Discovery i WarnerMedia podmiot, który będzie oferować różnorodne treści własne i licencjonowane, dostępne w telewizji, kinach, a także na platformach streamingowych. W ofercie znajdą się formaty rozrywkowe, relacje sportowe i programy informacyjne, dostarczane dotychczas przez WarnerMedia, a także treści non-fiction, międzynarodowa rozrywka i sport, znane z kanałów Discovery – w tym treści nadawane między innymi w ramach Discovery Channel, discovery+, Warner Bros. Entertainment, CNN, CNN+, DC, Eurosport, HBO, HBO Max, HGTV, Food Network, Investigation Discovery, TLC, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, New Line Cinema, Cartoon Network, Adult Swim oraz Turner Classic Movies.
Dzisiejsze wydarzenie to kamień milowy nie tylko dla Warner Bros. Discovery, ale również dla naszych akcjonariuszy, dystrybutorów, reklamodawców, partnerów kreatywnych, oraz – co najważniejsze – dla naszych odbiorców na całym świecie. Dzięki połączeniu naszych potencjałów i różnych modeli biznesowych, Warner Bros. Discovery zaoferuje widzom zróżnicowane i najpełniejsze portfolio treści - dostępnych w kinach, telewizji i na platformach streamingowych. Jesteśmy przekonani, że będziemy w stanie zaproponować naszym odbiorcom bogactwo formatów, a połączenie naszych firm będzie sprzyjać ich dalszemu rozwojowi - jednocześnie spełniając oczekiwania naszych akcjonariuszy. Z ogromnym entuzjazmem podchodzę do współpracy naszych zespołów i rozwoju Warner Bros. Discovery jako miejsca, gdzie rodzić się będą nowe, fascynujące historie.

– powiedział David Zaslav, CEO Warner Bros. Discovery
 Stoimy u progu epokowych wyzwań w komunikacji, a tym samym rozpoczynamy nową erę w historii AT&T. W związku z finalizacją naszej transakcji, planujemy rekordowe inwestycje w rozwój obszarów takich jak 5G i światłowody – które cechuje wysoka dynamika wzrostu. Jednocześnie chcemy być liderem na amerykańskim rynku szerokopasmowym. Pragniemy również zwiększyć nacisk na zwrot inwestycji dla naszych akcjonariuszy. Będziemy inwestować w rozwój, poprawiać bilans finansowy i obniżać wysokość zadłużenia, jednocześnie oferując wysokie dywidendy – dzięki czemu nasze akcje należą do najlepszych pod tym względem na amerykańskim rynku.
Dzięki połączeniu z WarnerMedia Discovery zyskuje utalentowany i innowacyjny zespół. Powstaje nowa, prężnie rozwijająca się organizacja o globalnym zasięgu i kompetencjach pozwalających stać na czele transformacji, która ma obecnie miejsce na rynku mediów i rozrywki, dystrybucji skierowanej bezpośrednio do konsumentów (direct-to-consumer) oraz całej branży technologicznej. Połączenie tych dwóch spółek wzmocni także ugruntowaną i wiodącą pozycję WarnerMedia w świecie mediów i streamingu, a nasi akcjonariusze zyskają znaczący udział w Warner Bros. Discovery i jej przyszłych sukcesach. Z niecierpliwością czekamy na efekty pracy zespołu WBD, który będą tworzyć najlepsi specjaliści w branży.

– powiedział John Stankey, CEO AT&T
Zgodnie z postanowieniami umowy, która została zawarta w formie Reverse Morris Trust, w momencie finalizacji transakcji AT&T otrzymała 40,4 mld USD w gotówce, a WarnerMedia zachowa część swojego zadłużenia. Akcjonariusze AT&T otrzymali dodatkowo 0,241917 udziałów w WBD za każdą akcję AT&T posiadaną przez nich w momencie finalizacji transakcji. Łącznie akcjonariusze AT&T otrzymali 1,7 mld udziałów w WBD, co stanowi 71% wszystkich akcji WBD. Pozostała część udziałów nowej spółki należy do dotychczasowych akcjonariuszy Discovery. Oprócz nowych udziałów w WBD, akcjonariusze AT&T posiadają tę samą liczbę akcji AT&T, co w momencie finalizacji transakcji.
 
 

Źródło: www.telepolis.pl

Książę William i Sir David Attenborough w serii „Earthshot Prize: Ratując naszą planetę”, emisja od 19 listopada w Discovery Channel

16.11.2021 20:22

Od 19 listopada Discovery Channel emitować będzie nową serię dokumentalną „Earthshot Prize: Ratując naszą planetę”. Gospodarzami cyklu są Książę William i Sir David Attenborough.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Fumiyuki Beppu kończy karierę

07.11.2021 11:24


W wieku 38 lat swoją zawodową karierę w roli kolarza zdecydował się zakończyć Fumiyuki Beppu.  Japończyk swoje pierwsze kroki w kolarstwie na najwyższym poziomie stawiał już w 2005 roku w barwach ekipy Discovery Channel. Na przestrzeni swojej kariery Beppu reprezentował, również takie zespoły, jak: Skil – Shimano, RadioShack, Orica GreenEDGE, Trek-Segafredo oraz NIPPO DELKO One Provence. Natomiast ostatni swój […] first appeared on .

Źródło: naszosie.pl

Kolejny sezon „Złomowisko.pl” wiosną w Discovery Channel

16.02.2021 20:57

W wiosennej ramówce Discovery Channel (TVN Grupa Discovery) pokaże kolejną edycję programu „Złomowisko.pl”, „Nic do zgłoszenia” czy m.in. „Kalifornijskich strażaków”.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Dokument discovery+ Originals „Co zabiło Maradonę” od 15 lutego w player.pl i Discovery Channel

12.02.2021 21:52

15 lutego do oferty Playera i Discovery Channel trafi nowy film dokumentalny „Co zabiło Maradonę”.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Zawalenie się hali MTK w 2006 roku w „Największych polskich katastrofach” w Discovery Channel

13.11.2020 20:29

W poniedziałek, 16 listopada Discovery Channel w ramach cyklu „Największe polskie katastrofy” przedstawi kulisy zawalenia się hali MTK w 2006 roku.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Dplay zmienia się w Discovery+ w Wielkiej Brytanii. Dla użytkowników Sky za darmo przez rok

21.10.2020 20:49

Koncern Discovery zmienił dostępny w Wielkiej Brytanii serwis streamingowy dplay w Discovery+. W ofercie są między innymi treści z Discovery Channel, TLC i Animal Planet. Brytyjscy abonenci Sky Q mają przez rok darmowy dostęp do Discovery+, pozostali muszą zapłacić 4,99 funta miesięcznie.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Śr, 4 gru 22:00 (Discovery Channel) - Brudna robota - czysty zysk

28.11.2019 10:07


Oczyszczaniem Londynu ze śmieci zajmują się głównie polskie firmy. Każdego dnia wywożą blisko 10 tysięcy ton śmieci. Widzowie przekonają się, że to bardzo

Źródło: teletydzien.interia.pl

Śr, 13 lis 22:00 (Discovery Channel) - Brudna robota - czysty zysk

12.11.2019 3:46


Oczyszczaniem Londynu ze śmieci zajmują się głównie polskie firmy. Każdego dnia wywożą blisko 10 tysięcy ton śmieci. Widzowie przekonają się, że to bardzo

Źródło: teletydzien.interia.pl

reklama
Baner Fuksiarz
Kontakt z nami