Wizz Air wprowadza Chatbot w obsłudze klienta na Facebooku
02.12.2021 13:33
Linia Wizz Air ogłosiła, że wirtualna asystentka Amelia, jest teraz dostępna dla pasażerów na Facebook Messengerze. Pozwoli ona w szybki i łatwy sposób uzyskiwać informacje na temat podróży oraz zarządzać rezerwacją lotu. Nazwany na cześć Amelii Earhart, chatbot Wizz Air na Facebook Messengerze to najnowszy kanał, za pomocą którego klienci mogą zadawać pytania dotyczące rezerwacji,…
02.12.2021 13:33
Linia Wizz Air ogłosiła, że wirtualna asystentka Amelia, jest teraz dostępna dla pasażerów na Facebook Messengerze. Pozwoli ona w szybki i łatwy sposób uzyskiwać informacje na temat podróży oraz zarządzać rezerwacją lotu. Nazwany na cześć Amelii Earhart, chatbot Wizz Air na Facebook Messengerze to najnowszy kanał, za pomocą którego klienci mogą zadawać pytania dotyczące rezerwacji,…
Więcej w serwisie nawalizkach.com.pl ›
Tagi: Facebook, Facebook Messenger
Komentarze (0):
Azyl
Banki
Ekstraklasa
Europa
Finanse
Ford
GdaĹsk
Historia
ISIS
Katowice
Kia
Kielce
KrakĂłw
Kujawsko-pomorskie
ĹlÄ sk
Loty
ĹťuĹźel
Lublin
MiĹsk
Monachium
NATO
Niemcy
Opole
PiĹkarze
Policja
PoznaĹ
Praca
Pracownicy
PrzemysĹ
RakĂłw
Rozwody
Samochody
Sejm
Senat
Sklepy
Szczecin
SzkoĹy
Szpitale
Tesla
Transport
Uber
WarmiĹsko-mazurskie
Warszawa
Wi-Fi
WOĹP
WrocĹaw
Wybory
Wypadki
Zdrowie
ZUS
reklama