Przed nałożeniem kary trzeba wysłuchać pracownika
26.11.2022 15:44
26.11.2022 15:44
Na pracownika nałożyłem karę upomnienia za wadliwy nadzór nad umowami z kontrahentami. Pracownik się z nią nie zgodził i zgłosił sprzeciw, w którym podniósł, że oświadczenie o wymierzeniu mu kary zostało przygotowane przed jego wysłuchaniem. Tymczasem pracownik dobrze wiedział, za co został ukarany. Jeszcze przed nałożeniem kary został pozbawiony premii i urlopu. Czy popełniłem błąd?
WiÄ™cej w serwisie praca.gazetaprawna.pl ›
Tagi: Pracownicy, Urlopy
Komentarze (0):
Azyl
Banki
Ekstraklasa
Europa
Finanse
Ford
Gdańsk
Historia
ISIS
Katowice
Kia
Kielce
KrakĂłw
Kujawsko-pomorskie
Śląsk
Loty
ĹťuĹźel
Lublin
Mińsk
Monachium
NATO
Niemcy
Opole
Piłkarze
Policja
Poznań
Praca
Pracownicy
Przemysł
RakĂłw
Rozwody
Samochody
Sejm
Senat
Sklepy
Szczecin
Szkoły
Szpitale
Tesla
Transport
Uber
Warmińsko-mazurskie
Warszawa
Wi-Fi
WOŚP
Wrocław
Wybory
Wypadki
Zdrowie
ZUS
reklama