Wiadomości z tagiem Superstacja  RSS
Orange Love: większe paczki GB i więcej kanałów telewizji

26.07.2021 16:17


Orange Love: większe paczki GB i więcej kanałów telewizji
Od dzisiaj klienci Orange Polska będą mogli korzystać z większych paczek gigabajtów, a także kolejnych kanałów telewizyjnych w pakietach Orange Love.  
Klienci, którzy zdecydują się na ofertę Love Standard z telewizją, będą mogli korzystać ze 120 kanałów w tym 79 w jakości HD. Wśród nich w pakiecie pojawiły się nowości: Polsat Sport HD, Polsat Sport News HD, Polsat Seriale HD oraz Superstacja HD. 
Użytkownicy, wybierający Love Extra, będą mogli korzystać z HBO i HBO GO w cenie pakietu. Do dyspozycji otrzymają 183 kanały (pakiet Optymalny, Komfortowy, Multi+). 
Natomiast w Love Premium widzowie będą mogli oglądać ulubione programy na prawie 200 kanałach (Optymalny Komfortowy, Polsat, Multi+, C+ Prestige, HBO i HBO GO). 
Dodatkowo mobilny dostęp do telewizyjnej rozrywki w aplikacji Orange TV Go będzie bezpłatny dla wszystkich posiadaczy pakietów z usługą telewizyjną w dostępie kablowym. 
Nowe pakiety Love to też odmieniona propozycja telewizji satelitarnej. Klienci, decydujący się na jej zakup, będą mogli korzystać z dekodera 4K ULTRABOX+ lub TVBOX+ oferowanego przez CANAL+ oraz przydatnych opcji dodatkowych m.in. możliwości nagrywania lub cofania filmów. Usługa będzie dostępna w opcji Love Standard, w cenie 109,99 zł. 
Ta propozycja zawiera pakiet Optimum+ z CANAL+, czyli 132 kanały, w tym dwa w najwyższej jakości 4K (w ofercie z dekoderem 4K) z dostępem do platformy CANAL+ online. Umożliwi ona oglądanie ulubionych programów i treści VOD na dowolnym urządzeniu. 
Do tego operator oferuje internet stacjonarny i 30 GB w komórce miesięcznie. 

Więcej internetu, w tym z 5G


W każdym z pakietów oferty Orange Love operator obiecuje lepszy dostęp do sieci 5G, a także wzrośnie ilość gigabajtów.
  • w Orange Love Mini (za 89,99 zł za miesiąc) – z 10 GB na 15 GB, 
  • w Standard (w cenie 109, 99 zł za miesiąc) – z 10 GB na 30 GB (tu zwiększy się też dotychczasowa prędkość – do 1 Mb/s po wykorzystaniu środków), 
  • w Premium (w cenie 159,99 zł za miesiąc) – z 20 GB na 50 GB, 
  • w Extra ( za 209,99 zł za miesiąc) – z 40 GB na 80 GB. 

Do każdego z pakietów Love (również w opcji z 5G, co jest nowością) będzie też możliwość dokupienia dodatkowych GB, tzw. cyklicznych VAS-ów. Można wybrać 10 gigabajtów za 10 złotych i 30 gigabajtów za 20 złotych. By z tego skorzystać, nie będzie wymagana dodatkowa umowa. 
 
 

Źródło: www.telepolis.pl

Czarna plansza w TV, na Facebooku, Twitterze - o co chodzi?

10.02.2021 16:04

Media bez wyboru
Dzisiaj (10 lutego) wiele serwisów internetowych oraz stacji telewizyjnych nie publikuje nowych materiałów. Zamiast tego widzimy jedynie czarną planszę z napisem "Media bez wyboru". O co w tym chodzi?
Akcja pod tytułem "Media bez wyboru" to wspólny protest około 40 spółek prywatnych z branży mediów przeciwko planowanemu podatkowi od wpływów reklamowych. W akcji biorą udział serwisy i stacje telewizyjne między innymi grup kapitałowych Polsatu, Agory, TVN Grupy Discovery oraz ZPR Media.

List otwarty mediów do władz i polityków


W ramach akcji media opublikowały list otwarty do władz, w którym podkreślają, że planowany podatek od wpływów reklamowych to "po prostu haracz, uderzający w polskiego widza, słuchacza, czytelnika i internautę, a także polskie produkcje, kulturę, rozrywkę, sport i media". Chociaż w teorii podatek ma najbardziej obciążyć tzw. globalnych cyfrowych gigantów, to według szacunków dużo więcej (ok. 800 mln zł) zapłacą pozostałe media, działające głównie w Polsce.

Media bez wyboru - protest polskich mediów przeciwko podatkowi od wpływów reklamowych
Media podkreślają cztery główne konsekwencje wprowadzenia nowego podatku. Są to:

  • osłabienie, a nawet likwidację części mediĂłw działających w Polsce, co znacznie ograniczy społeczeństwu moĹźliwość wyboru interesujących go treści,
  • ograniczenie moĹźliwości finansowania jakościowych i lokalnych treści. Ich produkcja daje obecnie utrzymanie setkom tysięcy pracownikĂłw i ich rodzinom oraz zapewnia większości PolakĂłw dostęp do informacji, rozrywki oraz wydarzeń sportowych w znaczącej mierze bezpłatnie,
  • pogłębienie nierĂłwnego traktowania podmiotĂłw działających na polskim rynku medialnym, w sytuacji, gdy media państwowe otrzymują co roku z kieszeni kaĹźdego Polaka 2 mld złotych, media prywatne obciąża się dodatkowym haraczem w wysokości 1 mld zł,
  • faktyczne faworyzowanie firm, ktĂłre nie inwestują w tworzenie polskich, lokalnych treści kosztem podmiotĂłw, ktĂłre w Polsce inwestują najwięcej

Co roku płacimy do budżetu Państwa rosnącą liczbę podatków, danin i opłat (CIT, VAT, opłaty emisyjne, organizacje zarządzające prawami autorskimi, koncesje, częstotliwości, decyzje rezerwacyjne, opłata VOD itd.). Własną działalnością charytatywną wspieramy też najsłabsze grupy naszego społeczeństwa. Wspieramy Polaków, jak i rząd w walce z epidemią, zarówno informacyjnie, jak i przeznaczając na ten cel zasoby warte setki milionów złotych.

- czytamy w liście otwartym.
Pod listem podpisały się następujące firmy: Agencja Wydawnicza AGARD Ryszard Pajura, Agora, AMS, Bonnier Business, Burda Media Polska, Canal+, Dziennik Trybuna, Dziennik Wschodni, Edipresse Polska, Eleven Sports Network, Gazeta Radomszczańska, Green Content, Gremi Media, Grupa Eurozet, Grupa Interia.pl, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF, Grupa ZPR, Helios, Infor Biznes, Kino Polska TV, Lemon Records, Marshal Academy, Music TV, Muzo.fm, naTemat.pl, Polityka, Polska Press Grupa, Ringier Axel Springer Polska, Stavka, Superstacja, Telewizja Polsat, Telewizja Puls, TIME, TV Spektrum, TVN, Tygodnik Powiatu Wołowskiego Kurier Gmin, Tygodnik Powszechny, Wirtualna Polska, Wydawnictwo Bauer, Wydawnictwo Dominika Księskiego Wulkan, Wydawnictwo Magraf, Wydawnictwo Nowiny i Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze - Tygodnik Podhalański.

Nowy podatek od wpływów reklamowych


Planowany podatek od wpływów reklamowych uzależniony będzie od wysokości wpływów z reklam i będzie różnił się w zależności od typu danego mediów. W przypadku telewizji, radia, kin oraz outdooru będzie obowiązywać powyżej wpływów 1 mln zł. Stawka to 7,5 proc. od wpływów do 50 mln zł oraz 10 proc. od wpływów powyżej 50 mln zł. W prasie podatek ma obowiązywać po przekroczeniu progu 15 mln zł i wyniesie 2 proc. od wpływów do 30 mln zł oraz 6 proc. od wpływów powyżej 30 mln zł. W Internecie podatek będzie obowiązywał podmioty, które w zeszłym roku zanotowały co najmniej 750 mln euro wpływów na całym świecie i powyżej 5 mln euro w Polsce (konieczne będzie spełnienie obu tych warunków).
Podatek ma obowiązywać od lipca tego roku. Władze przewidują, że w 2022 roku przyniesie do budżetu około 800 mln złotych. Protest mediów poparł między innymi Adam Bodnar - Rzecznik Praw Obywatelskich.
 
 

Sławomir wyznaje: Kajra karmiła synka piersią do trzeciego roku życia!

08.01.2021 19:49


Sławomir (37 l.) od kilku lat jest jednym z najpopularniejszych gwiazdorów w Polsce. Ostatnio wraz z żoną Kajrą pojawili się w programie "Tok Szoł" w Superstacji, gdzie opowiedzieli o swoim małżeństwie oraz o ukochanym synu, którego prywatności do tej pory pilnie strzegli...

Źródło: www.pomponik.pl

Jakie wykształcenie ma Pakosińska? To może być zaskoczenie

28.11.2020 15:32


Katarzyna Pakosińska (48 l.) od sierpnia tego roku prowadzi "Tok Szoł" w Superstacji. Zapytana przez nas, który wywiad zapamięta na długo, bez zastanowienia wskazała ten z Zygmuntem Chajzerem (66 l.).

Źródło: www.pomponik.pl

reklama
Allegro PL
Kontakt z nami