16.10.2023 14:06
10.10.2023 10:30
T-Mobile promuje doładowania cykliczne w swoich ofertach na kartę. To skuteczny sposób, by nie zapomnieć o doładowaniu konta, a przy okazji można zdobyć dodatkowe 20 zł do wykorzystania na dowolny cel.
Czy zdarzyło się Wam kiedykolwiek zapomnieć o doładowaniu konta w ofercie na kartę? T-Mobile ma rozwiązanie na taką okoliczność, czyli doładowania cykliczne. Użytkownicy ofert T-Mobile na kartę i Heyah na kartę mają teraz dodatkowy powód, by uruchomić tę opcję. Jeśli aktywują cykliczne doładowania i doładują konto kwotą 35 zł lub więcej, otrzymają dodatkowe 20 zł w prezencie do wykorzystania na dowolny cel.
Jak otrzymać 20 zł ekstra?
Aby otrzymać bonusowe 20 zł, wystarczy aktywować doładowanie cykliczne i doładować w ten sposób konto kwotą 35 zł lub wyższą na stronie www.doladowania.t-mobile.pl w przypadku T-Mobile lub www.doladuj.heyah.pl w przypadku numeru w Heyah. Po wpłynięciu zasilenia użytkownik otrzyma dodatkowe, promocyjne doładowanie w wysokości 20 zł.
Promocja potrwa do 31 października 2023 roku lub do wyczerpania puli doładowań promocyjnych. Warto się jednak pospieszyć, ponieważ pula promocyjnych doładowań wynosi tylko 1000, w tym 100 w Heyah na kartę. Organizatorem promocji jest Autopay S.A. Dodatkowe informacje można znaleźć .
27.09.2023 14:22
Użytkowników Allegro czekają poważne zmiany. Sprawdźcie, co zmienia się w najbliższych miesiącach.
Allegro rozpoczęło proces informowania użytkowników o zmianach, które czekają kupujących na przestrzeni najbliższych kilku miesięcy. Nie szykuje się może rewolucja, ale część klientów platformy z pewnością mocno je odczuje.
Nowa polityka prywatności
Najważniejsza, choć prawdopodobnie najłatwiejsza do przeoczenia zmiana to aktualizacja polityki prywatności, która wejdzie w życie 16 października 2023. W nowej wersji dokumentu pojawia się informacja o działaniach marketingowych, które Allegro ma prowadzić na łamach Facebooka oraz Google, a także zakresie i sposobie przekazywania danych właścicielom wspomnianych serwisów.
Co ważne, wobec wspomnianych działań marketingowych będzie można wyrazić sprzeciw z poziomu zakładki Centrum zarządzania ustawieniami konta. Ma być ona uruchomiona wkrótce.
Te promocje już nie będą takie fajne
Pozostałe zmiany dotyczą przede wszystkim wybranych akcji promocyjnych.
Od 16 października 2023 zwiększony zostanie próg kwotowy, od którego naliczane są Monety podczas zakupów w Strefie Rodzica. Do tej pory wystarczyło wydać 50 zł, natomiast teraz będzie to 60 zł.
Zlikwidowana zostanie także część benefitów w ramach Allegro Smart! Student. Konkretnie mowa o kodach zniżkowych na usługi wybranych firm trzecich (Multikino, Flixbus, Heyah, T-Mobile, Legimi i Free Now), z których można skorzystać tylko do 31 października 2023.
Koniec Allegro Polecam
9 listopada 2023 platforma zamyka program Allegro Polecam. Od tego momentu nie będzie już opcji wygenerowania nowych linków polecających, a za zakupy wykonane po tej dacie przez naszych znajomych nie będą już przysługiwały nagrody. Wszystkie uzbierane kwoty wypłacone zostaną do 9 grudnia 2023.
Koniec zakupów do Francji
Wreszcie zlikwidowana ma być możliwość zamawiania produktów do Francji. Proces likwidowania poszczególnych opcji dostawy rozpocznie się 14 listopada 2023 i ma się zakończyć 4 grudnia 2023.
Skąd taka decyzja? Allegro tłumaczy się nowymi przepisami obowiązującymi we Francji, które znacząco rozszerzają odpowiedzialność producenta podczas zakupów przez Internet. Tak czy inaczej robiąc zakupy nad Sekwanę trzeba będzie znaleźć sobie jakiegoś pośrednika.
24.09.2023 12:50
23.08.2023 14:03
Użytkownicy T-Mobile na kartę i Heyah na kartę mogą zgarnąć dodatkowy, jednorazowy bonus w postaci pakietu 200 GB na 30 dni. Jest tylko jeden warunek – paczkę można otrzymać po wyrażeniu zgód marketingowych.
T-Mobile ogłosił dziś nową okazję na zgarnięcie bonusowych gigabajtów w ofertach na kartę – zarówno w magentowej sieci, jak i w nieco już zapomnianej Heyah. Z paczki można korzystać przez 30 dni od dnia aktywacji, przeznaczając ją na dowolne cele. Operator stawia tylko jeden warunek. Wystarczy wyrazić komplet zgód marketingowych w dowolnym kanale.
Klienci T-Mobile na kartę mogą aktywować zgody marketingowe:
- w aplikacji „Mój T-Mobile”
- poprzez kod USSD *555*1#
Szczegóły dotyczące zgód marketingowych na https://www.t-mobile.pl/c/zgody-marketingowe.
Klienci Heyah na kartę zaś mogą aktywować zgody marketingowe:
- w aplikacji „Moja Heyah”
- kodem USSD *150*160#
Szczegóły dotyczące zgód marketingowych https://www.heyah.pl/zgody.html.
Co ważne, z dodatkowych 200 GB mogą skorzystać zarówno obecni, jak i nowi użytkownicy ofert T-Mobile na kartę z taryfą „GO!” oraz Heyah na kartę z taryfą „Dniówka”. Pakiet jest jednorazowy, bezpłatny oraz nie wyklucza się z dotychczasowym bonusem 5 zł za wyrażenie zgody.
17.07.2023 11:29
T-Mobile poinformował, że jego klienci mogą już potwierdzić swoją tożsamość przy zawarciu umowy czy rejestracji karty SIM za pomocą mDowodu w aplikacji mObywatel.
Rozwój nowych technologii w ostatnich latach mocno przyspieszył. Firmy więc muszą złapać odpowiednie tempo wprowadzania różnych udogodnień dla klientów, bo oni tego właśnie oczekują. W T-Mobile od lat stawiamy na nowoczesne rozwiązania cyfrowe i odważnie je wdrażamy, gwarantując naszym klientom komfortowe korzystanie z naszych usług.
– chwali się T-Mobile Polska
W 2020 roku T-Mobile udostępnilł użytkownikom Heyah 01 usługę potwierdzania tożsamości online – mojeID od Krajowej Izby Rozliczeniowej. Dzięki niej zakup oferty subskrypcyjnej był jeszcze prostszy i wygodniejszy. Rok później operator poszerzył listę dostępnych podmiotów umożliwiających zdalne potwierdzenie danych o kolejne banki, dzięki czemu z opcji potwierdzania tożsamości przez mojeID mogło skorzystać więcej osób. W ubiegłym roku jako pierwsi na rynku Magentowi wprowadzili nową funkcję dla klientów korzystających z usług T-Mobile na kartę i Heyah na kartę – mogli oni samodzielnie zarejestrować numer na kartę, wykorzystując do tego aplikację Mój T-Mobile i Moja Heyah.
Teraz do tego zestawu doszło respektowanie najnowszych regulacji prawnych, które obowiązują w Polsce od 14 lipca 2023 roku. Chodzi o możliwość potwierdzania tożsamości przy zawieraniu umów lub rejestracji nowej karty SIM za pomocą nowego mDowodu w aplikacji mObywatel.
Â
Do tej pory T-Mobile honorował aplikację mObywatel w tematach obsługowych, na przykład podczas serwisu sprzętu, przyjęciu pisma (rezygnacji, reklamacji), obsłudze płatności, włączeniu lub wyłączeniu blokad i usług dodatkowych czy doładowania konta w prepaid.
Od 14 lipca osoby, które wybiorą się do salonu T-Mobile w celu zawarcia umowy lub zarejestrowania karty SIM, nie muszą już mieć ze sobą tradycyjnego dowodu osobistego. Konsultant będzie mógł teraz przygotować dokument w oparciu o dane dostępne w dokumencie mObywatel i potwierdzić ich zgodność na podstawie tej aplikacji – oczywiście w obecności klienta.
Â
Â
29.06.2023 7:53
03.06.2023 17:23
To była wyjątkowo spokojna sobota w kolarskim świecie. W jedynym męskim wyścigu zawodowym, czyli Heylen Vastgoed Heistse Pijl, po zwycięstwo sięgnął Olav Kooij, a podium rywalizacji uzupełnili Jordi Meeus oraz Robbe Ghys. Niedługo przed metą gumę złapał świetnie dysponowany Tim Merlier. Na niemal 200-kilometrowej trasie z Vosselaar do Heist-op-den-Berg nie przygotowano zbyt wielu trudności. Po […] first appeared on .
11.05.2023 9:24
T-Mobile Polska zakończył pierwszy kwartał 2023 roku z przychodem wyższym o 10% w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. Z kolei baza klientów urosła przez rok o 6%.
W pierwszym kwartale 2023 roku T-Mobile Polska osiągnął znaczący wzrost przychodów całkowitych oraz przychodów z usług mobilnych. Pomimo obniżenia przychodów z połączeń międzyoperatorskich, całkowite przychody wyniosły 1,72 mld zł i wzrosły o 10,3% rok do roku. W tym samym czasie przychody z usług mobilnych osiągnęły poziom 1,01 mld zł, co w ujęciu rocznym oznacza wzrost o 1,1%. Bardzo znaczący wzrost kosztów w środowisku wysokiej inflacji (ze szczególnym uwzględnieniem wzrostu kosztów energii +170%) obniżył wynik EBITDA AL o -2,9% (r/r) do poziomu 439 mln zł.
Na wzrost przychodów firmy wyraźny wpływ miała sprzedaż urządzeń. Według firmy badawczej GfK Polonia, T‑Mobile zajmuje obecnie drugą pozycję wśród operatorów infrastrukturalnych pod kątem sprzedaży smartfonów.
T-Mobile niezmiennie inwestuje przy tym w jakość sieci, by zapewniać klientom najlepsze oferty i usługi. W pierwszym kwartale jako pierwszy w Polsce wdrożył . Tego typu działania pozwalają operatorowi nie tylko realizować cele związane z neutralnością klimatyczną, ale przekładają się również na najwyższe wyniki wśród operatorów infrastrukturalnych w badaniu satysfakcji klientów.
Z początkiem 2023 roku Grupa Deutsche Telekom, której jesteśmy częścią, została uznana w raporcie Brand Finance Global 500 za najcenniejszą markę w Europie. Nie mam wątpliwości, że działania T‑Mobile Polska również przyczyniły się do tego osiągnięcia. Ale to nie nagrody stawiamy na pierwszym miejscu, a naszych klientów. To dla nich każdego dnia dbamy o najwyższą jakość sieci, usług i ich satysfakcję. I to z myślą o nich wprowadzamy kolejne innowacje, aby to właśnie klienci T‑Mobile jako pierwsi korzystali z niezawodnych rozwiązań, które poprawiają ich technologicznego doświadczenia. W tym kwartale jako pierwszy operator w Polsce wdrożyliśmy hybrydowy system zasilania stacji bazowych, ale również darmowe testy nielimitowanego internetu T‑Mobile dzięki e-SIM bez zmiany operatora. Mogę przy tym zapewnić, że nie jest to nasze ostatnie słowo w budowaniu satysfakcji obecnych i przyszłych klientów T‑Mobile.
– powiedział Andreas Maierhofer, prezes Zarządu T‑Mobile Polska
Na koniec pierwszego kwartału baza klientów T-Mobile urosła o 708 tysięcy rok do roku, osiągając poziom 12,5 miliona. Wskaźnik rezygnacji (churn) w segmencie kontraktowym utrzymał się niskim poziomie 0,7%. Według , T-Mobile osiągnął w tym okresie drugi co do wielkości najlepszy rezultat wśród operatorów infrastrukturalnych, notując pozytywne saldo MNP na poziomie 13,9 tys. nowych użytkowników.
Firma odnotowała wzrost liczby klientów we wszystkich segmentach: kontraktowym, przedpłaconym, prywatnym i biznesowym. Na szczególną uwagę zasługuje wzrost liczby klientów z szerokopasmowym dostępem do internetu, która obecnie wynosi 182 tys. użytkowników (wzrost o 91 tys. rok do roku). Systematycznie wzrasta także liczba klientów indywidulanych, którzy decydują się na zakup pakietów konwergentnych T‑Mobile.
W pierwszym kwartale 2023 roku wciąż obserwowaliśmy zmaganie się gospodarki z dwucyfrowym poziomem inflacji i wysokimi cenami energii, której koszty w przypadku T‑Mobile wzrosły aż o 170%. Mimo tych trudnych warunków zewnętrznych osiągnęliśmy wzrost przychodów całkowitych o ponad 10% i zwiększyliśmy bazę naszych klientów do poziomu ponad 12,5 mln. Wpływu na ten pozytywny wynik upatrujemy w kilku obszarach. To przede wszystkim duże zainteresowanie klientów naszymi usługami szerokopasmowego dostępu do internetu oraz bardzo wyraźny wzrost sprzedaży urządzeń. Nie mam przy tym wątpliwości, że nasze solidne wyniki to również efekt troski o najwyższa jakość sieci, satysfakcję klienta, konsekwentne wdrażanie strategii rynkowej i dbałości o stabilność finansową firmy.
– powiedział Juraj Andras, członek Zarządu T-Mobile ds. Finansowych
Klienci coraz częściej wybierają oferty konwergentne
Od wprowadzenia w 2022 roku do swojego portfolio telewizji linearnej T‑Mobile obserwuje stały wzrost zainteresowania ofertą konwergentną Magenta Dom, jak również jej poszczególnymi komponentami. Znajduje to odzwierciedlenie między innymi w stałym, pozytywnym balansie przenośności numerów. W pierwszym kwartale tego roku operator pracował intensywnie, by dołączenie do T‑Mobile i korzystanie jego produktów, w tym pakietów konwergentnych, było jeszcze łatwiejsze. To podejście zaowocowało wdrożeniem pierwszej w Polsce możliwości bez zmiany operatora i bez umowy. T‑Mobile będąc pewny jakości swoich usług, udostępnia również klientom możliwość testowania każdej usługi przez 30 dni. Operator stawia również na rozwój segmentu prepaid – w kwietniu tego roku jako pierwszy w Polsce, w ramach Heyah na kartę, wprowadził , oraz .
Kontynuacja wzrostu w segmencie biznesowym
Pierwszy kwartał 2023 roku w segmencie biznesowym T‑Mobile upłynął pod znakiem stabilnych wzrostów. W porównaniu do analogicznego okresu w 2022 roku w obszarze małych firm operator odnotował wzrost przenośności numerów o +28%, jak również dwucyfrowy wzrost sprzedaży najwyższych ofert L/VIP i umów na światłowód. Było to efektem konsekwentnych działań komunikacyjno-sprzedażowych oferty MagentaBiznes, a także wdrożenia oferty MagentaBiznes VIP skierowanej do biur. Co istotne, w pierwszych 3 miesiącach 2023 roku klienci oferty MagentaBiznes znacznie częściej decydowali się na wybór smartfonów z najwyższej półki.
Z kolei w segmencie najwiÄ™kszych firm T‑Mobile skupiÅ‚ siÄ™ na potrzebach klientów i tworzeniu wspólnie z nimi innowacyjnych rozwiÄ…zaÅ„. ZaowocowaÅ‚o to wdrożeniem trzech nowych usÅ‚ug. Pierwsza z nich – – pozwala bez interwencji w infrastrukturÄ™ klienta w peÅ‚ni zabezpieczyć Å‚Ä…cze internetowe T‑Mobile. Natomiast odpowiada na potrzebÄ™ szybkiego wprowadzania zmian w sieciach lokalnych. RozwiÄ…zanie oferuje przy tym mechanizm cyberochrony oraz możliwoÅ›ci zbudowania sieci goÅ›cinnej dla klientów, które do tej pory byÅ‚y dostÄ™pne wyÅ‚Ä…cznie dla korporacji. Trzecia usÅ‚uga to „Workspace as a serviceâ€, dziÄ™ki której klient otrzymuje od T‑Mobile odpowiednio skonfigurowany sprzÄ™t dla pracowników oraz wsparcie IT. Co ważne, model sprzedażowy „as a service†oznacza, że klient pÅ‚aci opÅ‚atÄ™ miesiÄ™cznÄ…, zamiast ponosić koszty inwestycyjne, nie obciążajÄ…c przy tym swojej zdolnoÅ›ci kredytowej.
Początek 2023 roku zapisał się dla T‑Mobile również jako czas zawiązania dwóch istotnych współprac. Operator został , które pomogą wykształcić nowych ekspertów w tym obszarze. Z kolei pozwoli oferować klientom jeszcze więcej możliwości w zakresie sieci przemysłowych (campus networks).
Najwyższa jakość sieci
W I kwartale 2023 T‑Mobile kontynuował inwestycje sieciowe w celu zapewnienia klientom najlepszej jakości usług. Wraz ze wzrostem bazy klientów oraz popytu na transmisję danych, ruch w sieci T‑Mobile wzrósł w ostatnim kwartale o 3% względem czwartego kwartału 2022 oraz o 30% w porównaniu z 1Q2022. T‑Mobile wychodzi naprzeciw tym trendom stale modernizując swoją sieć i przygotowując ją na zwiększone obciążenia. W pierwszym kwartale operator zmodernizował około 300 stacji bazowych oraz kontynuował inwestycje związane z rozbudową sieci 5G. Sygnał 5G został uruchomiony w paśmie 2100 MHz na ponad 480 stacjach bazowych, zwiększając ich liczbę do ponad 5620, a pokrycie populacji kraju jest na poziomie 47%.
W 2022 roku T‑Mobile rozpoczął optymalizację sieci skupiając się na rozwoju 4G/LTE i 5G oraz wygaszając starą technologię 3G. W pierwszym kwartale proces ten nabrał pełnego tempa i sieć 3G została wyłączona na większości obszaru Polski. Modernizacja sieci przyczynia się nie tylko do oferowania klientom operatora najwyższej jakości usług w najlepszej dostępnej technologii, ale także do ograniczenia zużycia energii elektrycznej w sieci.
Operator konsekwentnie realizuje założenia strategii ESG, mające na celu osiągnięcie neutralności środowiskowej w całym łańcuchu dostaw do 2040 roku, również poprzez stosowanie innowacyjnych rozwiązań z wykorzystaniem energii odnawialnej do zasilania stacji bazowych. Oprócz montowania na stacjach bazowych oraz innych obiektach telekomunikacyjnych paneli fotowoltaicznych, operator wprowadził hybrydową instalację, zasilającą stację bazową energią słoneczną oraz wiatrową. Stacja bazowa w Brudzowicach to pierwszy tego typu projekt w Polsce. T‑Mobile planuje wprowadzenie podobnych systemów także w innych miejscach.
Konsekwentnie ku neutralności klimatycznej
Pierwszy kwartał 2023 roku w zakresie działań odpowiedzialnego biznesu to konsekwentne realizowanie strategii ESG, stąd też kolejne inicjatywy proekologiczne operatora. Firma zdecydowała się na , na których dostarczana są SIM-y. Dzięki temu rozwiązaniu uda się oszczędzić około 8 ton tworzyw sztucznych rocznie. W swoich działaniach T‑Mobile zmierza również w stronę neutralności klimatycznej. Na znak swojego pełnego zaangażowania w działania na rzecz wspierania neutralności klimatycznej, operator z okazji tegorocznej Godziny dla Ziemi nie tylko ponownie wygasił oświetlenie w swojej głównej siedzibie, ale także podsumował wyniki swoich ostatnich działań. Dzięki analizie najbardziej energochłonnych instancji w budynku siedziby głównej i wprowadzeniu szeregu zmian zaoszczędzono aż 12 % energii i 33% ciepła z sieci miejskiej w stosunku do analogicznego okresu w roku poprzednim. Dodatkowo, zmiany wprowadzone we flocie samochodowej pozwoliły zaoszczędzić 900 ton CO2 i zredukować emisyjność o 35%.
Firma w ostatnim kwartale realizowaÅ‚a także projekty z zakresu cyfrowego wÅ‚Ä…czenia. Z okazji Dnia Babci i Dziadka przypomniaÅ‚a o kampanii „Sieć Pokoleń†i bezpÅ‚atnym kursie z zakresu technologii. W lutym natomiast premierÄ™ miaÅ‚o nowe rozwiÄ…zanie operatora „8 dla senioraâ€. DziÄ™ki niemu, kontaktujÄ…c siÄ™ z Biurem ObsÅ‚ugi Klienta, wystarczy wybrać numer 8, aby skorzystać z nowych udogodnieÅ„ przygotowanych dla osób starszych.
Dane historyczne
Karty SIM | Abonament | Prepaid | ÅÄ…cznie |
1Q15 | 6,784 mln | 9,010 mln | 15,794 mln |
2Q15 | 6,708 mln | 9,118 mln | 15,827 mln |
3Q15 | 6,640 mln | 9,056 mln | 15,696 mln |
4Q15 | 6,569 mln | 5,487 mln | 12,056 mln |
1Q16 | 6,518 mln | 5,303 mln | 11,821 mln |
2Q16 | 6,516 mln | 5,119 mln | 11,635 mln |
3Q16 | 6,541 mln | 4,680 mln | 11,221 mln |
4Q16 | 6,612 mln | 4,022 mln | 10,634 mln |
1Q17 | 6,696 mln | 3,533 mln | 10,229 mln |
2Q17 | 6,741 mln | 3,510 mln | 10,251 mln |
3Q17 | 6,797 mln | 3,500 mln | 10,297 mln |
4Q17 | 6,921 mln | 3,533 mln | 10,454 mln |
1Q18 | 6,990 mln | 3,519 mln | 10,509 mln |
2Q18 | 7,068 mln | 3,541 mln | 10,609 mln |
3Q18 | 7,152 mln | 3,541 mln | 10,693 mln |
4Q18 | 7,243 mln | 3,544 mln | 10,787 mln |
1Q19 | 7,298 mln | 3,525 mln | 10,823 mln |
2Q19 | 7,374 mln | 3,495 mln | 10,869 mln |
3Q19 | 7,434 mln | 3,474 mln | 10,908 mln |
4Q19 | 7,504 mln | 3,450 mln | 10,954 mln |
1Q20 | 7,530 mln | 3,452 mln | 10,982 mln |
2Q20 | 7,560 mln | 3,461 mln | 11,021 mln |
3Q20 | 7,581 mln | 3.490 mln | 11.071 mln |
4Q20 | 7,624 mln | 3,574 mln | 11,198 mln |
1Q21 | 7,652 mln | 3,554 mln | 11,205 mln |
2Q21 | 7,668 mln | 3,602 mln | 11,290 mln |
3Q21 | 7,748 mln | 3,677 mln | 11,425 mln |
4Q21 | 7,827 mln | 3,715 mln | 11,542 mln |
1Q22 | 7,866 mln | 3,979 mln | 11,845 mln |
2Q22 | 7,932 mln | 4,175 mln | 12,107 mln |
3Q22 | 7,993 mln | 4,328 mln | 12,321 mln |
4Q22 | 8,052 mln | 4,460 mln | 12,512 mln |
1Q23 | 8,069 mln | 4,485 mln | 12,553 mln |
 | Przychód | EBIDTA/EBITDA AL | Marża EBIDTA/EBITDA AL |
1Q15 | 1,602 mld zł | 544,1 mln zł | 34,0% |
2Q15 | 1,574 mld zł | 592,7 mln zł | 37,7% |
3Q15 | 1,638 mld zł | 689 mln zł | 42,1% |
4Q15 | 1,645 mld zł | 601 mln zł | 36,5% |
1Q16 | 1,649 mld zł | 524,8 mln zł | 31,7% |
2Q16 | 1,499 mld zł | 437 mln zł | 29,2% |
3Q16 | 1,618 mld zł | 542 mln zł | 33,5% |
4Q16 | 1,687 mld zł | 586,716 mln zł | 34,8% |
1Q17 | 1,572 mld zł | 431 mln zł | 27,5% |
2Q17 | 1,594 mld zł | 525 mln zł | 32,9% |
3Q17 | 1,600 mld zł | 375 mln zł | 20,3% |
4Q17 | 1,657 mld zł | 450 mln zł | 27,2% |
1Q18 | 1,567 mld zł | 401 mln zł | 25,6% |
2Q18 | 1,566 mld zł | 432 mln zł | 27,4% |
3Q18 | 1,688 mld zł | 418 mln zł | 24,8% |
4Q18 | 1,678 mld zł | 411 mln zł | 24,6% |
1Q19 | 1,496 mld zł | 473/398 mln zł | 31,6/26,4% |
2Q19 | 1,565 mld zł | 505/427 mln zł | 32,2/27,3% |
3Q19 | 1,612 mld zł | 501/423 mln zł | 31,1/26,3% |
4Q19 | 1,716 mld zł | 473/400 mln zł | 27,6/23,3% |
1Q20 | 1,557 mld zł | 484/414 mln zł | 31,1/26,7% |
2Q20 | 1,618 mld zł | 509/435 mln zł | 31,5/27,0% |
3Q20 | 1,621 mld zł | -/433 mln zł | -/26,7% |
4Q20 | 1,660 mld zł | -/396 mln zł* | -/23,9%* |
1Q21 | 1,550 mld zł | -/432 mln zł | -/27,9% |
2Q21 | 1,580 mld zł | -/453 mln zł | -/28,7% |
3Q21 | 1,611 mld zł | -/456 mln zł | -/28,3% |
4Q21 | 1,775 mld zł* | -/505 mln zł* | -/28,5%* |
1Q22 | 1,580 mld zł | -/452 mln zł | -/28,6% |
2Q22 | 1,621 mld zł | -/465 mln zł | -/28,1% |
3Q22 | 1,667 mld zł | -/458 mln zł | -/27,5% |
4Q22 | 1,753 mld zł* | -/397 mln zł | -/22,6% |
1Q23 | 1,718 mld zł | -/439 mln zł | -/25,6% |
*) Wartości oszacowane na podstawie wyników za cały rok i trzy wcześniejsze kwartały
Â
Â
08.05.2023 14:23
T-Mobile czuje już wakacje, dlatego przygotowaÅ‚ specjalnÄ… promocjÄ™ dla użytkowników magentowych ofert na kartÄ™ oraz MIX. BiorÄ…c udziaÅ‚ w konkursie na doÅ‚adowania, można zgarnąć vouchery na travelplanet.pl czy smartfony Samsung Galaxy S23. ÅÄ…czna pula to aż 278 nagród.
Dni są coraz cieplejsze i coraz dłuższe. To znak, że zbliżają się wakacje. A nic tak nie cieszy, jak wakacje w wymarzonym miejscu. Można się tam wybrać na przykład z pomocą T-Mobile Polska, który wystartował ze specjalną akcją promocyjną dla karciarzy. Mogą z niej skorzystać użytkownicy ofert T-Mobile na kartę, Heyah na kartę oraz T-Mobile MIX. Do zgarnięcia są vouchery na wyjazdy o wartości nawet 10 tysięcy złotych.
Â
Â
Doładuj konto i ruszaj na wakacje
Aby skorzystać z oferty, należy wziąć udział w konkursie na doładowania. Wystarczy doładować swoje konto T-Mobile na kartę, Heyah na kartę lub MIX kwotą co najmniej 35 zł na stronie www.doladowania.t-mobile.pl lub www.doladuj.heyah.pl (albo za pośrednictwem konta w banku), przejść na stronę i odpowiedzieć na pytanie:
Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na spędzenie wakacji i dlaczego?
Liczy się kreatywność, za którą można zdobyć którąś z 278 nagród. Autorzy najciekawszych zgłoszeń otrzymają:
- miejsca 1-3 – voucher do wykorzystania na www.travelplanet.pl lub ekwiwalent pieniężny w kwocie 10000 zł,
- miejsca 4-9 – voucher do wykorzystania na www.travelplanet.pl lub ekwiwalent pieniężny w kwocie 5000 zł,
- miejsca 10-18 – voucher elektroniczny na smartfon ,
- miejsca 19-38 – voucher elektroniczny na bezprzewodowe słuchawki Samsung Galaxy Buds2,
- miejsca 39-158 – voucher elektroniczny na przenośną lodówkę Polarbox,
- miejsca 159-278 – doładowanie telefonu biorącego udział w konkursie kwotą 50 zł.
Konkurs trwa do 30 czerwca 2023 roku. Dodatkowe informacje można znaleźć .
Â
Â