Punkta.pl – porównywarka OC
Wiadomości z tagiem Credit Agricole  RSS
Ekspert: cena pszenicy na świecie kontynuuje spadki, trend ten nie omija Polski

08.10.2023 8:55

Cena pszenicy na świecie spada, w Polsce także - zauważył w rozmowie z PAP ekonomista Credit Agricole Jakub Olipra. Wskazał na mniejszą niepewność związaną z wojną w Ukrainie i poprawę perspektyw na rynku zbóż.

Źródło: www.wnp.pl

Ekspert: wzrost cen kakao z powodu m.in. obaw o wielkość zbiorów w Ghanie i na Wybrzeżu Kości Słoniowej

08.10.2023 7:15

Wzrost cen kakao wynika m.in. ze spadku światowych zapasów i obaw o wielkość tegorocznych zbiorów w Ghanie i na Wybrzeżu Kości Słoniowej – mówi PAP Jakub Olipra z Credit Agricole. We wrześniu br. ceny ziarna na giełdzie w Londynie były wyższe o ok. 75 proc. rdr.

Źródło: www.wnp.pl

Minister Finansów nałożył 7 mln zł kary na Credit Agricole Bank Polska

21.09.2023 14:12

Minister Finansów nałożył karę administracyjną na Credit Agricole Bank Polska w wysokości 7 mln zł - poinformowano w czwartek na stronach MF. Dodano, że chodzi o naruszenie obowiązków wynikających z ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.

Źródło: www.wnp.pl

Credit Agricole: w sierpniu największy spadek produkcji odnotowano w branżach eksportowych

20.09.2023 15:05

Największy spadek produkcji odnotowano w sierpniu w branżach eksportowych - wskazali w środę analitycy banku Credit Agricole, odnosząc się do danych GUS. Dodali, że dynamika produkcji w sektorach sprzedających na rynek krajowy była na najwyższym poziomie od stycznia br.

Źródło: www.wnp.pl

Polacy w potrzasku. Chodzi o klientów Credit Agricole

05.09.2023 13:35


CSIRT KNF ostrzega przed fałszywymi reklamami banku Credit Agricole. By uwiarygodnić swoje oszustwo, przestępcy posługują się wizerunkiem Ministerstwa Finansów.
W sieci co rusz możemy natknąć się na reklamy i z reguły internauci starają się, by w żadną z nich nie kliknąć. Dlatego też cyberprzestępcy wykorzystują media społecznościowe i wyszukiwarki, by tam wstawiać niebezpieczne odnośniki w postaci materiałów sponsorowanych. Tym razem, by zyskać zaufanie nieświadomych ofiar, oszuści posługują się wizerunkiem Ministerstwa Finansów.

CSIRT ostrzega przed fałszywymi reklamami Credit Agricole


CSIRT, czyli organ pracujący przy Komisji Nadzoru Finansowego po raz kolejny ostrzega Polaków przed fałszywymi reklamami, które można znaleźć w mediach społecznościowych. W tym konkretnym przypadku atak wymierzony jest w klientów Credit Agricole. Z reklamy dowiadujemy się o tym, że bank podjął decyzję o przydzieleniu kredytów 0%, gdyż na ten cel zostały przyznane środki państwowe.

Źródło: www.telepolis.pl

Masz konto w Credit Agricole? Bank szykuje zmiany

30.08.2023 16:11


Credit Agricole poinformował swoich klientów o nadchodzących zmianach. Niektórzy już wkrótce mogą się zdziwić gdy niczego nieświadomi będą chcieli zalogować się do swojego konta przez stronę WWW.
Wszystko wskazuje na to, że w banku Credit Agricole szykują się zmiany. Przedsiębiorstwo wysłało komunikat swoim klientom, w którym uprzedza o nadchodzących nowościach. Zmiany obejmą stronę internetową WWW banku. Przede wszystkim zmieni się jej układ oraz szata graficzna.

Credit Agricole zapowiada zmiany


Już 24 września klienci, którzy nie zapoznali się z komunikatem Credit Agricole mogą się zdziwić podczas próby zalogowania się do swojego konta bankowego. Wtedy pojawi się nowa strona WWW banku, lecz warto na początku zaznaczyć, że nie będzie to żadna rewolucja. Przedsiębiorstwo uspokaja, że zmiany obejmą wyłącznie szatę wizualną.
Oznacza to, że systemy logowania nadal pozostaną takie same i wszyscy klienci będą mogli logować się za pomocą dotychczasowego loginu i hasła. Adres strony pozostanie nadal taki sam, czyli ca24.credit-agricole.pl. Nie zmieni się też system transakcyjny, jaki klienci zobaczą po zalogowaniu.
Komunikat Credit Agricole sugeruje, że główną motywacją do zmiany układu graficznego strony jest konieczność wyeksponowania zasad bezpiecznego korzystania ze strony banku. Niestety, w sieci pojawia się coraz więcej fałszywych stron, w związku z czym Credit Agricole chce uświadamiać swoich klientów.
 
 

Źródło: www.telepolis.pl

Zasadzka na Polaka. Zagrożeni klienci dwóch banków

23.08.2023 15:40


CSIRT KNF ponownie ostrzega przed fałszywymi stronami. Cyberprzestępcy przygotowali kampanię phishingową wymierzoną w klientów popularnych banków w Polsce. Trzeba wyrobić sobie nawyk weryfikowania stron, na których się znajdujemy.
Cyberprzestępcy często liczą na nieuwagę swoich ofiar. Dlatego tworzą strony imitujące witryny popularnych podmiotów rządowych i finansowych. Najczęściej taka fałszywa strona jest łudząco podobna do oryginału, lecz można znaleźć niewielką różnicę w jej adresie. Przed wpisaniem jakichkolwiek danych należy skontrolować, czy rzeczywiście jesteśmy na właściwej stronie.

CSIRT ostrzega klientów BOŚ Banku i Credit Agricole


CSIRT KNF w ostatnim czasie zlokalizował strony podszywające się pod popularne w Polsce banki. Tym razem cyberprzestępcy przygotowali kampanię phishingową wymierzoną w kierunku klientów BOŚ Banku i Credit Agricole. Stworzone przez oszustów strony są bardzo podobne do oryginalnych i posługują się znakami zastrzeżonymi przedsiębiorstw finansowych.

Źródło: www.telepolis.pl

Credit Agricole: w kolejnych kwartałach płace w trendzie spadkowym

21.08.2023 13:31

W kolejnych kwartałach nominalna roczna dynamika płac będzie w łagodnym trendzie spadkowym, również w przypadku przeciętnego wynagrodzenia – ocenił starszy ekonomista Credit Agricole Krystian Jaworski w komentarzu do poniedziałkowych danych GUS.

Źródło: www.wnp.pl

Klienci Polskich ePłatności skorzystają z mojeID

09.08.2023 10:26


Klienci Polskich ePłatności skorzystają z mojeID
Polskie ePłatności (PeP) to kolejna firma, która oferuje swoim klientom możliwość potwierdzenia swojej tożsamości za pomocą usługi mojeID, dostarczonej przez Krajową Izbę Rozliczeniową (KIR). 
Polskie ePłatności zapewniają obsługę transakcji dokonywanych za pomocą kart płatniczych oraz realizację innych usług z wykorzystaniem terminali POS. Jako agent rozliczeniowy, PeP musi zadbać o jak najwyższy standard realizacji obowiązku identyfikacji i weryfikacji tożsamości klienta lub osoby upoważnionej do działania w jego imieniu. W spełnieniu tych standardów pomocna może być mojeID. Usługa dostarczana przez KIR będzie dostępna dla klientów PeP poprzez kanały komunikacji, takie jak Strefa Klienta.
Jako Polskie ePłatności wspieramy upowszechnianie transakcji bezgotówkowych. Jednocześnie wiemy, że digitalizacja usług finansowych staje się coraz bardziej istotna, zwłaszcza dla osób, które na co dzień załatwiają wiele formalności i potrzebują nowoczesnych narzędzi, skracających proces obsługi. Wdrożenie mojeID znacząco ułatwi im zawieranie umów oraz cykliczne potwierdzanie tożsamości i co równie ważne - zapewni przy tym całkowite bezpieczeństwo danych osobowych.

– powiedział Maciej Nowosielski, Prezes Zarządu Polskich ePłatności
Potwierdzanie tożsamości poprzez mojeID jest proste i wygodne. Użytkownik na stronie firmy – dostawcy danej usługi – wybiera sprawę, którą chce załatwić. Wskazuje mojeID jako metodę potwierdzania tożsamości i wybiera swój bank. Loguje się do własnej bankowości elektronicznej i akceptuje przekazanie danych do wskazanego usługodawcy. Po automatycznym przeniesieniu na stronę firmy kontynuuje proces, który wymagał potwierdzenia jego tożsamości.
Digitalizacja procesów to już nie tylko trend, to współczesny biznesowy standard. Coraz więcej firm dostrzega korzyści, jakie przynosi zastosowanie rozwiązań opartych na technologii. mojeID usprawnia procesy biznesowe po stronie usługodawcy, zapewnia zgodność z obowiązującymi regulacjami w zakresie identyfikacji elektronicznej, a jednocześnie uwierzytelnia klientów w prosty i bezpieczny sposób. Współpraca z PeP jest dla nas potwierdzeniem uniwersalności usługi mojeID.

– powiedział Wojciech Pantkowski, Wiceprezes Zarządu KIR
mojeID Polskie ePłatności baner
Usługa mojeID funkcjonuje na rynku od 2019 roku i aktualnie jest dostępna dla ponad 22 mln użytkowników bankowości elektronicznej – klientów 11 banków komercyjnych (PKO Bank Polski i  Inteligo, Bank Pekao, ING Bank Śląski, mBank, Santander Bank Polska, Bank Millennium, BNP Paribas Bank Polska, Alior Bank, Credit Agricole Bank Polska, VeloBank, BOŚ Bank), ponad 500 banków spółdzielczych zrzeszonych i współpracujących z Bankiem BPS i SGB-Bankiem, Banku Spółdzielczego w Brodnicy oraz SKOK im. F. Stefczyka. Rozwiązanie to umożliwia dostęp zarówno do usług świadczonych przez administrację publiczną, jak i firmy z różnych sektorów gospodarki, w tym ubezpieczeń, telekomunikacji, usług finansowych, ochrony zdrowia, energetyki, gier losowych czy rynku nieruchomości. Pełna lista firm wykorzystujących mojeID jest dostępna na stronie www.mojeid.pl.
 
 

Źródło: www.telepolis.pl

Aplikacja Credit Agricole z nową funkcją. Powinna być od początku

02.08.2023 14:10


Od teraz w aplikacji CA24 Mobile będzie można łatwiej znaleźć to, czego potrzebujemy. Dodano wygodną wyszukiwarkę, która wskaże konkretną transakcję lub ofertę.
Wyszukiwarka nie jest niczym odkrywczym, lecz przedsiębiorstwa finansowe nadal nie zawsze mają zaimplementowane to narzędzie w swoich aplikacjach. Bank Credit Agricole postanowił to zmienić. Już teraz jego klienci korzystający z aplikacji CA24 Mobile mogą wygodnie przeszukiwać jej zawartość.

Jak działa wyszukiwarka w CA24 Mobile?


Wyszukiwarka jest widoczna na ekranie głównym oraz w głównym menu na dole aplikacji. Już po wpisaniu trzech pierwszych liter wyświetlają się proponowane odpowiedzi. Przeszukiwany jest szeroki zakres danych: przelewy, odbiorcy, cała historia transakcji do 90 dni wstecz, a także produkty klienta (np. rachunki czy kredyty), inne produkty w ofercie banku, potrzebne funkcje w aplikacji (np. kantor walutowy) czy konkretne oferty z Klubu Korzyści.
Wiemy, że narzędzie to doskonale sprawdza się w różnych typach aplikacji mobilnych. Nasz sektor jeszcze nie wykorzystał pełni potencjału tego rozwiązania. Biorąc pod uwagę te obserwacje, ale i oczekiwania naszych klientów, aby korzystanie z cyfrowej bankowości było jeszcze łatwiejsze, zdecydowaliśmy się wprowadzić do aplikacji wyszukiwarkę. Stawiamy na przyjemne zaskoczenie. Użytkownik nie musi przeszukiwać menu aplikacji czy dalszych ekranów w poszukiwaniu danej funkcji, bo może ją znaleźć za niemal jednym kliknięciem

– tłumaczy Janusz Kępiński, dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej w Credit Agricole.
Nowa funkcja jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
 
 

Źródło: www.telepolis.pl

reklama
Kontakt z nami