Wiadomości z tagiem Coca-Cola  RSS
Najbardziej zautomatyzowane magazyny w Polsce

03.06.2023 12:00

Dzięki technologiom magazyny są bardziej wydajne, elastyczne i konkurencyjne. W Polsce do najbardziej zautomatyzowanych należą m.in.: Amazon Fulfillment Center w Sosnowcu, Coca-Cola HBC Poland w Radzyminie, Zalando Logistics Center w Gryfinie.

Źródło: www.propertynews.pl

Karol Wieteska jako Group Sales and Marketing Director w Grupie OEX

11.04.2023 9:00

Będzie odpowiedzialny za realizację strategicznych projektów marketingowych i sprzedażowych, zintegrowanych na poziomie całej Grupy. Do grona klientów spółek z Grupy OEX należą między innymi: Allegro, IKEA, PZU, Coca-Cola HBC Polska, Unilever, Kompania Piwowarska, BAT oraz Orange, T-Mobile i Plus Polsat Box.

Źródło: interaktywnie.com

Arcydzieło sztuki wykorzystane w reklamie Coca-Coli

29.03.2023 20:42

Słynny siedemnastowieczny obraz Johannesa Vermeera "Dziewczyna z perłą" został wykorzystany w nowej niestandardowej reklamie marki Coca-Cola w Brazylii.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Elon Musk odstrasza. Twitter traci wielkie pieniÄ…dze

13.02.2023 17:37


elon  musk
Kontrowersje dotyczące działań Elona Muska po przejęciu Twittera nie kończą się. Jego działania spowodowały masowy odpływ wielkich reklamodawców, a więc co za tym idzie – dużych pieniędzy.
Elon Musk po przejęciu Twittera podjął kilka zaskakujących decyzji jak szantaże wobec pracowników (albo praca do granic możliwości, albo zwolnienie), przywrócenie zbanowanych użytkowników, w tym także trolli rozsiewających fake newsy, czy nieprzemyślana polityka wobec weryfikacji kont (wprowadzenie płatności za kolorowe znaczki zaowocowało powstaniem setek fałszywych kont).
Takich kontrowersyjnych działań było więcej, Elon Musk ze swoimi szalonymi pomysłami regularnie pojawiał się w kolejnych doniesieniach, a efektem było chaos na Twitterze i niezadowolenie użytkowników. Straty mają też wymiar bardziej namacalny, bo finansowy.
Elon Musk dąży do maksymalnej monetyzacji Twittera, jednak na pewno nie pomoże mu w tym masowy odpływ dużych reklamodawców. Według raportu firmy Pathmatics zajmującej się analizą cyfrowego marketingu, ponad połowa z 1000 największych reklamodawców, którzy byli obecni na Twitterze jeszcze we wrześniu 2022 roku, wycofała się z platformy, a ich reklamy już się nie ukazują. 
Pathmatics podaje, że od stycznia 2023 aż 625 największych klientów Twittera zaprzestało kupowania tam reklam. Wśród nich znajdują się wielkie koncerny i znane marki jak Coca-Cola, Unilever, Jeep, Merck czy bank Wells Fargo.
Jak też wynika z analizy Pathmatics, miesięczne przychody z reklam od października do 25 stycznia spadły na Twitterze o ponad 60%. Szacowany miesięczny dochód zmalał w ten sposób z 127 mln USD do 48 mln USD.
Pathmatics podaje też, że nawet ci wielcy gracze, którzy wciąż reklamują się na Twitterze, znacząco obcięli budżety. Przykładem jest HBO, które we wrześniu 2022 było największym reklamodawcą na Twitterze z kwotą 12 mln USD, gdy w styczniu 2023 było to zaledwie 54 tys. USD.
Reklamodawcy, którzy się wycofali z Twittera, obawiają się niestabilności platformy,  niepokoją się też o kwestie bezpieczeństwa – są to czynniki decydujące w dużych  kampaniach, w które angażuje się poważne kwoty. Firmy nadal utrzymują jednak na Twitterze swoje oficjalne konta, by zachować kontakt z klientami.
 
 

Coca-Cola rzeczywiście będzie miała swój telefon. Zobaczcie, jak wygląda

10.02.2023 12:43

realme 10 Pro 5G Coca-Cola Edition to nie fikcja, smartfon rzeczywiście istnieje. Co więcej, są plany wprowadzenia go do sprzedaży.

Źródło: www.benchmark.pl

Coca-Cola ma swój telefon i właśnie trafił do sprzedaży

10.02.2023 9:51


Realme 10 Pro 5G Coca-Cola Edition
Po wcześniejszych zapowiedziach do sprzedaży wkracza smartfon Coca-Coli.  To wspólne przedsięwzięcie realizowane przez producenta popularnego napoju z firmą Realme.
Producenci smartfonów, w tym Realme, chętnie wprowadzają na rynek specjalne wersje swoich urządzeń, najczęściej nawiązując do gier, seriali i filmów czy marek sportowych samochodów. Smartfon Realme w wersji Coca-Cola Edition może więc nieco zaskakiwać, choć podobne „spożywcze” współprace pojawiały się już w przeszłości.
Realme 10 Pro 5G Coca-Cola Edition
Barwy Coca-Coli przyjął Realme 10 Pro 5G w wersji 8 + 128 GB. Telefon wyróżnia się czarno-czerwoną obudową podzieloną kolorystycznie w proporcjach 30:70. Mniejsza, czarna część obejmuje obiektywy aparatów, które otaczają czerwonej pierścienie, a na czerwonej części widać duży, przycięty mniej więcej do połowy logotyp Coca-Coli.
Motywy nawiązujące do Coca-Coli znalazły się też w programowym wnętrzu telefonu. Realme 10 Pro 5G w tej edycji ma czerwone tapety, specjalny zestaw ikonek oraz tematyczną animację ładowania. Podczas robienia zdjęć, zamiast dźwięku migawki słychać odgłos odkapslowywanej puszki z colą są też bąbelkowe powiadomienia i dzwonek kojarzący się z marką. W aparacie znalazły się też filtry zdjęć wprost z lat 80-tych oraz zaktualizowany tryb Street Photography Mode 3.0.
Realme 10 Pro 5G Coca-Cola Edition
Realme 10 Pro 5G Coca-Cola Edition
Całość jest też oferowana w efektownym czarno-czerwonym zestawie zawierającym specjalne dodatki jak naklejki, igła do kart SIM z końcówką w kształcie kapsla czy figurka kota Realmeow, który jest wizytówką producenta telefonu.
Pod względem technicznym smartfon niczym się jednak nie różni od wersji podstawowej. Ma ekran IPS 6,7 cala 120 Hz, układ Snapdragon 695 z 5G, aparat 108 Mpix oraz akumulator 5000 mAh z ładowaniem 33  W.
Realme 10 Pro 5G Coca-Cola Edition
Realme 10 Pro 5G Coca-Cola Edition wchodzi na rynek indyjski, gdzie kosztuje 20 999 rupii, czyli około 1130 zł. Trafi także do Tajlandii, Indonezji, Malezji i na Filipiny. Nie ma żadnych informacji, by ta wersja miała zadebiutować na pozaazjatyckich rynkach, trudno zresztą sobie wyobrazić, by telefon w barwie Coca-Coli zyskał na przykład popularność w Europie.
[ANKIETA:1462]
 
 

Źródło: www.telepolis.pl

Nie uwierzysz, co Coca-Cola chce wypuścić na rynek

25.01.2023 23:28

Czy w przyszłości zastanawiając się nad wyborem nowego smartfona będziemy brać pod uwagę te z logo Coca-Cola? Pewnie nie, ale przynajmniej jeden tego typu model może się pojawić.

Źródło: www.benchmark.pl

Coca-Cola z sensacją. Nikt nie czekał, ale wielu się spodoba

25.01.2023 9:31


Coca-Cola z sensacją. Nikt nie czekał, ale wielu się spodoba
Coca-Cola szykuje się do wprowadzenia na rynek smartfonu pod własną marką. Z doniesień wynika, że nowość będzie bazować na jednym z modeli Realme. Choć ta zapowiedź brzmi jak żart, podobne praktyki nie są tak naprawdę niczym zaskakującym.
Znany z trafnych i wiarygodnych przecieków Mukul Sharma (@stufflistings) render nowego urządzenia, które określił jako Cola Phone. Ma to być urządzenie opracowywane przez producenta popularnego napoju Coca-Cola wraz z niewymienionym z nazwy producentem telefonów. Smartfon o charakterystycznej czerwonej kolorystyce, z logotypem Coca-Cola wkomponowanym w tył obudowy, zadebiutuje jeszcze w tym kwartale w Indiach. 
Cola Phone Realme
Chociaż brzmi to jak typowy fake albo przedwczesny żart na 1 kwietnia, to podobne projekty powstawały już wcześniej – w 2016 roku swój smartfon przedstawiła w Chinach marka Pepsi, a dwa lata później zadebiutował tam telefon KFC, powstały we współpracy z Huaweiem.
Domniemany Cola Phone może więc trafić na podatne gusta, choć zapewne ze względu na specyfikę rynku i oczekiwań klientów, taki telefon nie miałby raczej szans na debiut w Europie czy Stanach Zjednoczonych – nawet biorąc pod uwagę to, że czerwony kolor obudowy miałby swych fanów.
Bliższych szczegółów na temat Cola Phone’a nie znamy, jednak render wskazuje na wyraźne podobieństwo do smartfonów z serii Realme 10. Prawdopodobnie chodzi , w którym znalazł się układ Helio G99, ekran Super AMOLED o przekątnej 6,4 cala, a za dwoma widocznymi na obudowie obiektywami kryją się matryce 50 i 2 Mpix.
W Indiach najtańszy wariant Realme 10 kosztuje 13 999 rupii, czyli około 743 zł. Bazujący na nim Cola Phone zapewne będzie kusił jeszcze niższą ceną i kto wie – może producenci zdecydują się na nietopowy model dystrybucji, na przykład w automatach z napojami.
 
 

Źródło: www.telepolis.pl

Świąteczna ciężarówka Coca-Coli przyjedzie do Bydgoszczy! Znamy datę i miejsce

16.11.2022 10:07

Świąteczna trasa Coca-Coli 2022 rozpocznie się już za chwilę. Czerwona ciężarówka w grudniu wraca na drogi – jednym z 10 miast, które odwiedzi jest Bydgoszcz. 30 lat temu Coca-Cola – jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek spożywczych na świecie – wprowadziła […]

Źródło: metropoliabydgoska.pl

Coca-Cola Polska wybiera Skylinera

07.11.2022 12:08

Coca‑Cola Poland Services Sp. z o.o. - podpisał umowę wynajmu w biurowcu Skyliner. Na początku 2023 roku spółka przeniesie polską siedzibę do inwestycji Grupy Karimpol.

Źródło: www.propertynews.pl

reklama
vehis
Kontakt z nami